Kia EV6 (2025)
Skikkelig kjøremaskon som er ganske gjerrig på strømmen så man lader skjeldent og kort.
Kia EV6 (2025)
En helt grei bil, men skuffet over generelt opplevd kvalitet. Bilen går langt, og lader raskt. Ellers veldig dårlige nær, og fjernlys. Fått denne da som firmabil, om det er mulig. Så kjøp GT utg
Kia EV6 (2025)
Veldig god bil. Rask lading og veldig god rekkevidde. Lavt forbruk. Barna mente det var «unødvendig god plass» i baksetet
Kia EV6 (2024)
En super følese vær gang.. har hatt den nå i 11 mnd. skiftet fra ny toyota bz4x som jeg ikke likte.. Var masse tull og tøvete løsninger.
Kia EV6 (2023)
Fantastisk god bil. Veldig fornøyd
Kia EV6 (2023)
Nydelig bil
Kia EV6 (2023)
Svært god bil.
Kia EV6 (2023)
Meget bra bil
Kia EV6 (2023)
Veldig godt fornøyd med både bilen og forhandler. Ingen drifts utfordringer så langt.
Kia EV6 (2023)
Superfornøyd med det meste.
Kia EV6 (2023)
Fatter ikke at ikke flere har kjøpt denne bilen. For oss som er over to meter på sokkelesten, så er det en fantastisk plass på førersiden og jeg har plass til voksne bak meg. Bagasjerommet er ogs
Kia EV6 (2023)
Fatter ikke at ikke flere har kjøpt denne bilen. For oss som er over to meter på sokkelesten, så er det en fantastisk plass på førersiden og jeg har plass til voksne bak meg. Bagasjerommet er ogs
Kia EV6 (2023)
.
Kia EV6 (2023)
Linjelekker og behagelig bil for både de lange og de korte turene. God sommer som vinter, kjennes trygg, og innbyr aldri til å presse bilen utover sine begrensninger. Greit underholdningsanlegg, hvo
Kia EV6 (2022)
Utlading av startbatteriet ødelegger mye; kar 7
Kia EV6 (2022)
Flott bil med masse finesser. Har "alt". God plass i baksetet - god plass til barneseter. 7 års garanti. BOS Stoa, Arendal har fantastisk kundeservice!
Kia EV6 (2022)
Super bil. Veldig fornøyd !
Kia EV6 (2022)
for dere som ikke har overstiget garantien så sjekk op dette: 1: fukt/dugg i ledbjelke på bagaseluke ( må komenteres på service) 2: crome lister i frontfanger og på dørene er det brukt f
Kia EV6 (2022)
325 hk og 0-100 på under 5 sek. gir bikerfeeling. Fantastisk vinterbil med SNOW modus og 4 hjuls drift. 7 års garanti.
Kia EV6 (2022)
Vi bytta inn vår TMX, og er svært fornøgde. Dette er mykje betre bil på alle måtar.
Kia EV6 (2022)
Byttet fra Tesla Y til Kia EV 6 GT-Line og er meget fornøyd.
Kia EV6 (2022)
Veldig fornøyd med min 2 år awd GT line. Feilfri så langt. V2L med mulighet for strømuttak på inntil 3,6kw er kjempesmart. Trygghet ved strømbrudd hjemme bl.a. 7 års garanti.
Kia EV6 (2022)
Utrolig fornøyd med bilen. Akkurat passe sportslig familiebil med stor kjørekomfort, god plass, praktiske funksjoner og elegant design inne/ute.
Kia EV6 (2022)
En bil du blir glad i. Tar litt tid å sette seg inn i all funksjonene
Kia EV6 (2022)
Absolutt beste bilen jeg har eid, uten sammenligning. Solid, stø som fjell, tar svinger som en proff, kjempegod plass innvendig, gode seter, morsom å kjøre, veldig bra lydanlegg, godt å ha lys/
Kia EV6 (2022)
God fornøyd med bilen. Et veldig sportslig utseende som de færreste kan måle seg med i denne prisklassen. Bilen ser også mye bredere ut enn den egentlig er, kun 188cm som er + for utseende og gir
Kia EV6 (2022)
Brukbar kjørelengde på ca 450 km på sommer, høy ladefart på hurtiglading pga 800 v, mye bil for pengene på lanseringstidspunkt. Masse funksjoner med bla. kjøling i seter og kamera for kryssende
Kia EV6 (2022)
Bra med unntak av service fra BoS.. startproblemer burde tettes raskt.
Kia EV6 (2022)
Gjentatte problem med varmeanlegg
Kia EV6 (2022)
Behagelig støysvak bil. God å kjøre.
Kia EV6 (2022)
800 volt batteri-arkitektur er det eneste som drar ned, endel ladere som ikke liker det No særlig. Spesielt tesla gir maks 47 kW effekt.
