Hyundai IONIQ 5 (2025)
10 av 10 på både bil og forhandler.
Hyundai IONIQ 5 (2025)
bra bil
Hyundai IONIQ 5 (2024)
Har alt du trenger unntatt vindusvisker i bakvinduet. Sjelden det er et problem, men burde hatt det.
Hyundai IONIQ 5 (2024)
Vi er veldig fornøyd med Ioniq 5. Dette er den andre bilen av samme merke, da vi først hadde 2021 modellen.
Hyundai IONIQ 5 (2024)
Eneste ankepunkt er dørhåndtakene som fryser på vinteren, burde vær mulig å legge varmer i disse. Det samme for lyktene på bilen. Men storkoser neg på langturer i denne. Meget gode seter med go
Hyundai IONIQ 5 (2023)
Veldig fornøyd med bilen. Er første gang jeg vurderer samme bil ved neste bilkjøp.
Hyundai IONIQ 5 (2023)
Flott bil med masse funksjoner, dårlig hovedlys, dårlig elektronikk som gjør at du for mange ganger trenger starthjelp
Hyundai IONIQ 5 (2023)
Prøvekjørte andre biler, men denne synes jeg var vesentlig bedre å kjøre enn alt annet i klassen.
Hyundai IONIQ 5 (2023)
Bomkjøp. For dårlig kvalitet ifht pris
Hyundai IONIQ 5 (2023)
Mye premium. Men: hvis du ikke klarer lage regnsensor: dropp det. Rattet går ikke langt nok ut. Vw lagde bedre adaptiv cruisecontrol på transporter i 2015. Og: 12v batteri kan gå tomt selv om det
Hyundai IONIQ 5 (2023)
Jeg er svært godt tilfreds med å ha valgt en Ioniq 5.
Hyundai IONIQ 5 (2023)
Totalt sett en god bil med noen mangler (noe blir endret på 2025 modellen)
Hyundai IONIQ 5 (2023)
Godt fornøyd. Komfortabel langtursbil med god komfort, rekkevidde og ladehastighet. Savner bakrutevisker. OK lys når korrekt kalibrert.
Hyundai IONIQ 5 (2023)
Veldig komfortabel og lettkjørt bil med gode og praktisk løsninger. Godt sammenskrudd, ingen knirk eller ulyd.
Hyundai IONIQ 5 (2023)
Blir bare mer og mer fornøyd etter som tiden går. Bedre hovedlys ønskes sammen med visker på bakruten. De som kåret den til årets bil hadde tydeligvis peiling. Det er tydeligvis kvalitetsforbedr
Hyundai IONIQ 5 (2023)
Lav nyttelast gjør Ioniq 5 totalt uegnet som familiebil. Det er totalt uforstÃ¥elig at Motor/NAF kan utnevne tittelen «Årets bilkjøp» til en bil som i praksis ikke kan ta en «fullpakket familieÂ
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Solid byggekvalitet, høy komfort og rask lading. Veldig god plass i baksetet. Fine løsninger med V2L, vanlig stikkontakt i baksetet osv. Liker at det er relativt små skjermer som ikke stjeler masse
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Er meget fornøyd med både bil og forhandler, Lieco Auto. Vil nok helt klart vurdere samme bil og forhandler ved senere bilbytte.
Hyundai IONIQ 5 (2022)
God bil, men masse feil og problemer de første to årene. Anbefales gjerne.
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Et godt bilkjøp
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Svært komfortabel. Rommelig for baksetepassasjerer. God komfort på langtur. Etter å ha levert inn leasingbilen var det likevel som å ha blitt kvitt en demon. Bilen har elendige førerstøttesyst
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Best bilen jeg har hatt
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Gode seter, god plass til fire personer på 190. Lett betjening med de mest brukte funksjoner på fysiske knapper. Rask lading (800V. system) Uttak av 230V. både utvendig og innvendig. (Ca. 16A) Jus
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Har byttet 12 volt batteri og ICCU, ellers ingen problemer. Savner visker bak og enklere montering av takstativ.
