Honda CR-V (2011)
Veldig godt fornøyd med vår honda crv 2011 mod. den blir i heimen i enda noen år.
Honda CR-V (2011)
Både kona og meg er veldig godt fornøyd.
Honda CR-V (2011)
Veldig fornøyd.
Honda CR-V (2010)
CR-V 2,2 D er et godt valg. Med litt vedlikehold er det ingen problemer
Honda CR-V (2010)
Driftssikker bil som oppleves trygg i trafikken. Super på vinterføre. Et trygt og godt kjøp
Honda CR-V (2010)
For dem som bruker bil først og fremst som transportmiddel er dette en glimrende bil. Ingenting fancy og prangende, men den virker hele tiden, har god plsass, er billig i drift og tar deg dit du skal
Honda CR-V (2010)
Min tredje Crv. Jevnt over utrolig fornøyd. Første jeg har med diesel. Syns den er ganske stillegående i så måte. God plass. Topp bil.
Honda CR-V (2010)
Billig bil mye støy. Meget allsidig og praktisk. Ekstremt god oversikt til miljøet rundt bilen.
Honda CR-V (2010)
Veldig fornøyd med min Honda CRV 2010
Honda CR-V (2010)
God og praktisk bil.
Honda CR-V (2010)
Har hatt bilen hos merkeforhandler Bilcentrum AS i Trondheim. Problemer med partikkelfilter flere ganger, innenfor reklamasjonstiden. De kjente ikke til hva et nytt filter kostet. Merkelig at de,
Honda CR-V (2010)
Kjørt 84000 km, har aldri vært på verksted utenom servicene
Honda CR-V (2010)
Særdeles praktisk bil med lite feil men noe høyt forbruk.
Honda CR-V (2009)
Lite feil. Bruker ca 1 l på mila. Praktisk familiebil.
Honda CR-V (2008)
Verdens beste bil ❤️
Honda CR-V (2008)
Jeg hadde ikke kjøpt den bilen hvis jeg hadde vært klar over problemene med dieselpartikkelfilteret.
Honda CR-V (2008)
Er meget fornøyd med bilen. og jeg har ingen betenkeligheter med å kjøpe Honda neste gang.
Honda CR-V (2008)
Trofast og sikker. Kjempebil
Honda CR-V (2008)
Til nå den beste bilen jeg/vi har eid. Har planer om å bytte bil og da blir det samme type bare i en nyere modell!
Honda CR-V (2008)
Veldig god bil
Honda CR-V (2008)
Bilen er brukt av min kone i hovedsak til fra arbeide. Har kun gått 37.000.km siden ny.
Honda CR-V (2008)
Er veldig for nøyd
Honda CR-V (2008)
Meget fornøyd bileier.
Honda CR-V (2008)
meget fornøyd med denne som bruksbil. Min 3 Honda og ingen har skuffet.
Honda CR-V (2007)
Tipp topp bil. Beste jeg har hatt!
Honda CR-V (2007)
Utrolig god bil. Kjørt bilen i 15år og har aldri angret på kjøpet.
Honda CR-V (2007)
Kjørt 4år/40.000km uten problem, godt fornøyd. Jeg valgte bensin med automat. Da har jeg mer glede av cruisecontrol, samt slipper eventuelt problemer med dieselpartikkelfilter.
Honda CR-V (2007)
Veldig driftssikker bil men partikkelfilter tok kvelden etter 200000 km.
Honda CR-V (2007)
Meget fornøyd
Honda CR-V (2007)
Driftsikker og god bil.
Honda CR-V (2007)
Partikkelfilteret er en tragedie på disse, savner en god løsning på dette problemet , støy er et minus
Honda CR-V (2007)
Komfortabel bil med god plass i alle seter inkl. bakseter. Nærmest feilfri. Dette er min andre Honda CRV.
Honda CR-V (2007)
En god, trygg kvalitetsbil uten unødig "dill", den får deg alltid frem dit du skal uansett føre.
Honda CR-V (2007)
Veldig grei og pålitelig suv.
Honda CR-V (2007)
Grei bil som er super men lite praktisk med spedbarn. Da tenker jeg vogn ibagasjerommet og en bilstol ibaksetet blir trangt. Har 3 barn fra alder 4 mnd til 8 år. Så det blir trangt for dem. Men byt
Honda CR-V (2007)
Bra bil med god fremkommelighet og kjempegod bagasjeplass.
Honda CR-V (2007)
En bil som kan anbefales
Honda CR-V (2007)
Ut fra min årlig kjørelengde , vinter forhold og nesten utelukkende original deler ( dyre med lang levetid) anser jeg min bil som billig for eie og pålitelig uansett værforhold .
Hongqi E-HS9 (2022)
God bil å kjøre, men for mye feil. Veldig lite driftsikker. Angrer på kjøpet
Hongqi E-HS9 (2022)
God bil å kjøre, men for mye feil. Veldig lite driftsikker. Angrer på kjøpet
Nissan X-Trail (2015)
fantasrtisk bil som går uendelig.
Hyundai IONIQ 6 (2024)
Liker den sportslige formen på bilen og det var nok det som gjorde utslaget når jeg bestemte meg. I tillegg har den 800 volt teknologi og det gjorde lading på hurtiglader til en positiv opplevelse.
Volvo V60 (2019)
Fantastisk fin bil. Passe lux komfort fra interiøret. Demperene på bakluken drar kraftig ned. At dempere er tilnærmet utslitt når bilen runder 40 K er ikke holdbart i mine øyne. Ellers et godt kj
Volvo V60 (2019)
Fantastisk fin bil. Passe lux komfort fra interiøret. Demperene på bakluken drar kraftig ned. At dempere er tilnærmet utslitt når bilen runder 40 K er ikke holdbart i mine øyne. Ellers et godt kj
Volvo V60 (2019)
Fantastisk fin bil. Passe lux komfort fra interiøret. Demperene på bakluken drar kraftig ned. At dempere er tilnærmet utslitt når bilen runder 40 K er ikke holdbart i mine øyne. Ellers et godt kj
Polestar 2 (2024)
Totalt er jeg superfornøyd med min Polestar 2, på alle områder. Topp service og oppfølging fra merkeforhandler. Kjøper gjerne Polestar igjen.
Toyota bZ4X (2023)
Er svært fornøyd. Svært god komfort. Eneste minus, er vinterbruk. Da går ladehastighet ned, og kjørelengde blir redusert mye
Renault Megane (2022)
Veldig bra bil.
BMW 5-Serie (2018)
ganske gøy å kjøre, føles mindre og lettere enn den er. veldig behaglig og med apple carplay er den nesten som en 2026 bil. ganske reliable og. anbefaler å kjøpe en med adaptiv cruise control, h
Hongqi E-HS9 (2022)
Fantastisk bil hvor man får ekstremt mye bil for pengene. Har ikke hatt noen feil og kun hatt kostnader for årlig service. Har kjørt mye på langtur og milene slukes fort. Omtrent samme rek
Opel Mokka-e (2021)
Har vært et meget hyggelig bekjentskap, og har forvandlet oss fra el-skeptikere til entusiaster. Etter 65.000 kilometer har det vært null store problemer (minus et flatt 12v batteri etter at bilen h
Volkswagen e-up! (2022)
Volvo EX40 (2026)
God bil med bra kvalitetsopplevelse. Anbefales på det sterkeste. Men det er litt snaut med plass om du skal ha barnesete eller 3 halvstore barn i baksetet.