TV 2 Play
Min konto

Hvilken bil ser du etter?

Tilbake til front | Skriv en vurdering
2004 Audi A4 1,9 TDI 130hk Multitronic Stasjonsvogn 4

Vurdert av Toastedlok

Score 8.2/10

Kjørt 320 000km byttet olje hver 10 000km og 60000km på girkasse veldig driftsikker. Lite feil <br /> Xenon lysene kunne vært bedre, og de er dyre og skifte, virker ut som d1s pærene mister effekt over tid

Kjøreglede

9 / 10

Kvalitet/driftssikkerhet

8 / 10

Plass/praktiske løsninger

7 / 10

Økonomi/kostnader

8 / 10

Drivstoff/forbruk

9 / 10

Flere vurderinger fra samme generasjon

Audi A4 (2009)

Etter å kun ha hatt problembiler tidligere, a4 b6/b7, er det en drøm å endelig ha en bil som ikke koster mer å ha en den kostet å kjøpe. Bilen er en drøm å kjøre, å selv etter 160k føles de

Score 7.6

Vurdert av Billybob

Audi A4 (2009)

God å kjøre, spesielt på langtur. Forferdelig dyr å holde i stand. Utsatt for rust, og motorhavari. Min havarerte etter 9 år, og skifte ble så dyrt at den endte på finn som delebil/rep.objekt.

Score 5.2

Vurdert av Klaps

Audi A4 (2009)

Fint forsøk men manglene er høyere enn hva den kan tilby. Kjenner to andre med nøyaktig samme problem på deres utgaver, så dette er utbredt. Anbefales ikke, bør styres unna til fordel gjerne for

Score 4.6

Vurdert av Mamasita

Audi A4 (2009)

Fikk problemer med høyt oljeforbruk ett par mnd før garatien gikk ut, møller fikk bilen inn og utførte en såkalt tiltakspakke til en verdi av noen tusenlapper. Solgte bilen til en kar i Kirkenes

Score 2.8

Vurdert av Rairai

Audi A4 (2009)

Meget godt fornøyd med bilen som passer mitt behov utmerket. Det blir Audi neste gang også

Score 8.8

Vurdert av Audiern

Audi A4 (2009)

Meget fornøyd med bilen som passer mitt behov utmerket. Blir Audi neste gang også.

Score 8.8

Vurdert av Audiern

Audi A4 (2009)

Fantastisk familiebil, har hatt den i 70000km, spritet den opp til 190 hk. Bunndrag som holder lenge, alle sverige turer og tysklandstur nå i sommer, god opplevelse selv med full bil og full tank. 8

Score 9.4

Vurdert av Cato

Audi A4 (2009)

Svært godt fornøyd med denne, sportslig til sedan å være og oser av høy kvalitet. Kjører selv en enkel svart en men folk snur seg på gaten. Herlig bil.

Score 6.4

Vurdert av Mamasita

Audi A4 (2009)

En rimelig vei inn i Audiklubben uten at man mister kvalitetsfølelsen.

Score 8.2

Vurdert av Ullfrakk

Audi A4 (2009)

En meget behagelig bil som er gjord for lange turer. En fornøyelse å kjøre. Det er dog dyrt å eie og bruke en Audi og det trekker ned.

Score 6.8

Vurdert av Tommy

Audi A4 (2009)

Likendes bil som har gitt mye glede. Setter stor pris på at den har automat, som jeg ikke har hatt før.

Score 7.4

Vurdert av Perk

Audi A4 (2009)

Veldig godt fornøyd med bilen.

Score 7.8

Vurdert av Leffen

Audi A4 (2009)

Skuddsikker bil ikke ett feilslag

Score 8.2

Vurdert av QuattroKongen

Audi A4 (2009)

Virker som Veldig bra sammenskrudd bil . Interiøret. Er mest imponerende massivt og alle brytere er på rett plass . Lite hard plast . Så fram til nå veldig fornøyd med bilen ....

Score 9.6

Vurdert av Sofus

Audi A4 (2009)

veldig fornøyd med bilen. gode kjøreegenskaper og et stilig utseende. s-line pakke innvendig og utvendig er et must, syns jeg ihvertfall .

