Vurdert av Crille
BMW 5-Serie (2016)
Tipp topp tommel opp.
BMW 5-Serie (2016)
Utrolig fornøyd med bilen så lenge jeg har hatt den. Dette er min 4, 5-serie. Jeg har aldri vært skuffet før, så tror det skal gå fint denne gangen også.
BMW 5-Serie (2016)
Drittbil
BMW 5-Serie (2016)
Kjørekomforten er veldig god, særlig med luftdemping på bakakselen, og en tilnærmet sømløs girkasse. Sportsgirkasse og sportmodus med edc (elektronisk demperkontroll) gjør den fastere og tillat
BMW 5-Serie (2016)
veldig bra komfort
BMW 5-Serie (2016)
Helt fantastisk god bil å kjøre. Svært lavt støynivå i kupeen. Eliminerer ujevnheter i vegen framfor å fremheve dem. Supert firehjulstrekksystem. Kanskje litt lite beinplass bak.
BMW 5-Serie (2016)
Dette er en bil jeg har hatt i eie i 13 måneder. Kjørt 17000 km. Den har svart til forventningene, som BMW alltid har gjort. Dette er min 6'te BMW, og sikkert ikke den siste.
BMW 5-Serie (2016)
Jeg har hatt 6 ulike utgaver av 5-serien: 1. 2000 modell, 2. 2004 modell,3. 2009modell, 4. 2011modell, 5. 2014modell, 6. 2016 modell : Den 1. var en 523, den 2. var en 525d, den 3. var en 520d, den
BMW 5-Serie (2015)
Kvalitet-kjøre&eieglede i massevis!
BMW 5-Serie (2015)
Spander godt med olje for å unngå registerkjedehavari og turboslitasje
BMW 5-Serie (2015)
En svært god bil som er godt gjennomtenkt. En veldig god allrounder som kan brukes til det meste og passer til alle aldre. Den appellerer til deg som liker å kjøre bil og gjerne aktivt. Er imponer
BMW 5-Serie (2015)
Kjøreglede på høyt nivå, ikke beste plassen men komforten er til de grader tilstede. Erstattet E61 godt. Xdrive fungerer godt.
BMW 5-Serie (2015)
Fantastisk bil. Super komfort på langkjøring men også overraskende sporty hvis ønskelig. Vil ha følelse, med god opplevd kvalitet. Man får godfølelsen hver gang man hilser på sin Bayerske venn
BMW 5-Serie (2015)
Anbefales for bilfrelst familie. Clarkson har uttalt at dette er den ultimate familiebil
BMW 5-Serie (2015)
Vanvittig god bil. Svært fornøyd.
Hyundai i20 (2018)
Eneste minus er for stor avstand mellom 2 til 3 gir. Må ha minimum 60 km/t før skifte
Toyota RAV4 (2021)
Veldig komfortabel og trygg bil. God plass. Liker bilen bedre og bedre etter fire år. Bilen føles som ny.
Volkswagen e-Golf (2019)
en så kjøreglade bil har jeg aldri hatt før men det eneste som trekker ned vurderingen min er kostnader etter garantiperiode for eksempel 11000 NOK for en låsemekanisme i ladekabelen!
Skoda Enyaq (2025)
Bil med god plass, gode kjøreegenskaper, kvikk, behagelig på langkjøring. Appen er noe treg, men funker greit. Forvarming av batteri er gull på langturer vinterstid.
Skoda Citigo (2013)
Sparebøsse som gjør jobben.
Mazda 3 (2012)
Er PSA biesel i denne. Registerhavari 2 år og 50.000km før skiftintervall. Egr trøbbel. Svake demperfester bak+++. Dyreste bilen jeg har hatt, og jeg har tidligere kjørt bensin v8 i 10 år.
Alfa Romeo MiTo (2015)
En glad bil å kjøre, veldig god sitte stilling på lengere turer. Er blant det mest forutsigbare jeg noensinne har kjørt når det dårlig føre. Ble kjøpt for øvelses kjøring med min datter, me
Fiat 500 (2021)
500e er en glad bil. Tar seg godt frem og er forutsigbar på vinterføre. Er en lettvint og god pendlerbil, en favoritt til daglig bruk. På langtur tar jeg Alfaen.
Hyundai Veloster (2012)
Utrolig morsom og kul bil utseendemessig, som snur hoder. Men kjøreopplevelsen står kanskje ikke helt i stil. Som å kjøre en helt vanlig, døll bensinbil. Hadde forventet både litt bedre driftssi
Volvo XC70 (2011)
Meget godt fornøyd. Siker/trygg. Lavt verditap.
Volvo XC70 (2011)
Meget godt fornøyd. Siker/trygg. Lavt verditap.
BMW iX3 (2021)
Deilig bil, savner kanskje motorlyden fra den forrige, en X3 med 3 liters dieselmotor. Nydelig bil det også
MG ZS EV (2021)
Er svært fornøyd med en rimelig og god bil.
Mercedes-Benz C-klasse (2018)
Vår første Mercedes etter mange VW. Bedre kvalitet totalt sett, men MASSE problemer med AdBlue-systemet trekker ned ganske mye. I tillegg mistet vi mange (de fleste) funksjoner i appen pga utfasing
Skoda Enyaq (2023)
Grei og pen bil. Skuffende bremser, ødelegger mye.