Kia Niro (2023)
Byttet ut 1. gen Niro til 2. gen og oppdaget fort at dette var en dårligere bil og rekkevidden var vesentlig kortere enn 1. gen, spesielt på vinteren. Mye mer plastikkfølelse, dårligere lydisolert
Kia Niro (2019)
Jeg eier en ladbar variant av Niro. Det virker som en bil som er skrudd sammen for å vare mange år. Forbruket er snilt selv om motoren startes for å produsere varme i kubinen.
Kia Niro (2018)
Kjapp og god bil, mest for de som ikke er så nøye med støy
Kia Niro (2018)
Grei lyd på steroen. Kart på GPS oppdateres ikke automatisk selv om den er koblet til WIFI. Setevarmen er for varm, ikke mulig å ha på mer enn i korte tidsrom.
Kia Niro (2018)
Hadde først en Niro med hybrid, grei bil men det var nok ingen gevinst å hente på forbruket kontra en vanlig bensindrevet Kia. Var uheldig å få en møtende bil i fronten slik at den blei kondemne
Kia Niro (2018)
Veldig fornøyd, kjører 90% på strøm i hverdagen. Litt lite bagasjeplass. Bensinmotoren starter bare for kupévarmens skyld i EV modus.
Kia Niro (2017)
Solid, mange finesser, meget godt utstyrt selv om noen små detaljer (som kroker i bagasjerom) savnes i tillegg til autoparkering som ikke finnes på modellene i Norge. Adaptive cruise control, radar
Kia Niro (2017)
Veldig fornøyd med bil og verksted som jeg nesten ikke har hatt bruk for.
Kia Niro (2017)
Praktisk, ingen overraskelser, som forventet. Meget godt ryggekamera og skjerm. Touch skjermbetjening litt for følsom ved styring opp og ned til valgt linje for telefon, radio og veivalg. Ellers i
Kia Niro (2017)
Er veldig fornøyd med bilen. Adaptiv cruise controll fungerer så bra. Deilig å kunne la bena slappe av når jeg kjører langt.
Kia Niro (2017)
Driftsøkonomisk behagelig bil til en god pris. Kia har gjort så mye riktig i det siste. Prøv og bli positivt overrasket :-)
Kia Niro (2017)
Er veldig fornøyd med bilen. Er meget stille i kupeen. Er en del små ting som er litt smør på flesk inne i kupeen. Men har ikke kjørt mer enn 5000 km En stor fordel er at sik.selen går laft ned
Kia Niro (2017)
Er kjempe fornøyd med bilen.
Kia Niro (2017)
Grei nok, men ikke topp. Noe for høyt forbruk, samt at motoren bruker laaang tid på å bli varm. Her burde det vært montert en varmer slik at det kan bli fortere varme i coupen.
Kia Niro (2017)
Oversiktlig og god kjørestilling både i bytrafikk og landevei. Gir og hybrid systemer merker man lite til. God respons ved forbikjøring.
Skoda Enyaq (2024)
Alt i alt en helt grei bil.
Tesla Model 3 (2024)
Løp å kjøp. Ikke selg billig, denne bilen er verd hver krone. Takk bilgud
Skoda Enyaq (2023)
God på langtur på gode veier, mindre imponert på litt dårligere og svingete veier, tung å kjøre, lite komfort. Vært på verksted X antall ganger første året. Bremser som henger og piper, skif
BMW X5 (2014)
Har hatt jeep gr.ch de siste 22 årene. Veldig fornøyd. Men når italienerne tok over prod. friga jeg ut. Nå har X5 blitt favoritten til kona og det sier alt. Lettkjørt og solid. Kvalitet hele veie
Dacia Duster (2014)
Suveren bil til pris, hatt den siden 2019 og fungert knirkefritt. Kjørt nå ca 100k km
Ford Mustang Mach-E (2021)
Veldig fornøy
Ford Mustang Mach-E (2023)
Dette er totalt sett den beste bilen jeg noensinne har eid.
Mitsubishi Outlander PHEV (2017)
God bil og har høy komfort.
Mercedes-Benz EQE SUV (2025)
Svært behagelig
Hyundai IONIQ 5 (2025)
10 av 10 på både bil og forhandler.
BYD Sealion 7 (2025)
Drømmebil som er utrolig stille, har god plass og er behagelig å kjøre
Tesla Model Y (2023)
En god bil med dårlig Aktiv Cruise Control
Volkswagen ID.4 (2025)
Stoler ikke på bilen grunnet plutselig akselrasjon
Subaru XV (2020)
En skjult liten perle av en bil, og godt er det. Det muliggjør gode kjøp for "oss som vet hva dette er"... En gang Subaru-eier, alltid Subaru-eier er det noe som heter. Vel, dette er min 6. Subaru
Mercedes-Benz EQC (2020)
Fin bil, men den knirker og lager ulyder med lav hastighet og kjøring på ujevn vei. Veldig irriterende.