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Vil ikke velge Ioniq ved neste bilhandel.
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Hadde bilen vår vært hvit, ville jeg sagt at den passer stereotypien "blondine" perfekt. Veldig sprek og fin å se på, men stokk dum og med alt for mange nykker og rariteter. Her er et lite utval
Hyundai IONIQ 5 (2022)
En ok+ bil som har blitt ødelagt av dårlig service kvalitet og deler, at en bil må være inne i hittils 7 av 42 mndr er meg uforståelig. I tillegg er det "kjente" feil de ikke kaller deg tilbake f
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Føles veldig trygg under alle forhold.
Hyundai IONIQ 5 (2022)
En fantastisk bil. Mulig vi kjøper samme bil som nybil etter den vi har nå.
Hyundai IONIQ 5 (2022)
I utgangspunktet en spennende bil, med en kult design (OK, enten liker du designet eller sÃ¥ liker du det ikke), mye plass i kupeen og en bil som er komfortabel Ã¥ kjøre. Bilen skjemmes av mangler pÃ
Hyundai IONIQ 5 (2022)
meget bra på langkjøring ladingen er raskere enn kaffepausen i hele europa bruk ionity
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Gunstig, romslig, komfortabel, gode seter, vesentlig betjening med knapper og ikke skjerm.
Hyundai IONIQ 5 (2022)
EN flott og god bil , MEN fraværet av vindusvisker på bakvinduet er merkbart . En spyledyse rettet mot kameraet bak , hadde også vært en fordel .... Har kjørt Mercedes E-klasse i mange år , og I
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Bomkjøp. Etter alt å dømme har jeg vært heldig da jeg har sluppet mange andre kjente problemer, f.eks ICCU. I utgangspunktet en fin bil som belemres med en rekke kvalitetsproblemer. Utbedringer
Hyundai IONIQ 5 (2022)
.Bilen er rask og stille . 305 HK . burde holde for de fleste , og er ingen sinke i trafikken . Selvstyringen , er ok , og bilen gir beskjed om at føreren må hode hendene på rattet .... DET skulle
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Veldig fornøyd. Inge,n problemer og elsker ladehastigheten på langturer i Europa
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Svært godt fornøyd med bilen. Kjørt 50.000 km.
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Meget fornøyd med bilen, feilfri etter 50000km. Utrolig stor innvendig, lang rekkevidde, topp fremkommelighet med 4x4 og flott utseende.
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Virker som en godt sammnskrudd bil uten noe knirk. Litt lav lastekapasitet men til 2 voksne med utflyttete barn så er det den perfekte bil både til by og langtur. Utrolig fint å kunne lade fra 20-8
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Elendige kjøreegenskaper om man liker et sportslig oppsett. Knirker og bråker. Veldig god på vinterføre. Langlysene er en vits, og vindusvisker bak er sårt savnet.
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Totalt veldig fornøyd selv om det er noen småting man skulle ønske var bedre, som litt dårlig svingradius, litt dårlig lys og litt lavt bagasjerom. Det mangler visker på bakrute, men synes ikke
Hyundai IONIQ 5 (2022)
En strålende bil som nå er kjørt 37000 kilometer på under ett år - helt uten problemer. Fantastisk hiurtiglading sommerstid - utrolig fornøyd på langtur i Europa. Venter på forvarming av batt
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Super god plass til en stor mann med kone, barn og hund. God lyd i anlegget. Masse lagringsplass foran. Super tech og masse sikkerhet. Apple Car play er helt nydelig. Setene bak kan justeres frem og t
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Veldig bra bil, god å kjøre, god plass til en kar på nesten 2m og god plass i baksetet for lange tenåringsgutter. Super kvalitetsfølelse og rå å se på
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Jeg er kanskje svært negativ i mine kommentarer men etter å ha kjørt bilen en stund nå så fremkommer det mange irritasjons punkter. Det som irriterer mest er at når det er mørkt ute så må ma
Hyundai IONIQ 5 (2021)
Veldig lav nyttelast. Kan ikke frakte 5 voksne personer. Dårlig byggekvalitet. Papiroverflater på bl.a. dørpaneler. Elektroniske sikkerhetssystemer som er ustabile og bl.a. trekker bilen over i mot
Hyundai IONIQ 5 (2021)
Hadde vært en veldig bra bil om den var mer driftssikker, eller i det minste om ikke Hyundai dro ut garantisakene så mye. Verkstedet må teste og dokumentere alt opp og ned og i mente før de engang
Hyundai IONIQ 5 (2021)
Dette er den beste bilen jeg noen gang har hatt. Den har all utstyr en kan ønske seg og mere til. Soltak, elektriske liggeseter, adaptiv cruise control og mye mer.