Score 7.4

Vurdert av c.h.

Flere vurderinger

Volvo XC40 (2022)

Flott bil, herlig stille, ligger nydelig på veien, eneste "minus" er en rekkevidde på 43 mil, som kan oppleves litt snaut. Har likevel aldri opplevd rekkeviddeangst selv på spontane langturer. Bra

Score 9.4

Vurdert av VolvoNo1

Volvo EX90 (2025)

Fantastisk god bil med masse plass, god til å trekke campingvogn. Perfekt familiebil

Score 10

Vurdert av Arnt

Changan Deepal S05 (2026)

Bra display i frontuta, litt travelt med alle advarsler.

Score 9.2

Vurdert av Kjetil

Tesla Model S (2014)

Meget fornøyd. Veldig lave driftskostnader. Har kjørt 160.000km i mitt eie, og har ikke passert 50.000kr i reparasjoner enda.

Score 9.4

Vurdert av SadSam

Opel Grandland (2026)

Meget gode seter, skjermer i passende størrelse, head-up display fungerer bra, knapper til funksjoner som brukes ofte, hengerfeste ervtrukket litt langt under bilen, lite støy i kupe, noe høyt ener

Score 9.6

Vurdert av Torstein

Tesla Model Y (2022)

Beste bil jeg har hatt. Løp å kjøp.

Score 9.6

Vurdert av Birken

Hyundai IONIQ 6 (2025)

Liker veldig godt det sportslige utseende til bilen. Syntes den er tøff. Blir lagt merke til. Et kjent problem er fuktighet som samler seg i spoileren bak. Head up display er meget bra!

Score 8.0

Vurdert av Lala

Audi Q3 (2015)

Jeg hadde vondt i ryggen når jeg hadde kjørt en time. Ellers grei bil å ha. Ikke noe særlig bra girkasse på disse utgavene. God å kjøre, bra på vinteren. Bra sterk motor. Lite innovativ stereo

Score 5.4

Vurdert av John

Changan Deepal S05 (2026)

Flott, komfortabel og praktisk bil til en veldig god pris - spesielt med tanke på et høyt utstyrsnivå. Litt plagsomme varsler for distraksjon og trøtthet "i hytt og vær"

Score 10

Vurdert av Rekyl

Audi Q6 e-tron (2025)

Er veldig godt fornøyd alt i alt. Det som har skuffet er relativt høyt støynivå på sommerdekk og norsk asfalt. På ferie i Danmark rullet den nesten lydløst. Og betydelig lavere støy på vinter

Score 8.4

Vurdert av JanM

BMW iX3 (2021)

Alright bil på alle områder. Bilen er godt skrudd og velutviklet. BMW har oppriktig luket ut alt som heter irriterende barnesykdommer og irriterende feil. Alle funksjoner virker som det skal, uten

Score 10

Vurdert av MrSchmidt

Hyundai Tucson (2022)

Ypperlig,ganske enkelt. Masse utstyr og behagelig å kjøre

Score 9.6

Vurdert av ErikF

Mazda 6 (2019)

Passer ikke for folk over 198 cm. Du vil komme til å savne bruke armlene på førerdøra. Godt med polstring mot kne, behagelig å kjøre langt, ikke til bruk på dårlig landevei. Fartshumper er

Score 7.2

Vurdert av Gregor

MG MGS5 (2026)

VI har blitt glad i bilen. Kjørt mye i småturer, og inntil 10-12 mil, men og en 110 mils tur. Kjøper gjerne MG igjen om det fortsetter slik, og det blir bytte igjen. Navigasjonen kunne nok vært b

Score 9.4

Vurdert av SpitfireTommy

Changan Deepal S05 (2026)

God verdi for pengene for en nykommer, med 4-hjulsdrift og 7 års garanti. Fortsatt endel bugs i software, men det løses forhåpentligvis i en fremtidig oppdatering. Dessverre så viser det seg at se

Score 7.8

Vurdert av Adrian