Vurdert av torekris
Toyota RAV4 (2005)
Siste gang jeg kjøper en Ræv4. På under 6mnd har motor-lampa mi lyst 3ganger. Og hver gang koster det meg ca 10.000 kr. Greit at det er litt utgifter og ha bil, med det blir latterlig.
Toyota RAV4 (2005)
Meget stabil og pålitelig bil. Tar seg godt fram. God vinterbil med riktige dekk. Dette er ikke en bil med mye finesser, men om man skal ha en driftssikker bil, kan jeg anbefale denne!
Toyota RAV4 (2005)
Topp bil med gode kjøreegenskaper og god komfort.
Toyota RAV4 (2005)
Totalt sett er jeg fornøyd med bilen, og den bruker lite drivstoff.
Toyota RAV4 (2004)
Fantastisk problemfri og fin turkamerat.
Toyota RAV4 (2004)
Dette er uten tvil den beste bilen jeg har eid noensinne, og jeg har eid en god del biler. Har flere ganger vurdert å bytte den i en nyere, men finner bare ikke noen god grunn. Deilig å ha en pålit
Toyota RAV4 (2004)
Klarer ikke å få meg til å selge denne enda da den er så praktisk, billig og sprek. Er redd for at jeg ikke kommer til å få en så økonomisk og driftsikker bil igjen. Bilen holder seg også god
Toyota RAV4 (2004)
Jeg har aldri før hatt en bil jeg har vært SÅ fornøyd med. Den svikter aldri, trenger minimalt med verksted. Kun normale slitedeler, bremseklosser etc. Liten bil med veldig god plass inni. Jeg er
Toyota RAV4 (2004)
En god bil som holder lenge. God kvalitet. Må på beregnes noe kostnader når man overstiger 160.000km. Reg reim bytte på hver 100.000 eller 5. år koster over 20.000kr. Clutchen (svinghjulet) er kj
Toyota RAV4 (2004)
Byttet clutch og svinghjul på 125000 km og dette er en svakhet på modellen som Toyota ikke tar ansvar for og de forlanger en skyhøy pris for rep. Fikk jobben gjort for halve prisen på et annet go
Toyota RAV4 (2003)
Vær obs på rust under bilen bak midten. Ellers et godt valg.
Toyota RAV4 (2003)
Hadde bilen fra den var gått 190000 km til 260000 km, og det meste måtte skiftes. svinghjul er ifølge Toyota en slitedel, 30000 kr for ny med arbeid. måtte også skifte turbo da dysene tettet seg
Toyota RAV4 (2003)
Fryktelig dårlig bil
Toyota RAV4 (2003)
helt grei om du ikke har store meninger om bil
Toyota RAV4 (2003)
flott bil med sportspakke,tar alle servicer ,ingen feil på de to siste PK visningene.man kan kjøre mange mil uten å bli sliten.
Mercedes-Benz EQC (2022)
Flott bil men godt med forbedringspotensial
Dacia Duster (2018)
Lite feil og problemer.
Hyundai IONIQ 5 (2021)
Veldig lav nyttelast. Kan ikke frakte 5 voksne personer. Dårlig byggekvalitet. Papiroverflater på bl.a. dørpaneler. Elektroniske sikkerhetssystemer som er ustabile og bl.a. trekker bilen over i mot
Volkswagen Touran (2016)
Vi er kjempefornøyde med denne bilen. God å kjøre, veldig praktisk og minimalt med reparasjoner.
Volkswagen ID.4 (2022)
Det virker som om denne bilen er designet helt uten tanke på at noen skal bruke den. Det at ingen i VW har satt foten ned og stoppet elendigheten, gjør at jeg ikke kan stole på systemet deres, og k
Toyota Auris (2017)
En suveren bil dersom man ikke trenger masse plass eller man trenger en rimelig, driftssikker og god pendlerbil/bruksbil. Toyota har laget hybrid biler i snart 30 år så dette er gjennomprøvd teknol
Polestar Polestar 3 (2025)
En fantastisk bil som må oppleves. Kvalitet på øverste hylle og et stereo (b&w) som få kan matche gjør at hver kjøretur er en glede.
Volvo XC60 (2022)
Snart 5 år gammel. Kjørt 94 000 km. Aldri vært på verksted utenom service. Fantastisk driftssikker bil som og er veldig god å kjøre.
Volvo 850 (1997)
Har på mine 17 år som sjåfør kun «brukt opp vrakbiler» å har sikkert kasta IALLEFALL 30 bruksbiler å kan telle på en hånd hvor mange jeg har eu godkjennt.. 855’n har gått igjennom EU kont
Tesla Model Y (2025)
Kanon bil. Driftssikker og intuitive løsninger
Volvo XC60 (2012)
Meget godt fornøyd, også med merkeverkstedet.
Mercedes-Benz EQE SUV (2023)
En av de beste elektriske premium SUV'er man kan kjøpe i Norge i dag. Driftssikker, allsidig og komfortabel. Selv om 21"-hjul kler bilen godt, blir dekk og felg sårbare og eksponerte elementer grunn
Volvo S90 (2018)
Dette har vært en fantastisk bil frem til nå, med alle de funksjonene en oppegående, men aldrene mann setter i høysetet, spesielt på vei til hytta på fjellet vinterstid - og nå er det slutt. Al
Volkswagen ID.4 (2021)
Ein bil eg har vore svært nøgd med. Kjørt 123000km nå. Skifta ein lenkearm på garanti. Ellers ikkje tull. 2 servicer på 123000 km, og over 1,5 år til neste service gir billig bilhold. God å kj
Hongqi E-HS9 (2022)
Luksus er det, men takk og pris slipper jeg å tenke på bruktprisene som raser. Og for å si det slik. Det blir aldri en slik bil senere.