Kia EV6 (2025)
Veldig god bil. Rask lading og veldig god rekkevidde. Lavt forbruk. Barna mente det var «unødvendig god plass» i baksetet
Kia EV6 (2024)
En super følese vær gang.. har hatt den nå i 11 mnd. skiftet fra ny toyota bz4x som jeg ikke likte.. Var masse tull og tøvete løsninger.
Kia EV6 (2023)
Fantastisk god bil. Veldig fornøyd
Kia EV6 (2023)
Nydelig bil
Kia EV6 (2023)
Svært god bil.
Kia EV6 (2023)
Meget bra bil
Kia EV6 (2023)
Veldig godt fornøyd med både bilen og forhandler. Ingen drifts utfordringer så langt.
Kia EV6 (2023)
Superfornøyd med det meste.
Kia EV6 (2023)
Fatter ikke at ikke flere har kjøpt denne bilen. For oss som er over to meter på sokkelesten, så er det en fantastisk plass på førersiden og jeg har plass til voksne bak meg. Bagasjerommet er ogs
Kia EV6 (2023)
Fatter ikke at ikke flere har kjøpt denne bilen. For oss som er over to meter på sokkelesten, så er det en fantastisk plass på førersiden og jeg har plass til voksne bak meg. Bagasjerommet er ogs
Kia EV6 (2023)
.
Kia EV6 (2023)
Linjelekker og behagelig bil for både de lange og de korte turene. God sommer som vinter, kjennes trygg, og innbyr aldri til å presse bilen utover sine begrensninger. Greit underholdningsanlegg, hvo
Kia EV6 (2022)
Utlading av startbatteriet ødelegger mye; kar 7
Kia EV6 (2022)
Flott bil med masse finesser. Har "alt". God plass i baksetet - god plass til barneseter. 7 års garanti. BOS Stoa, Arendal har fantastisk kundeservice!
Kia EV6 (2022)
Super bil. Veldig fornøyd !
Kia EV6 (2022)
for dere som ikke har overstiget garantien så sjekk op dette: 1: fukt/dugg i ledbjelke på bagaseluke ( må komenteres på service) 2: crome lister i frontfanger og på dørene er det brukt f
Kia EV6 (2022)
325 hk og 0-100 på under 5 sek. gir bikerfeeling. Fantastisk vinterbil med SNOW modus og 4 hjuls drift. 7 års garanti.
Kia EV6 (2022)
Vi bytta inn vår TMX, og er svært fornøgde. Dette er mykje betre bil på alle måtar.
Kia EV6 (2022)
Byttet fra Tesla Y til Kia EV 6 GT-Line og er meget fornøyd.
Kia EV6 (2022)
Veldig fornøyd med min 2 år awd GT line. Feilfri så langt. V2L med mulighet for strømuttak på inntil 3,6kw er kjempesmart. Trygghet ved strømbrudd hjemme bl.a. 7 års garanti.
Kia EV6 (2022)
Utrolig fornøyd med bilen. Akkurat passe sportslig familiebil med stor kjørekomfort, god plass, praktiske funksjoner og elegant design inne/ute.
Kia EV6 (2022)
En bil du blir glad i. Tar litt tid å sette seg inn i all funksjonene
Kia EV6 (2022)
Absolutt beste bilen jeg har eid, uten sammenligning. Solid, stø som fjell, tar svinger som en proff, kjempegod plass innvendig, gode seter, morsom å kjøre, veldig bra lydanlegg, godt å ha lys/
Kia EV6 (2022)
God fornøyd med bilen. Et veldig sportslig utseende som de færreste kan måle seg med i denne prisklassen. Bilen ser også mye bredere ut enn den egentlig er, kun 188cm som er + for utseende og gir
Kia EV6 (2022)
Brukbar kjørelengde på ca 450 km på sommer, høy ladefart på hurtiglading pga 800 v, mye bil for pengene på lanseringstidspunkt. Masse funksjoner med bla. kjøling i seter og kamera for kryssende
Kia EV6 (2022)
Bra med unntak av service fra BoS.. startproblemer burde tettes raskt.
Kia EV6 (2022)
Gjentatte problem med varmeanlegg
Kia EV6 (2022)
Behagelig støysvak bil. God å kjøre.
Kia EV6 (2022)
800 volt batteri-arkitektur er det eneste som drar ned, endel ladere som ikke liker det No særlig. Spesielt tesla gir maks 47 kW effekt.