Hyundai IONIQ 5 (2021)
Svært fornøyd med bilen. Spesielt med fremkommelihet, akselerason, rekkevidden og den svært raske ladingen <270kw/h som gjør at langturene går som før.
Hyundai IONIQ 5 (2021)
Huff....
Volvo XC70 (2015)
Fornøyd men ikke mere.
Toyota RAV4 (2021)
Har kjørt 20780 km. Vinterhjul flasser i lakken. Har reklamert til Toyota Drammen. Har nå godt 7 mnd men de vil at jeg skal betale halvarten på nye felger men det blir ikke akseptert av meg.
BMW Z4 (2014)
Beste og morsomste bilen jeg har hatt, helt utrolig fornøyd. Ser og føles veldig bra ut, skikkelig godbil! Fin på vinterføre, bra ESP som gjør det gøy på is og snø. 20i avtomat gir nok til at
Citroën C5 Aircross (2020)
Veldig fornøyd med bilen etter at den har gått i fem år uten det minste problem. Veldig god komfort, lavt forbruk til å være en høyreist bil. God til å ta seg fram ved dårlig føre uten firehj
Tesla Model Y (2025)
Veldig mye bil for pengene og mange gode løsninger. Kunne vært bedre autopilot og vanskelig å finne dørhåndtak i mørket
Volkswagen Passat (2017)
Bilen måtte vrakes etter kjørte 185000 km grunnet girkasse havari, iflg merkeverksted i Tyskland.Ny kasse koster omlag 180.000 kroner, og jeg mistenker at kassen kunne vært reparert for en lavere p
Volkswagen Crafter (2019)
Kostbar bil etter ca 180.000 km.Regn med gåen EGR ventil, problemer med partikkelfilter, gående sensorer og nødmodus, problemer med tenningssystem og kostbare reparasjoner.
Nissan Note (2014)
Fin og grei bruksbil. Starter og går . Min 2014-modell nærmer seg 170000km på telleren. Jeg kjøpte min da den hadde gått ca.35000 km .Den har fremdeles det samme batteriet og støtdempere. Die
Toyota bZ4X (2023)
Meget god bil
Kia e-Niro (2021)
Min 25. bil, 2. Kia og 3. elbil. E-Niro er en glimrende bil. Sjekker alltid bakseteplass først når jeg kjøper bil, og denne var overraskende romslig både i baksete og bagasjerom. Lavt forbruk o
MG MGS5 (2025)
Alt i alt et røcerkjøp, ingen overdreven luxus mwn har det som trengs og jeg hadde tidligere en Jaguar i-Pace
Nissan Qashqai (2017)
Fin bil og kjøre , men mange 1,2 dig-t utgaver med motorhavari.
Volvo S90 (2018)
Dette er den beste bilen jeg har eid og kjørt i mitt liv. Har testet mange merker, men dette er til nå det ypperste i denne prisklassen
Hyundai Kona electric (2023)
Bil som er grei for mitt bruk. Og som bil nr 2. Men ingen småbarnsfamilie bil. Jeg brukwr den stort sett lokalt og mye korte turer, men er glad jeg kan ta meg norn lengre turer også uten rekkeviddea
Citroën C3 (2004)
En hendig og skjelden bil i dag.