Vurdert av Ossie
BMW i4 M50 (2025)
Fantastisk kjøremaskin. Meget fin "bil". Stor forskjell i opplevd kvalitet ift. Tesla og div. Kina-modeller.
BMW i4 M50 (2024)
Første elbil for meg. Fungerer utmerket, mye effekt til en relativt lav pris. Forbruk i snitt etter ett år 16,1. det er med to turer med campingvogn.
BMW i4 M50 (2024)
Kjøreglede og kvalitet. Superrask og samtidig enkel å kjøre. Lavt forbruk, grei rekkevidde. Veldig fornøyd.
BMW i4 M50 (2024)
MEGET god og kjøre -kjøreglede ; mye elektroniske feil , noe trang i baksetet, prisfall etter 1,5 år er meget stort.
BMW i4 M50 (2023)
Dette er ikke en praktisk familiebil med stor plass, ferdig diskutert! Det er en utrolig morsom entusiast bil som du blir glad av å kjøre. Heftige ytelser og ekte sportslig BMW kjøreglede uten alt
BMW i4 M50 (2023)
En herlig bil å eie og kjøre.
BMW i4 M50 (2023)
Det kan knappest bli bedre...
BMW i4 M50 (2022)
God bil og definitivt mye for pengene. Litt høyt verditap, men stabile driftsutgifter.
BMW i4 M50 (2022)
Bilen oppleves sporty. Utrolig rask. Anbefales!
BMW i4 M50 (2022)
Meget fornøyd med bilen. Flott førermiljø, herlige seter og kjøreegenskaper. Meget bra head-up display, skjermer og infotainment. Etter mitt syn en nytelse for øyet, utvendig og innvendig. Bilen
BMW i4 M50 (2022)
Herlig bil med god komfort og kjøreglede. Lavt forbruk når man kjører pent og ikke lar seg friste av kreftene.
BMW i4 M50 (2022)
Meget fornøyd med min i4 M50. Den er morsom å kjøre og liker utformingen på skjermer, seter og utseendet. Kjører man Taycan og denne etter hverandre merker man at Taycan er hakket bedre å kjøre
BMW i4 M50 (2022)
Dette er kvalitet og kjøre glede til en veldig overkommelig pris. Det er det nærmeste du kommer en stasjonsvogn uten at det er det. En diskre design perle
BMW i4 M50 (2022)
Gammeldags bil fra et gammeldags bilmerke som ikke yter særlig god kundeservice. God styring og hjuloppheng. Elektronikk, sensorer og programvare er elendig. Ikke premium.
BMW i4 M50 (2022)
Positivt : Gode seter, infotainmentsystem, grei ladehastighet og premiumfølelse. Negativt ; Merkelig lite engasjerende kjøreopplevelse, mye ligger vel i den dårlige el. servo styringen som gir veld
Land Rover Range Rover Sport (2014)
Siden bilen nå har gått mange km så får vi også ett inntrykk av kvaliteten på bilen. samt denne bilen går med meget store hjul R23 :) . Men understellet virker upåvirket av dette . Men alle
Polestar Polestar 3 (2025)
Mye bra men noe trekker ned. Gode seter, både sportslig og behagelig på en gang, bra hengervekt. Bra svingradius, bra ryggekamera. Bra stereoanlegg Negativt: Noe støy, ikke på høyde med de best
Volkswagen ID.7 (2025)
Mye bra på denne bilen. Gode seter og bra å kjøre. Litt støy er det. Bra bil på vinterføre, har følelsen av å ha full kontroll hele tiden. LED Matrix fungerer også bra. Understell kan justere
Hyundai IONIQ 5 (2024)
Har alt du trenger unntatt vindusvisker i bakvinduet. Sjelden det er et problem, men burde hatt det.
Volvo EX30 (2025)
Artig liten bil med god kjøreglede.
Kia EV6 (2023)
Fantastisk god bil. Veldig fornøyd
Volvo XC60 (2023)
Veldig fornøyd med bilen, dette er tredje XC60 (2014-2018-2023)
Kia EV6 (2023)
Nydelig bil
Mercedes-Benz C-klasse (2012)
Svært godt fornøyd med denne bilen..Rimeligste bil jeg har hatt. Kanskje bytte til neste år
Citroën C5 Aircross (2021)
Nydelig bil å kjøre.
Honda e:Ny1 (2024)
Har aldri vært mer fornøyd med en bil! Og jeg har hatt mange merker og modeller, men dette er første Honda for meg, garantert ikke den siste! Vi betalte 259000 ferdig levert, fantastisk pris, satt
MG ZS EV (2024)
Kort fortalt: Helt grei å kjøre, billig i innkjøp og holder seg under oppgitt forbruk på langtur. Bra utstyrsnivå, spesielt med tanke på pris, men man merker fort at det er en billig bil. Plasse
BMW iX (2022)
Meget fornøyd.
Mercedes-Benz R-klasse (2012)
2013 mod. Nydelig bil å kjøre. God plass.
Volvo S80 (2010)
Kraftig rekkefemmer i volvokvalitet. Nydelig å kjøre