Vurdert av Thomastur
BMW i3 (2022)
En tipp topp bil for den som kjører mest i byen og som regel med få personer i bilen. Ikke noe problem å ta seg en tur på motorveien, men er det mest her du kjører så finnes det bedre alternativ
BMW i3 (2021)
Fantastisk bil. Anbefaler 120 ah batteri. Da har man god rekkevidde. Har hatt de reminder batteriet dør, og det ble knapt!
BMW i3 (2021)
Lureste bilkjøp vi har gjort noensinne. Ideel hverdagsbil, topp serviceinnstilt forhandler. Bil som ikke kan ruste. Bekymringsfritt bilhold. Dårlig lydanlegg, men enkelt å oppgradere da flere tilby
BMW i3 (2020)
Morsom bil, sær, leken og praktisk nok i det daglige. Ingen negative overraskelser på lengre turer. Og den leverer svært godt på det aller meste.
BMW i3 (2020)
Har blitt småforelsket i denne bilen. Supergøy å kjøre rundt i. Denne kan jeg ha i mange år. Med 120ah batteri har den lang nok rekkevidde til mitt bruk. Holder seg godt i pris ser det ut som og
BMW i3 (2020)
Denne bilen er et lite sjarmtroll, og med sine bredere i3S-dekk og litt senket karosseri gir den en utmerket kjørekomfort. Har ikke hatt den så lenge ennå, men i følge andre i3-eiere så slipper
BMW i3 (2019)
Bra bil til sitt bruk. Lettkjørt og praktisk i hverdagen. Er det foretrukne kjøretøyet i vår familie (har i tillegg en Volvo XC60). Har kjørt over 70000 km uten å ha opplevd feil.
BMW i3 (2019)
Solid kvalitet. Presise kjøreegenskap. Hatt to stk. Ikke noe problemer utover tårnlager som ble skiftet på garanti.
BMW i3 (2019)
Fantastisk bil og utrolig kvalitet. Er på min andre i3. Har ikke vært noe feil i det hele tatt på noen av de, bortsett fra skifte tårnlager på garanti. Viktig å bremse litt aktivt for å forebyg
BMW i3 (2019)
2 år 40000km uten problemer
BMW i3 (2019)
God bil som er veldig billig å eige
BMW i3 (2019)
Morsom, lettkjørt og god bil med BMW sin kvalitet. Ikke for mye av noe, men praktiske fornuftige løsninger.
BMW i3 (2019)
Bilen har vært problemfri siden jeg kjøpte den ny i 2019. Kjørt den 25.000km. Moro å kjøre. Fornøyd eier.
BMW i3 (2019)
Har hatt denne i snart 2 år, og kjørt nesten 30.000 km. Ingen problemer eller feil så langt, faktisk beste nybil jeg har hatt, uansett drivstoff. I forsetene har man plass som i en mye større bil,
BMW i3 (2019)
Dejlig bil, der er sjov at køre og som vil opfylde de flestes behov.
BMW i4 M60 (2025)
En kjøreglad bil med god komfort på langkjøring. Innfrir med hensyn til kjørelengde og kvalitet.
Volvo EX90 (2025)
Bilen er langt ifra ferdig, og oppdateringene fra Volvo kommer sjeldent og ujevnt. Nye feil dukker opp og forsvinner om hverandre, og bilen har allerede vært flere ganger på verksted for å bytte om
Mitsubishi Outlander PHEV (2016)
En bil som har vært brukt til store og små transporter. Meget pålitelig sommer som vinter. Vil beholde bilen i mange år.
Citroën DS3 (2012)
Billog liten sportsbil. Jeg vil tro at dette må være en veldig gøy førstebil for mange. Den går godt om mann får bensin 156hk utgaven den ser bra ut og den ligger godt på veien.
Volvo XC40 (2024)
Veldig fornøyd med bil, komfort og spesielt støy som er lavere enn de fleste biler i denne klasse/ pris. Ingen problemer med bilen!
Skoda Enyaq (2025)
Brukt som drosje, har per nå 75000km. Veldig stor oppgradering å få batterivarme. Regenerativ bremsing anbefales ikke på vinterføre. Får minus på forbruk da bilen gir meg 270-330km på kaldeste
Volvo EX30 (2025)
Mekanisk fin bil men med et makkverk av software som er full av feil. Se Volvo ex30 forum for tidenes lengste og gjentakende feil rapporter. Volvo ser ikke ut til å være interessert å ordne opp des
Skoda Enyaq (2023)
Syns utseende å bilen er tøff, ellers kan jeg ikke sa hva den skal være bedre på enn sine konkurrenter. Sitte stillingen passer meg dårlig, men fruen liker det. Pluss at den har soltak Elendi
Mazda CX-5 (2013)
Bilens største utfordring med skyactive motor er relatert til partikkelfilter, koksing av inntaksmanifold og tett sumpfilter, som kan lede til havari. Annet er utkobling av turbo på grunn av feil ve
Renault 5 E-Tech (2025)
Dette er virkelig en bil jeg anbefaler. Årets bil i Europa og Årets bil i Norge, med god grunn. Veldig kult retro-design. Legger til at Renault også hadde årets bil i Europa i 2024 med Scenic E-Te
Citroën e-C4 (2025)
Jeg er foreløpig veldig fornøyd. Har slitt litt med å finne den optimale sittekomforten, men en pute gjorde susen der (jeg er 180 og trengte ekstra korsryggstøtte). Bilens automatikk passer meg ve
Aston Martin DB9 GT (2017)
alert("total")
Aston Martin DB9 GT (2017)
totalvurderingtest
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)