Vurdert av audirora
Audi A4 allroad (2018)
Helt fantastisk bil. V6 og 3.0 L er en fornøyelse. Quattro topper jo også det hele,
Audi A4 allroad (2018)
Beste bilen jeg har hatt på alle måter. Kombinasjonen av enorme krefter, permanent firhjulstrekk og lavt forbruk er uslåelig. Kupeen er samtidig fri for knirk og støy og ingen feil av noe slag så
Audi A4 allroad (2018)
Bra bil!
Audi A4 allroad (2018)
Krever nok mye av en bil. Har hatt mange biler, men ingen har skuffet meg så mye (mine Audi A6 og Audi Q5 synes jeg var meget gode)
Audi A4 allroad (2018)
Eneste Audi der Jeremy Clarkson ikke fant noe som helst å kritisere. Har tenkt å ha den lenge og er spent på hvordan all elektronikken vil holde.
Audi A4 allroad (2018)
Fantastisk god bil å kjøre. Skulle jeg klage på noe, må det være automatkassen. Synes kanskje den girer vel litt hardt til tider, spesielt i litt lavere hastigheter.
Audi A4 allroad (2018)
Min andre all road ,kjørte den forrige 200000 uten problemer,eneste jeg savnet var aut gir.Det har jeg på den nye.Meget god bil,for norske forhold.
Audi A4 allroad (2017)
Veldig fornøyd med bilen, ingen problem å få den ned til 0.45 l. pr. 10 kilometer på langkjøring. Driftsikker og god. Kjørt nå 44000 km på nesten et år.
Audi A4 allroad (2017)
Fantastisk fremkommelighet. Behagelig å kjøre. Forutsigbar og sikker kjøreopplevelse. Flott at viktige funksjoner har fysiske knapper, men fryktelig gammeldags infotainment. Ikke hjelp å få rundt
Audi A4 allroad (2017)
Byttet inn en leaset Oktavia L&K diesel 182 HK i denne. Oktaviaen var en langt bedre bil. Raskere, bedre girkasse, mer utstyr og bedre plass.
Audi A4 allroad (2017)
Godt fornøyd
Audi A4 allroad (2017)
Dette er det jeg vil kalle den ultimate familie/hyttebil. Jeg liker ikke disse store altfor høye suvene,som jeg syns er stygge. Audi'n er veldig god å kjøre-bruker lite drivstoff-har en god motor
Audi A4 allroad (2017)
Meget sprek og god bil. Suveren på vanskelig vinterføre.
Audi A4 allroad (2017)
Alt i alt veldig godt fornøyd. V6 + «orntli» Quattro er en vinner. Har ikke merker noe til problemer med mine piggfrie vinterdekk som jeg ser en annen her skriver om.
Audi A4 allroad (2017)
Min erfaring med en 2017 A4 Allroad 190 hk TDI er svært dårlig. Det som først og fremst ødelegger bilen helt er en ekstremt dårlig programmering av girkasse, motor og gass. Gassresponsen er norma
Mercedes-Benz EQC (2022)
Flott bil men godt med forbedringspotensial
Dacia Duster (2018)
Lite feil og problemer.
Hyundai IONIQ 5 (2021)
Veldig lav nyttelast. Kan ikke frakte 5 voksne personer. Dårlig byggekvalitet. Papiroverflater på bl.a. dørpaneler. Elektroniske sikkerhetssystemer som er ustabile og bl.a. trekker bilen over i mot
Volkswagen Touran (2016)
Vi er kjempefornøyde med denne bilen. God å kjøre, veldig praktisk og minimalt med reparasjoner.
Volkswagen ID.4 (2022)
Det virker som om denne bilen er designet helt uten tanke på at noen skal bruke den. Det at ingen i VW har satt foten ned og stoppet elendigheten, gjør at jeg ikke kan stole på systemet deres, og k
Toyota Auris (2017)
En suveren bil dersom man ikke trenger masse plass eller man trenger en rimelig, driftssikker og god pendlerbil/bruksbil. Toyota har laget hybrid biler i snart 30 år så dette er gjennomprøvd teknol
Polestar Polestar 3 (2025)
En fantastisk bil som må oppleves. Kvalitet på øverste hylle og et stereo (b&w) som få kan matche gjør at hver kjøretur er en glede.
Volvo XC60 (2022)
Snart 5 år gammel. Kjørt 94 000 km. Aldri vært på verksted utenom service. Fantastisk driftssikker bil som og er veldig god å kjøre.
Volvo 850 (1997)
Har på mine 17 år som sjåfør kun «brukt opp vrakbiler» å har sikkert kasta IALLEFALL 30 bruksbiler å kan telle på en hånd hvor mange jeg har eu godkjennt.. 855’n har gått igjennom EU kont
Tesla Model Y (2025)
Kanon bil. Driftssikker og intuitive løsninger
Volvo XC60 (2012)
Meget godt fornøyd, også med merkeverkstedet.
Mercedes-Benz EQE SUV (2023)
En av de beste elektriske premium SUV'er man kan kjøpe i Norge i dag. Driftssikker, allsidig og komfortabel. Selv om 21"-hjul kler bilen godt, blir dekk og felg sårbare og eksponerte elementer grunn
Volvo S90 (2018)
Dette har vært en fantastisk bil frem til nå, med alle de funksjonene en oppegående, men aldrene mann setter i høysetet, spesielt på vei til hytta på fjellet vinterstid - og nå er det slutt. Al
Volkswagen ID.4 (2021)
Ein bil eg har vore svært nøgd med. Kjørt 123000km nå. Skifta ein lenkearm på garanti. Ellers ikkje tull. 2 servicer på 123000 km, og over 1,5 år til neste service gir billig bilhold. God å kj
Hongqi E-HS9 (2022)
Luksus er det, men takk og pris slipper jeg å tenke på bruktprisene som raser. Og for å si det slik. Det blir aldri en slik bil senere.