Vurdert av Stig
Audi A4 allroad (2018)
Helt fantastisk bil. V6 og 3.0 L er en fornøyelse. Quattro topper jo også det hele,
Audi A4 allroad (2018)
Bra bil!
Audi A4 allroad (2018)
Krever nok mye av en bil. Har hatt mange biler, men ingen har skuffet meg så mye (mine Audi A6 og Audi Q5 synes jeg var meget gode)
Audi A4 allroad (2018)
Eneste Audi der Jeremy Clarkson ikke fant noe som helst å kritisere. Har tenkt å ha den lenge og er spent på hvordan all elektronikken vil holde.
Audi A4 allroad (2018)
Fantastisk god bil å kjøre. Skulle jeg klage på noe, må det være automatkassen. Synes kanskje den girer vel litt hardt til tider, spesielt i litt lavere hastigheter.
Audi A4 allroad (2018)
Min andre all road ,kjørte den forrige 200000 uten problemer,eneste jeg savnet var aut gir.Det har jeg på den nye.Meget god bil,for norske forhold.
Audi A4 allroad (2017)
Veldig fornøyd med bilen, ingen problem å få den ned til 0.45 l. pr. 10 kilometer på langkjøring. Driftsikker og god. Kjørt nå 44000 km på nesten et år.
Audi A4 allroad (2017)
Fantastisk fremkommelighet. Behagelig å kjøre. Forutsigbar og sikker kjøreopplevelse. Flott at viktige funksjoner har fysiske knapper, men fryktelig gammeldags infotainment. Ikke hjelp å få rundt
Audi A4 allroad (2017)
Byttet inn en leaset Oktavia L&K diesel 182 HK i denne. Oktaviaen var en langt bedre bil. Raskere, bedre girkasse, mer utstyr og bedre plass.
Audi A4 allroad (2017)
Godt fornøyd
Audi A4 allroad (2017)
Dette er det jeg vil kalle den ultimate familie/hyttebil. Jeg liker ikke disse store altfor høye suvene,som jeg syns er stygge. Audi'n er veldig god å kjøre-bruker lite drivstoff-har en god motor
Audi A4 allroad (2017)
Meget sprek og god bil. Suveren på vanskelig vinterføre.
Audi A4 allroad (2017)
Alt i alt veldig godt fornøyd. V6 + «orntli» Quattro er en vinner. Har ikke merker noe til problemer med mine piggfrie vinterdekk som jeg ser en annen her skriver om.
Audi A4 allroad (2017)
Min erfaring med en 2017 A4 Allroad 190 hk TDI er svært dårlig. Det som først og fremst ødelegger bilen helt er en ekstremt dårlig programmering av girkasse, motor og gass. Gassresponsen er norma
Audi A4 allroad (2017)
Fantastisk bil med svært lavt støynivå og fantastisk komfort
Tesla Model 3 (2020)
God å kjøre. Ekstremt rask. Noe støy med piggdekk. Men den beste bilen jeg har hatt
MG ZS EV (2022)
Rimelig SUV, god å kjøre, mer enn nok plass i baksetene, relativt god lastekapasitet. MG lover nær 45 mil rekkevidde på en god sommerdag, og det har jeg opplevd (men ikke hvis det er mye motorvei)
Hyundai IONIQ 5 (2024)
Vi er veldig fornøyd med Ioniq 5. Dette er den andre bilen av samme merke, da vi først hadde 2021 modellen.
Ford Explorer (1996)
Bilen lar seg ikke hacke eller overvåke/spore. Det betyr færre persondata på avveie. At rimelige kvalitetsdeler er godt tilgjengelig på nett fra utlandet så vel som fra norske bilopphuggere, hjel
Mitsubishi I-MiEV (2011)
Sparebøsse! Litt dårlig fremkommelighet på vinterføre.
MG ZS EV (2020)
Ingen ting å utsette på bilen, særlig sett i forhold til pris.
Land Rover Range Rover Evoque (2018)
Har hatt bilen ( 2018 modell) i 2 år, ingen feil overhodet!!! Utrolig flott design og veldig behagelig å kjøre. Dårlig akselerasjon så forbikjøringer må planlegges. Forrige bil var evoque
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Har byttet 12 volt batteri og ICCU, ellers ingen problemer. Savner visker bak og enklere montering av takstativ.
BMW i4 M50 (2022)
God bil og definitivt mye for pengene. Litt høyt verditap, men stabile driftsutgifter.
Mazda CX-5 (2013)
Aldri mer en mastad. Alt for mye problemer
Mazda CX-5 (2013)
Aldri mer en mastad. Alt for mye problemer
Toyota bZ4X (2023)
Dette er den oppgraderte versjonen mtp rekkevidde, men fremdeles er det nesten krise på vinterstid. Rekkevidden halveres selv om du kjører med max sparing på forbrukere. Jeg har kjørt bilen 1.5 vi
Toyota Land Cruiser (2017)
Kmst. Over 300.000 ingen feil.
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Vil ikke velge Ioniq ved neste bilhandel.
BMW 1-Serie (2024)
Gode kjøreegenskaper og kvalitet er det som gjør denne bilen super for mitt bruk