Tesla Model 3 (2019)
Fin og driftsikker Bil
Tesla Model 3 (2019)
Trivelig, morsom bil å kjøre. Lynrask. Tar en dag eller to å venne seg til skjermløsningen, men senere ønsker man seg ikke tilbake. Fint å slippe 42 små knapper med lys og infelt metall i midtk
Tesla Model 3 (2019)
Fantastisk bil som var totalt feilfri i mitt eie (1 år). Plass, utstyr, rekkevidde, teknologi, prestasjoner og kjøreegenskaper
Tesla Model 3 (2019)
Litt misfornøyd med lakkering jobb på bilen men ellers har jeg ingenting og utsette på bilen. Gleder meg like mye hver gang jeg setter meg bak rattet :') Billig og kjøregleden er tilbake til da je
Tesla Model 3 (2019)
Økonomisk, superrask ,oppdateringer over air ,null feil hatt bilen 1 år 30000 km,Fått lengre rekkevidde ,raskere akselerasjon, raskere lading, automatiske fjærnlys, youtube netfix osv.osv.osv over
Tesla Model 3 (2019)
Suverent beste og morsomste bil jeg noensinne har hatt. Har hatt den i snart ett år og 21 000 km. Jeg griper meg stadig i å se meg om bak rattet og tenke "Får jeg virkelig lov til å kjøre noe så
Tesla Model 3 (2019)
Fet Mac med en gigantisk Powerbank koblet til. Elsker at bilen blir bedre og bedre via oppdateringer over nett
Tesla Model 3 (2019)
Min første bil og den beste jeg har kjørt, (utenom performance da)
Tesla Model 3 (2019)
Mitt verste mareritt. Trodde jeg kjøpte drømmebilen, men jeg sitter igjen med å føle meg svindlet. Bilen kom med ekstremt mange feil, og Tesla har reparert på den i 9-10 mnd og er enda ikke ferdi
Tesla Model 3 (2019)
Kjørt over 22.000KM på 8mnd og denne har blitt kjørt fra Østlandet tur/retur Amalfi i Italia. Eksepsjonell ladenettverk og strålende bil.
Tesla Model 3 (2019)
Super bil. Slår meg på låra, og tenker for noen idioter, når jeg kjører forbi en bensinstasjon
Tesla Model 3 (2019)
Cruise kontroll må forbedres, ellers veldig fornøyd
Tesla Model 3 (2019)
Beste bilen jeg har eid.
Tesla Model 3 (2019)
Gleder meg til hver kjøretur. Fantastiske kjøreopplevelsen. Ikke spesielt bilinteressert, men det har virkelig endret seg etter at jeg fikk min Tesla. Gleder meg til å bytte ut bil nr 2, 7-Seteren
Tesla Model 3 (2019)
Klart beste og morsomste bilen jeg har eid. Bekvemmelighetsfunksjoner, OTA oppdateringer, autosteer er ting som gjør det vanskelig å velge noe annet enn tesla når man først har blitt vandt til det
Tesla Model 3 (2019)
Veldig mye bil og ingen problemer etter 15000km, inkludert europatur. Litt problemer med sw-oppdateringer i starten, og også litt opp og ned med kvaliteten på selvkjøringen, men totalt sett utrolig
Tesla Model 3 (2019)
Beste bilen jeg har hatt. Eneste jeg har å utsette på den er en komplett idiotisk løsning på bagasjeromsåpningen.
Tesla Model 3 (2019)
Topp bil, uten enkelt små typiske tesla-feil. Savner ikke vw diesel.
Tesla Model 3 (2019)
Veldig godt fornøyd, men noe støy i kupeen trekker litt ned.
Tesla Model 3 (2019)
TM3 er min andre Tesla. Forrige var en 2014 TMS P85. Høyere kvalitet på TM3 (forventet...5 år nyere...) og lavere forbruk. Også forventet. Helt ok bil, men upraktisk m sedan. Y blir bra og en folk
Tesla Model 3 (2019)
Kjempefornøyd
Tesla Model 3 (2019)
Tesla Model 3 (2019)
Godt fornøyd. Noen estetiske feil men ikke mere enn man forventet før handelen
Tesla Model 3 (2019)
Super fornøyd . Beste bilen jeg har hatt
Tesla Model 3 (2019)
Kjempefornøyd med det meste. Litt tungvint innlasting i bagasjerom. Stiv fjæring i telehiv og vaskebrett. Men ellers nydelige kjøreegenskaper.
Tesla Model 3 (2019)
Beste bilen jeg noensinne har hatt - og jeg har hatt over 50 gjennom 50 år!
Tesla Model 3 (2019)
Er en meget fornøyd Tesla Model 3 eier.
Tesla Model 3 (2019)
Må være et av de aller beste kjøpene i markedet. Kvaliteten har også forbedret seg kraftig etter at de gikk over til robotisert produksjon.
Tesla Model 3 (2019)
Bilen er helt fantastisk å kjøre. Dårlig kvalitet og holdbarhet på lakk og karosseri. Service og kompetanse på verkstedene hos Tesla er skremmende dårlig.
