Vurdert av Ford2012
Opel Astra (2017)
Egentlig en god på alle måter uten å være super på Noka.
Opel Astra (2017)
Kjempefornøyd med min 2017 Astra,hadde den i 5 år ,ingen problemer God og kjøre ,meget gode seter Undervurdert bil
Opel Astra (2017)
God plass, god komfort, mye utstyr (Premium), driftsikker, relativt rimelige servicer, bensinforbruk innafor ift bilstørrelse/motorstørrelse (150hk turbo). Mye bil for penga. Alt i alt en undervurde
Opel Astra (2017)
Bilen er utrolig fin å kjøre. Sprek og driftsikker.
Opel Astra (2017)
Meget bra bil,
Opel Astra (2017)
Noen sier Astra er kjedelig. Dem om det. Jeg trives utmerket med min Astra. En trygg og god bil med et, synes jeg, flott design.
Opel Astra (2017)
Den firesylindrede Astra-en med 150 Hk, 230 Nm (med stopp/start) og 6-trinns automatgear er en kvikk og sportslig bil på landeveien. Komforten er også absolutt akseptabel. Dessuten er bilen ekstremt
Opel Astra (2017)
Alt i alt en god og fornuftig hverdagsbil, som fungerer til alle formål, med god kjørekomfort, mye utstyr, god kvalitetsfølelse og lite feil og problemer. Kunne kanskje vært litt mer spennende des
Opel Astra (2017)
Kanskje Norges mest undervurderte bil og mest bil for pengene? Etter mange år med VW og Audi gikk jeg denne gangen for Opel. Bilen ble kåret til årets bil i Europa 2016 og etter 2 års eie kan jeg
Opel Astra (2016)
Aldri noe driftsproblemet
Opel Astra (2016)
Beste bilen jeg har hatt. og eid over 60 biler gjennom 47 år. Har også jobbet med import og transport av bil. Så ut ifra min erfaring så er Opel Astra, Insignia og Corsa undervurderte biler. Den
Opel Astra (2016)
Dette er en "kjørebil" som er sportslig satt opp, godt førermiljø og gode seter, en frisk og fin motor, presis og lettsjaltet girkasse, god benplass både foran og bak, godt stereoanlegg. I tilleg
Opel Astra (2016)
En kjempebil, som går langt over sine konkurrenter.
Opel Astra (2016)
God bil å kjøre, masse utstyr som blant intelligente kjørelys, varme i rattet og ventilerte skinnseter.
Opel Astra (2016)
6 av 10 . Mange gode egenskaper, men slitsom å kjøre langt med p.g.a mye hjul støy og harde seter.
Ford Mustang Mach-E (2021)
Gøy å kjøre. Driftsikker.
Mazda CX-30 (2020)
Har levert på denne tidligere, da den var 6 mnd. Nå har den passert 5 år og skal snart byttes inn i en ny Mazda 6e. Totalt er jeg svært fornøyd med CX-30
Volkswagen e-up! (2020)
Stort sett bra og dekker 95% av behovet gjennom året. Blir fort varm når det er kaldt. Minus 25 og motorveg er ikke en heldig situasjon.
MG MGS5 (2025)
Norges beste bilkjøp tror jeg. Eneste som gjenstår er hvordan den oppfører seg på vinterføre.
Subaru Forester (2014)
3.
Honda e:Ny1 (2024)
I forhold til pris, så har jeg aldri hatt en bedre bil. Kosta like mye som 2 år med X5’en, så denne beholder vi i mange år :)
Citroën e-C4 (2022)
Strålende bil. Fantastisk komfort. Har mistet 8-10% av rekkevidden på disse tre årene.
XPeng P7 (2023)
Flott bil, gode seter, sitter bra på veien. Og dette er en bil som får oppmerksomhet. Lambo dører er kuult
MG ZS EV (2021)
Kjøpte en 1.5 år gammel 2021 i jan 2023. Kjørte på den 30.000km på 2.5 år. Ca 12.000kr i service. Verditap på 130.000kr på 2.5 år ved salg igjen Billig bil på alle måter, men ble likevel
Volkswagen Vento (1995)
Grei bil, men bærer preg av alder. Rust forekommer.
Tesla Model Y (2024)
Billig 4-hjulsdrift el-bil. men hadde ikke turt å kjøpe en uten garanti. nytt batteri koster mellom 150 og 200.000 slik jeg har forstått.
Audi A4 (2003)
Kurant bruksbil, dog noe dyr i drift sammenlignet med TDI biler fra samme årgang. Men også noe mer sportslig. Veldig lett å få økt effekt. Dersom formålet er billig bruksbil ville jeg anbefalt s
Audi A4 (2003)
Meget kurrant bruksbil, som er billig både i drift og i innkjøp, men anbefales ikke som familiebil pga. mangel på bakseteplass. Problemer pleier å dukke opp rundt 300.000 kilometer, men dette er s
Volvo XC60 (2017)
God bil, som jeg godt kunne kjøpt igjen. men kjøper nok ikke Drosjekjørt bil flere ganger, anbefaler også å sjekke grundig for rust før evt. kjøp av disse.
Skoda Octavia (2002)
Utrolig bil. 0,44 på mila fremdeles.