Vurdert av JBSS
Audi A8 (2008)
Bil gått 160 000km, skiftet manifoil/whirlflaps 2 ganger, kr 12-18000 pr gang . Ellers sprikk i- og vann i baklykter som drar ned. kr16000 å skifte alle 4+ arbeidspenger. Kontaktfeil i den adaptive
Audi A8 (2008)
Er nok den beste bilen som kan kjøpes for penger, min andre A8, å fra nå blir det ikke annet. Bare nyere etterhvert.
Audi A8 (2008)
Storfornøyd så langt i bileie
Audi A8 (2008)
Disse blir etterhvert sjeldne. 4.2 TDI er et kraftverk som lett kan tunes. Komfort i særklasse.
Audi A8 (2008)
A8 L 4.2tdi meget fornøyd med bilen. Har ikke hadd noen problem med bilen i mitt eie i 7 år. alt virker og ingen skeive lister eller noe på den . Service,bremser og dekk +diesel . Synd ny a8 komme
Audi A8 (2008)
Min A8L er en bil jeg er veldig fornøyd med. Bilen har vært vedlikehold på merkeverksted og har god og lang historikk på vedlikehold. Dette er en bil gir mye glede hvis den følges regelmessig opp
Audi A8 (2008)
flott bil som er nydelig å kjøre.god plass til både folk og bagasje.rimelig å kjøre tross den store motoren,under 0,7 på langkjøring å 0,8-0,9 på småkjring.eneste minus så langt er litt då
Audi A8 (2008)
En fantastisk bil, bedre sammenskrudd enn det meste, fullstappet med utstyr.
Audi A8 (2007)
Relativt rimelige driftskostnader og bedagelig bil å kjøre. Alt tenkelig av utstyr, bla adaptiv cruisecontrol gjør at det er både behageligt og trygt å kjøre. Velger parkeringsplass med litt om
Audi A8 (2006)
Aluminium gjør at man slipper å tenkte på rust. Det gjør også at en såpass stor bil ikke veier over 2000 kg.
Audi A8 (2006)
Fantastisk bil.
Audi A8 (2006)
Fantastisk bil, sport og komfort pakka inn i tidsløs design.
Audi A8 (2005)
Forventet en helt annen kvalitet enn det som Audi leverte . Kjøpte bilen ny i Oslo og jeg er eneste eier.
Audi A8 (2005)
Meget fornøyd.
Audi A8 (2005)
Dette er bilen for de som ser etter en komfortabel kraftpakke! Til langturer er dette bilen som ikke sliter deg ut, selv om turen er 100mil. Krefter som er tilstede ved alle turtall og situasjoner. Fo
Suzuki Vitara (2021)
Dette gjelder mange biler men mild hybrid systemet er bare noe tull. Om man står leeenge på rødt lys kan det sikkert lønne seg, men for meg som står i saktegående kø på vei hjem fra jobb dauer
Audi e-tron (2020)
Bil med høy kjøreglede.
Skoda Octavia (2015)
Kjøpte min Octavia i 2015, så har nå hatt den i 10 år. Da jeg kjøpte ny bil så var det for endelig å kunne ha en ny bil med garanti. Endelig skulle jeg også få oppleve at ting bare ordnet seg
Mercedes-Benz GLC Coupe (2017)
Kjøreegenskaper i toppklasse
Toyota bZ4X (2024)
Svært praktisk bil, veldig gode 4x4 på vinters tid. Lettkjørt og pålitelig.
Nissan Ariya (2025)
En flott bil med god komfort. Veldig god vinterbil. Rikelig med plass både foran og bak.
BMW i5 M60 (2024)
Meget god bil å kjøre nok hk (600) designet liker jeg spesielt godt, samt god kvalitet på seter og interiør.
Audi A6 Avant e-tron (2025)
Bilen er en fantastisk kjøremaskin, alle motor journalister kritiserer «billige» løsninger og materialer innvendig, det er ikke en skrangle eller knisse lyd i bilen og bør begynne og kritisere de
Lexus RX (2021)
En veldig behagelig bil. Du sitter som en konge med god oversikt. Alt av utstyr. Sterk motor. Lexus-kvalitet og Lexus-kundebehandling er inkludert. Min femte Lexus.
Nissan Leaf (2021)
Den nye leaf vil sikkert fikse disse problemene men nå så er den ikke veldig god og det at den bruker chademo hjelper ikke.
Mitsubishi Pajero (2012)
Totalt verdt det med litt ekstra drivstofforbruk
Ford Mustang Mach-E (2021)
Beste bil jeg har hatt ever
Ford Mustang Mach-E (2021)
Kjørt fossil hele mitt liv og var veldig skeptisk til elbil. Tok sats. Angrer ikke. Har nå 2 stk elbiler. Bil nummer 2 er Hyundai Kona, også en super bil i sin klasse.
Audi e-tron (2023)
En drøm av en bil og kjøre få som slår e tron på komfort! Bra med krefter i den lader ekstremt fort selv med kun 150 kWh som maks god plass og er kjempe fornøyd med bilen
Polestar 2 (2022)
Ekstremt godt fornøyd med bilen nydelig bil og kjøre ikke veldig høyt forbruk god plass for størrelsen