Vurdert av Toref
Hyundai IONIQ EV (2020)
Dette er et rent fremkomstmiddel uten kjøreglede med grei rekkevidde og mye utstyr til en billig penge! Grusom annenhånds- verdi og verdifall, lønner seg hvis du har den noen år og pendler i bompe
Hyundai IONIQ EV (2020)
Mye bil for pengene!!!
Hyundai IONIQ EV (2020)
Overraskende gode kjøreegenskaper. Ekstremt lettkjørt, lettbetjent skjerm og god betjening generelt. Svært strømeffektiv. Litt kjedelig eksteriør, men tidløst. KW /hk greier seg godt. Litt lite
Hyundai IONIQ EV (2020)
Meget fornøyd med denne bilen totalt sett, men savner hengerfeste.
Hyundai IONIQ EV (2020)
Hyundai IONIQ EV (2020)
Veldig bra og fin på alle måter
Hyundai IONIQ EV (2020)
Overraskende mye bil for pengene. Vi kjøpte denne siden det var den som kom nærmest en vanlig familiebil i størrelse med anstendig rekkevidde uten at vi måtte over halve millionen i innkjøpspris.
Hyundai IONIQ EV (2020)
Har til sammen kjørt 70.000 i min 2017 og nå 2018 modell. Selv om hurtiglading er vesentlig tregere kunne jeg kommet meg fra Trondheim til Oslo på en lading om jeg hadde lader 55 minutter istedenfo
Hyundai IONIQ EV (2020)
Fantastisk herlig bil med god plass til en hel familie på 4 (med barnestoler og 2 store katter). Varme i baksetet, minnefunskjon på førerstol, aktive lanekeeping (bilen snurrer rattet så du ikke k
Hyundai IONIQ EV (2020)
Meget fornøyd, lettkjørt og med lavt forbruk.
Hyundai IONIQ EV (2020)
Alt i alt en meget god bil. God plass til alle, bÃ¥de i forseter og bakseter. God bagasjeplass til vanlig bruk, men mangler kroker for bæreposer og slikt. Lavt forbruk og billig i drift. Veldig god Ã
Hyundai IONIQ EV (2020)
En meget god bil! Hurtigladingen er derimot ikke tilfredsstillende kontra andre elbiler. Maks 30 kw på maks på 50 kw lader er ikke godt nok, men siden 95% av ladinga gjøres på hjemmelader er det e
Hyundai IONIQ EV (2020)
Feilfri og godt utstyrt bil. Bruker nesten ikke strøm, selv på 110 motorvei.
Hyundai IONIQ EV (2020)
Fantastisk bil. God å kjøre, god rekkevidde, stille, lavt forbruk, rask, oversiktlig.
Hyundai IONIQ EV (2020)
God å kjøre, god plass i bilen og bagasjerom og topputstyrt. (Ikke takluke da).
Nissan Ariya (2025)
Romslig og stillegående bil med premium følelse
Mercedes-Benz EQE SUV (2026)
Topp kvalitet og komfort.
Opel Corsa (2001)
Snerten og liten bil som er driftssikker og godt eigna som bybil. Overraskande god plass innvendig ntil å vere småbil. Driftssikker motor så lengje ein hugsar å skifte olje jamnleg.
Nissan Ariya (2024)
Endelig fikk en bra bil etter mange år.
Mitsubishi Outlander PHEV (2016)
God å kjøre. God sittestilling med god oversikt.
Mercedes-Benz EQB (2022)
Veldig fornøyd med denne bilen, fantastisk familiebil med skyvbare bakseter og 7 seter. Nyttelasten er også god med ca. 530 kg, noe som ofte er mangelvare på elbiler. Måtte få nytt lokk på kjø
BMW X1 (2019)
Kom opp som 2019-modell da jeg la inn reg nummer her, men er 2020, reg 31. mars 2020. Veldig god bil som holder seg godt i bruktpris også.
Nissan Ariya (2022)
Deilig, kvikk og stillegående bil. Snur meg for å se på bilen når jeg har parkert. Denne skal jeg ta godt vare på, fordi den skal jeg ha lenge.
Nissan Ariya (2023)
Om Ayria hadde kommet med 2tonn hengervekt og 7 seter, så hadde Volvoen blitt byttet ute med en til.
Nissan Ariya (2024)
.Ryggelys er veldig svakt Savner vippefunksjon på seteputen førersete. Ellers meget fornøyd. God nok lasteplass for vårt bruk. Lite støy.
Tesla Model 3 (2024)
Luksusfølelse til god pris og overlegen rekkevidde og ladehastighet.
Nissan Ariya (2023)
Fantastisk bil! Kjørt 16000 så langt , ikke noe tull så langt.Komfortabel, stille , nok krefter , moderne design , grei pris .Enest.negative er litt dårlig plass for ting og tang...finnes ikke opp
Peugeot e-2008 (2022)
Vi har hatt bilen nå i 2 1/2 år og kaster nå inn håndkleet. Ingen av oss føler oss trygg på bilen på vinterveier. Ja, det kan ha noe med sjåførene å gjøre, men når ingen av oss har hatt pr
Ford Mustang Mach-E (2022)
Liker utseende, lavt støynivå og gode kjøreegenskaper. Veldig bra firehjulstrekk.
Audi 80 (1994)
Audi 80 B4 fra 1992 med 2,0 L 90 HK bensin og 4 trinn automatgir som har gått mellom 150 og 200 tusen km. Til tross for 33 år på veien, er den rustfri, starter lett i -25 til +30 grader og har r