Tesla Model 3 (2019)
Utrolig kjøreglede. Får stadig oppdateringer som gjør bilen bedre, til og med raskere og økt rekkevidde, fantastisk.
Tesla Model 3 (2019)
Nydelig bil!
Tesla Model 3 (2019)
Beste bilen jeg har hatt.
Tesla Model 3 (2019)
Opplever bilen som godt sammenskrudd på linje med andre biler i samme prisleie. (sammenligner med Saab, Mercedes) Kjøreegenskapene har noe Playstation over seg. Skarpt og responsivt, men litt bedø
Tesla Model 3 (2019)
Strålende fornøyde, det er helt klart den beste bilen vi har hatt. Med barnevogn og masse dill dall på langtur kunne man ønsket seg litt mer plass.
Tesla Model 3 (2019)
Jeg er 100% fornøyd. Har ikke hatt noen problemer de første 6mnd/5000km. Plass til 2 spedbarn inkl baggasje. Vurderer takboks, men ennå ikke hatt behov. Svært lave kostnader i bruk, og det er fakt
Tesla Model 3 (2019)
Beste bilen jeg har hatt!!
Tesla Model 3 (2019)
Kjørt Tesla siden 2015, og kommer til å kjøre elektrisk fremfor fossilbiler, da dette er bedre for miljøet samt at dette mye mere morsomt med tanke på kjøreglede, akselerasjon og økonomi. Kona
Tesla Model 3 (2019)
En glede å kjøre, men dårlig støyisolert.
Tesla Model 3 (2019)
Model 3 er en flott bil. God å kjøre, billig i drift. Det som trekker ned, er byggekvaliteten, samt lakken.
Tesla Model 3 (2019)
Tesla Model 3 (2019)
Kjørte høsten 2019 på langtur til sør-Frankrike med retur gjennom Italia, Sveits, Østerrike, Tyskland og Danmark. Ingen problemer med rekkeviddeangst eller å finne ladestasjoner. Tesla har et sv
Tesla Model 3 (2019)
Kjøreglede topp, bortsett fra kupestøy. Etter 1 år og 14000 km ingen feil. Har bestilt TMY da vi er så fornøyd
Tesla Model 3 (2019)
Meget godt fornøyd både med bilen totalt sett og med Tesla service.
Tesla Model 3 (2019)
Lydanlegget er helt fantastisk, enorm lyd og sinnsyk bass (er selv musiker og hobby-produsent) Autopilot er utrolig kjekt, spesielt i køkjøring og på langturer. Kort fortalt: Er enormt fornøyd
Tesla Model 3 (2019)
Har vært en super opplevelse så langt. Har ikke kommet dit at jeg har hatt bruk for verkstad ennå, så jeg kan ikke uttale meg om det. Jeg hadde en av de første Nissan Leaf som kom, og økonomien
Tesla Model 3 (2019)
Marginale ting å trekke for - gleder meg til neste tur
Tesla Model 3 (2019)
Alt i alt en god bil med mange sikkerhetssystem og funksjoner. Rask, bruker lite strøm sammenlignet med andre store elbiler. Innlasting i bagasje er en ting jeg har sett lite praktisk over tid. For f
Tesla Model 3 (2019)
Bil 2.0, veldig mye bedre enn mine tidligere bensin/diesel-biler
Tesla Model 3 (2019)
Kjempefornøyd! En fryd å kjøre. Overraskende stor bagasjeplass!
Tesla Model 3 (2019)
Det meste er sagt om Tesla Model 3, så det blir ikke gjentatt her. Ett ord som setter virkelig parkerer alle Teslas konkurrenter er LADENETTVERKET. For å virkelig forstå hvor enormt bra l
Volkswagen e-Golf (2015)
En trivelig bil å kjøre på korte turer, men kvalitet er det ikke på deler av mekanikken. Klimaanlegget i denne bilen er total katastrofe.
Maxus Euniq6 (2023)
Veldig mye bil for pengene.
Tesla Model 3 (2022)
Veldig formøyd Veldig morsom og kjøreglede på topp
Volkswagen Golf (2013)
En allsidig og god bil. Og dessuten pene, harmoniske linjer og fine proporsjoner.
DS DS 7 Crossback (2021)
Kjempefornøyd med denne. Rask, bra ryggekamera, veldig bra alternative valg på skjermen/rattet, bra seter og svingradius.
Lexus RZ (2026)
Stort sett fornøyd, enkelte forbedringer når det gjelder infosystem..
MG MG4 (2023)
Kan ikke anbefale denne bilen. Har aldri hatt en bil med så mye feil på elektronikk. Flere ganger har bilen prøvd å presse meg av på avkjøringsraper på E18. Sliter med vei merking på Skøyen,
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Audi Q6 e-tron (2025)
En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s
Changan Deepal S05 (2026)
Helt topp! Premium følelse.
Mercedes-Benz C-klasse (2011)
Veldig god å kjøre.
Honda e:Ny1 (2024)
Mye bil for pengene
Hyundai IONIQ 6 (2023)
En glede å bruke, Behagelig kjøreopplevelse. Lavt støynivå. Typisk milsluker. Er ikke sliten etter en tur Oslo- Trondhjem. God selvkjøringsfunksjon