Vurdert av MTve
Kia Niro (2023)
Byttet ut 1. gen Niro til 2. gen og oppdaget fort at dette var en dårligere bil og rekkevidden var vesentlig kortere enn 1. gen, spesielt på vinteren. Mye mer plastikkfølelse, dårligere lydisolert
Kia Niro (2019)
Jeg eier en ladbar variant av Niro. Det virker som en bil som er skrudd sammen for å vare mange år. Forbruket er snilt selv om motoren startes for å produsere varme i kubinen.
Kia Niro (2018)
Kjapp og god bil, mest for de som ikke er så nøye med støy
Kia Niro (2018)
Grei lyd på steroen. Kart på GPS oppdateres ikke automatisk selv om den er koblet til WIFI. Setevarmen er for varm, ikke mulig å ha på mer enn i korte tidsrom.
Kia Niro (2018)
Hadde først en Niro med hybrid, grei bil men det var nok ingen gevinst å hente på forbruket kontra en vanlig bensindrevet Kia. Var uheldig å få en møtende bil i fronten slik at den blei kondemne
Kia Niro (2017)
Solid, mange finesser, meget godt utstyrt selv om noen små detaljer (som kroker i bagasjerom) savnes i tillegg til autoparkering som ikke finnes på modellene i Norge. Adaptive cruise control, radar
Kia Niro (2017)
Veldig fornøyd med bil og verksted som jeg nesten ikke har hatt bruk for.
Kia Niro (2017)
Praktisk, ingen overraskelser, som forventet. Meget godt ryggekamera og skjerm. Touch skjermbetjening litt for følsom ved styring opp og ned til valgt linje for telefon, radio og veivalg. Ellers i
Kia Niro (2017)
Er veldig fornøyd med bilen. Adaptiv cruise controll fungerer så bra. Deilig å kunne la bena slappe av når jeg kjører langt.
Kia Niro (2017)
Driftsøkonomisk behagelig bil til en god pris. Kia har gjort så mye riktig i det siste. Prøv og bli positivt overrasket :-)
Kia Niro (2017)
Er veldig fornøyd med bilen. Er meget stille i kupeen. Er en del små ting som er litt smør på flesk inne i kupeen. Men har ikke kjørt mer enn 5000 km En stor fordel er at sik.selen går laft ned
Kia Niro (2017)
Er kjempe fornøyd med bilen.
Kia Niro (2017)
Grei nok, men ikke topp. Noe for høyt forbruk, samt at motoren bruker laaang tid på å bli varm. Her burde det vært montert en varmer slik at det kan bli fortere varme i coupen.
Kia Niro (2017)
Oversiktlig og god kjørestilling både i bytrafikk og landevei. Gir og hybrid systemer merker man lite til. God respons ved forbikjøring.
Hongqi E-HS9 (2022)
Fantastisk god og komfortabel bil. Enorm kvalitets følelse innvendig og utvendig. Beste bil jeg har hatt. Storfornøyd.
Toyota GR Yaris (2021)
Fantastisk morsom bil. Fremtidig klassiker som kommer til å holde verdien svært godt.
Citroën e-C4 (2022)
Veldig fornøyd pendler 11 mil om dagen i indre Troms på skikkelig dårlig veier vinter som sommer, temperaturer ned mot -40 imponerende komfort på bilen, kjørt 75000 km uten noe tull. Fantastisk
Mazda CX-5 (2014)
kjøpte den i 2013 og merket noen ulyder like ettepå og da viste det seg at forstillinga var løs..ellers en veldig god bil
BMW i4 M50 (2023)
En herlig bil å eie og kjøre.
BMW i4 M50 (2022)
Bilen oppleves sporty. Utrolig rask. Anbefales!
Porsche Cayenne (2016)
Flott bil. Kjempe fornøyd! Helt rå å kjøre! God pådrag og lyd! Luftfjæring fungerer utmerket og 18-veis elektriske seter! Mye verdi for pengene denne bilen! Ny pris: 2.2 millioner.
Toyota bZ4X (2024)
Beste fremkommelighet på vinterføre av samtlige biler jeg har eid. Veldig komfortabel og god bil!
Toyota Land Cruiser (2019)
Fin bil, men utrolig dårlig dette med PM sensor, EGR og DPF !!!
BMW X1 (2020)
Helt ok bil. God kvalitet og fin å kjøre. Hybrid biler er hverken eller. Mye mas med lading, må jo lades etter hver tur om man skal ha nytte av El-driften. Høyt drivstofforbruk. Liten bensinmot
Land Rover Range Rover (2025)
Beste bil ever. Magisk på langkjøring
Mercedes-Benz V-klasse (2018)
Min første v-klasse, angrer ikke ett sekund
MG Marvel R (2022)
bra bil godt fornøyd
Skoda Enyaq (2022)
Alt i alt en meget komfortabel og økonomisk bil !!!
Skoda Enyaq (2022)
Enyaq iV80X har en imponerende fremkommelighet på vinterføre. Har dradd flere andre biler opp av grøften uten problem. God plass til familien, og bagasjen til familien. Også bra nyttelast sammenli