Kia EV6 (2022)
Hadde klimaanlegg fungert optimalt, så hadde bilen fått topp vurdering. Dær jeg peker er det iskaldt.
Kia EV6 (2022)
Den perfekte GT bilen, ikke den beste for storfamilien, men de andre med mer plass gir langt fra samme kjørefølelse og komfort. Måten hjulopphenget er isolert er bare veldig imponerende på denne b
Kia EV6 (2022)
Nydelig bil som innfrir for meg. God rekkevidde, og rask lading.
Kia EV6 (2022)
God og enkel bil å kjøre. GT-Line går mer enn fort nok. Sett bilen på lading, gå inn og hent deg en kopp kaffe, og vipps så kan du kjøre vidre. Den ladre veldig raskt. Alt er supert. Anbefal
Kia EV6 (2022)
Støysvak. Kjører godt. Lavt forbruk på forsiktig kjøring. Høy morofaktor om du ikke trenger rekkevidden.
Kia EV6 (2022)
Alt i alt kun fornøyd
Kia EV6 (2022)
Veldig fornøyd med alt med denne bilen. Vi prøvde endel biler før vi bare helt tilfeldig prøvde denne og da var det gjort. Vi har fått prøvd den på skikkelig vinterveier med masse snø og is, d
NIO EL6 (2024)
NIO EL6 er fullpakket med alt du trenger og mer for å komme deg fra A til B. Det er utvilsomt en premiumbil med stilrent design, skinntrukket dashbord, alcantara-stoff i taket, HUD, AWD, soft-close,
Toyota Land Cruiser (1997)
For endel år siden var min konklusjon: enestående holdbar! nå etter ca 100t km til må det slås fast at denne bilen overgår absolutt alle forventninger og strikken for hva den tåler er nå så l
MG MG4 (2025)
Jeg har hatt bilen i en måned og enn så lenge har det ikke dukket opp feil eller mangler. Bilen var svært rimelig i innkjøp og det påvirker hele kostnadsbildet for bilholdet som jo blir svært ri
Toyota Land Cruiser (2008)
En solid enkel og driftssikker bil. Den takler det som en bil bør både sommer og vinter.
Hyundai IONIQ EV (2022)
Jeg har hatt bilen i ett og et halvt år. Alt virker veldig gjennomtenkt, og kvaliteten er høy. Noe jeg liker spesielt godt er at jeg kan stille inn ladetiden fra appen. Når jeg ser hva strømprise
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Svært komfortabel. Rommelig for baksetepassasjerer. God komfort på langtur. Etter å ha levert inn leasingbilen var det likevel som å ha blitt kvitt en demon. Bilen har elendige førerstøttesyst
Hyundai i20 (2018)
Eneste minus er for stor avstand mellom 2 til 3 gir. Må ha minimum 60 km/t før skifte
Toyota RAV4 (2021)
Veldig komfortabel og trygg bil. God plass. Liker bilen bedre og bedre etter fire år. Bilen føles som ny.
Volkswagen e-Golf (2019)
en så kjøreglade bil har jeg aldri hatt før men det eneste som trekker ned vurderingen min er kostnader etter garantiperiode for eksempel 11000 NOK for en låsemekanisme i ladekabelen!
Skoda Enyaq (2025)
Bil med god plass, gode kjøreegenskaper, kvikk, behagelig på langkjøring. Appen er noe treg, men funker greit. Forvarming av batteri er gull på langturer vinterstid.
Skoda Citigo (2013)
Sparebøsse som gjør jobben.
Mazda 3 (2012)
Er PSA biesel i denne. Registerhavari 2 år og 50.000km før skiftintervall. Egr trøbbel. Svake demperfester bak+++. Dyreste bilen jeg har hatt, og jeg har tidligere kjørt bensin v8 i 10 år.
Alfa Romeo MiTo (2015)
En glad bil å kjøre, veldig god sitte stilling på lengere turer. Er blant det mest forutsigbare jeg noensinne har kjørt når det dårlig føre. Ble kjøpt for øvelses kjøring med min datter, me
Fiat 500 (2021)
500e er en glad bil. Tar seg godt frem og er forutsigbar på vinterføre. Er en lettvint og god pendlerbil, en favoritt til daglig bruk. På langtur tar jeg Alfaen.
Hyundai Veloster (2012)
Utrolig morsom og kul bil utseendemessig, som snur hoder. Men kjøreopplevelsen står kanskje ikke helt i stil. Som å kjøre en helt vanlig, døll bensinbil. Hadde forventet både litt bedre driftssi