Kia EV6 (2022)
Hadde klimaanlegg fungert optimalt, så hadde bilen fått topp vurdering. Dær jeg peker er det iskaldt.
Kia EV6 (2022)
Den perfekte GT bilen, ikke den beste for storfamilien, men de andre med mer plass gir langt fra samme kjørefølelse og komfort. Måten hjulopphenget er isolert er bare veldig imponerende på denne b
Kia EV6 (2022)
Nydelig bil som innfrir for meg. God rekkevidde, og rask lading.
Kia EV6 (2022)
God og enkel bil å kjøre. GT-Line går mer enn fort nok. Sett bilen på lading, gå inn og hent deg en kopp kaffe, og vipps så kan du kjøre vidre. Den ladre veldig raskt. Alt er supert. Anbefal
Kia EV6 (2022)
Støysvak. Kjører godt. Lavt forbruk på forsiktig kjøring. Høy morofaktor om du ikke trenger rekkevidden.
Kia EV6 (2022)
Alt i alt kun fornøyd
Kia EV6 (2022)
Veldig fornøyd med alt med denne bilen. Vi prøvde endel biler før vi bare helt tilfeldig prøvde denne og da var det gjort. Vi har fått prøvd den på skikkelig vinterveier med masse snø og is, d
Citroën Xsara (2002)
Underlig bil som kan være utrolig slapp å kjøre når motoren er kald - da skjer det noe med motorstyringa som gjør at man ikke har all kraften tilgjengelig. Ubrukelig når du bor ved en bratt oppo
Honda Stream (2003)
Muligens den beste bilen jeg har hatt. Robust, pålitelig, morsom å kjøre, hinsides praktisk. Det er en skam at Honda aldri hentet etterfølgeren Jade til Norge, eller tilbyr en tilsvarende elektris
Nissan Primera (1996)
Primera solgte godt fordi dette var en bil som lytta til sjåføren. Morsom å kjøre, mens den også var romslig og praktisk.
Hyundai i20 (2015)
Denne bilen var ment som en mellomløsning og overrasket meg stort. Veldig kjekk å kjøre, enkel å eie, pen å se på i det rette lyset. Rett og slett et blinkskudd for en rimelig penge.
Toyota Camry (2002)
Dette var en overraskende god familiebil. Romslig, stille, føltes trygg. Godt utstyrt og manet til forsiktig kjøring. Ufattelig lett å selge, første kjøper ringte umiddelbart etter at jeg trykket
Nissan Leaf (2023)
Fin og enkel bil som det er mange av i Norge. Dessverre er kvaliteten på de nyere bilene vesentlig dårligere enn på de tidligere modellene som kom fra Japan. Det irriterer. Ellers kommer vi til å
Nissan Leaf (2012)
Kjøpt i '16 som et eksperiment - klarer vi oss med elbil som bil #2? - og så ville alle egentlig kjøre denne. Fantastisk kjøp som en rimelig, praktisk, veldesignet bil av høy kvalitet. Fikk oss t
Kia Optima PHEV (2018)
En helt grei bil for deg som trenger en ladbar stasjonsvogn rimelig. Eneste konkurrent som også har samme komfortnivå - oppvarma ratt, varme i alle seter og kjøling foran - er Volvo V90 og den kost
Volvo XC70 (2015)
Fornøyd men ikke mere.
Toyota RAV4 (2021)
Har kjørt 20780 km. Vinterhjul flasser i lakken. Har reklamert til Toyota Drammen. Har nå godt 7 mnd men de vil at jeg skal betale halvarten på nye felger men det blir ikke akseptert av meg.
BMW Z4 (2014)
Beste og morsomste bilen jeg har hatt, helt utrolig fornøyd. Ser og føles veldig bra ut, skikkelig godbil! Fin på vinterføre, bra ESP som gjør det gøy på is og snø. 20i avtomat gir nok til at
Citroën C5 Aircross (2020)
Veldig fornøyd med bilen etter at den har gått i fem år uten det minste problem. Veldig god komfort, lavt forbruk til å være en høyreist bil. God til å ta seg fram ved dårlig føre uten firehj
Tesla Model Y (2025)
Veldig mye bil for pengene og mange gode løsninger. Kunne vært bedre autopilot og vanskelig å finne dørhåndtak i mørket
Volkswagen Passat (2017)
Bilen måtte vrakes etter kjørte 185000 km grunnet girkasse havari, iflg merkeverksted i Tyskland.Ny kasse koster omlag 180.000 kroner, og jeg mistenker at kassen kunne vært reparert for en lavere p
Volkswagen Crafter (2019)
Kostbar bil etter ca 180.000 km.Regn med gåen EGR ventil, problemer med partikkelfilter, gående sensorer og nødmodus, problemer med tenningssystem og kostbare reparasjoner.