Vurdert av EvaH
BMW i4 M50 (2024)
Kjøreglede og kvalitet. Superrask og samtidig enkel å kjøre. Lavt forbruk, grei rekkevidde. Veldig fornøyd.
BMW i4 M50 (2024)
MEGET god og kjøre -kjøreglede ; mye elektroniske feil , noe trang i baksetet, prisfall etter 1,5 år er meget stort.
BMW i4 M50 (2023)
Dette er ikke en praktisk familiebil med stor plass, ferdig diskutert! Det er en utrolig morsom entusiast bil som du blir glad av å kjøre. Heftige ytelser og ekte sportslig BMW kjøreglede uten alt
BMW i4 M50 (2023)
Det kan knappest bli bedre...
BMW i4 M50 (2022)
God bil og definitivt mye for pengene. Litt høyt verditap, men stabile driftsutgifter.
BMW i4 M50 (2022)
Bilen oppleves sporty. Utrolig rask. Anbefales!
BMW i4 M50 (2022)
Meget fornøyd med bilen. Flott førermiljø, herlige seter og kjøreegenskaper. Meget bra head-up display, skjermer og infotainment. Etter mitt syn en nytelse for øyet, utvendig og innvendig. Bilen
BMW i4 M50 (2022)
Har hatt en del biler fra små morsomme (VW, Mini, Focus, i3, Peugot, Nissan) til luksus og performance (Jaguar V8, Land Rover, Rover V8, MG, Ford V8), men denne er best av alle hittil. Komfort, tempo
BMW i4 M50 (2022)
Herlig bil med god komfort og kjøreglede. Lavt forbruk når man kjører pent og ikke lar seg friste av kreftene.
BMW i4 M50 (2022)
Meget fornøyd med min i4 M50. Den er morsom å kjøre og liker utformingen på skjermer, seter og utseendet. Kjører man Taycan og denne etter hverandre merker man at Taycan er hakket bedre å kjøre
BMW i4 M50 (2022)
Dette er kvalitet og kjøre glede til en veldig overkommelig pris. Det er det nærmeste du kommer en stasjonsvogn uten at det er det. En diskre design perle
BMW i4 M50 (2022)
Gammeldags bil fra et gammeldags bilmerke som ikke yter særlig god kundeservice. God styring og hjuloppheng. Elektronikk, sensorer og programvare er elendig. Ikke premium.
BMW i4 M50 (2022)
Positivt : Gode seter, infotainmentsystem, grei ladehastighet og premiumfølelse. Negativt ; Merkelig lite engasjerende kjøreopplevelse, mye ligger vel i den dårlige el. servo styringen som gir veld
BMW i4 M50 (2022)
Bra bil men litt mye automasjon
BMW i4 M50 (2022)
Strålende kjøremaskin. Setter veldig pris på at BMW har beholdt iDrive og et fornuftig utvalg av knapper/brytere i stedet for å styre alt fra skjerm
Nissan Ariya (2024)
Endelig fikk en bra bil etter mange år.
Mitsubishi Outlander PHEV (2016)
God å kjøre. God sittestilling med god oversikt.
Mercedes-Benz EQB (2022)
Veldig fornøyd med denne bilen, fantastisk familiebil med skyvbare bakseter og 7 seter. Nyttelasten er også god med ca. 530 kg, noe som ofte er mangelvare på elbiler. Måtte få nytt lokk på kjø
BMW X1 (2019)
Kom opp som 2019-modell da jeg la inn reg nummer her, men er 2020, reg 31. mars 2020. Veldig god bil som holder seg godt i bruktpris også.
Nissan Ariya (2022)
Deilig, kvikk og stillegående bil. Snur meg for å se på bilen når jeg har parkert. Denne skal jeg ta godt vare på, fordi den skal jeg ha lenge.
Nissan Ariya (2023)
Om Ayria hadde kommet med 2tonn hengervekt og 7 seter, så hadde Volvoen blitt byttet ute med en til.
Nissan Ariya (2024)
.Ryggelys er veldig svakt Savner vippefunksjon på seteputen førersete. Ellers meget fornøyd. God nok lasteplass for vårt bruk. Lite støy.
Tesla Model 3 (2024)
Luksusfølelse til god pris og overlegen rekkevidde og ladehastighet.
Nissan Ariya (2023)
Fantastisk bil! Kjørt 16000 så langt , ikke noe tull så langt.Komfortabel, stille , nok krefter , moderne design , grei pris .Enest.negative er litt dårlig plass for ting og tang...finnes ikke opp
Peugeot e-2008 (2022)
Vi har hatt bilen nå i 2 1/2 år og kaster nå inn håndkleet. Ingen av oss føler oss trygg på bilen på vinterveier. Ja, det kan ha noe med sjåførene å gjøre, men når ingen av oss har hatt pr
Ford Mustang Mach-E (2022)
Liker utseende, lavt støynivå og gode kjøreegenskaper. Veldig bra firehjulstrekk.
Audi 80 (1994)
Audi 80 B4 fra 1992 med 2,0 L 90 HK bensin og 4 trinn automatgir som har gått mellom 150 og 200 tusen km. Til tross for 33 år på veien, er den rustfri, starter lett i -25 til +30 grader og har r
Mazda CX-5 (2018)
Oppskriften på et uproblematisk bilhold. Blir min siste fossilbil, og da ville jeg ha en bil som varer i mange år.
Mazda MX-30 (2023)
Ikke den peneste, raskeste, største eller mest praktiske bilen jeg har eid. Uansett den desidert beste bilen for pendlerkjøring i nærmiljøet inntil 15 mil om dagen vinterstid, man når også 20 mi
Hyundai i10 (2015)
Helt ok bybil