Vurdert av Rulle
Polestar 2 (2024)
Bra rekkevidde.
Polestar 2 (2024)
Mye bra på denne bilen, er totalt sett godt fornøyd. Gode og sportslige kjøreegenskaper, veldig bra på vinterføre, OK hengervekt (1500 kg), gode vindusviskere, utrolig gode lys. Går som ei kule.
Polestar 2 (2023)
Veldig fornøyd alt i alt. På plussiden er kjøreegenskapene og generelt god kvalitetsfølelse. Frydenbø har vært veldig gode å forholde seg til, både med småfeil og vanlig service. Likevel,
Polestar 2 (2023)
Har hatt denne bilen i 1,5 år uten noen problemer. Den er god å kjøre og kvaliteten føles bra. Holder seg godt i pris.
Polestar 2 (2023)
Jeg har eid litt over 40 biler, mange fra premium merker og kjørt ca 2,5 millioner kilometer gjennom årene. Dette er den desidert beste bil jeg hatt.
Polestar 2 (2022)
Ekstremt godt fornøyd med bilen nydelig bil og kjøre ikke veldig høyt forbruk god plass for størrelsen
Polestar 2 (2022)
Sportslig preg og lite tull. Plass til barneseter, kjerring og barnevogn.
Polestar 2 (2022)
En fantastisk bil. Beste bilen jeg har hatt. Opplever at Frydenbø Bil er virkelig god på service. Derfor blir neste bil av samme merke.
Polestar 2 (2022)
Praktisk og god bil, men kvaliteten er godt under middels. Mange små problemer som skaper mye irritasjon. Rekkevidde/forbruk er så langt fra oppgitt som man kan komme. Ventetid på verksted er laaaa
Polestar 2 (2022)
Elsker alt ned denne bilen
Polestar 2 (2022)
Jeg får ikke lov av kona å bytte bil.... det sier vel det meste :)
Polestar 2 (2022)
Gjennomtenkt, sikker, pålitelig, tøft design, bra infotainment, hengerfeste, rask og morsom å kjøre.
Polestar 2 (2022)
Kanonbra bil
Polestar 2 (2022)
Beste bilen jeg noen gang har hatt. Den er stiv og sportslig å kjøre. Godt firehjulsdrift, mer enn nok kraft og akselerasjon. Den ser også tøff ut og føles som en bil, med et dashboard som man er
Polestar 2 (2022)
min opplevelse er subjektiv. har sett noen som har samme opplevelse som meg, og flere som har vært kjempe fornøyde med bilen. hvis rekkevidde ikke er et problem, ratt/sete posisjon er komfortabel f
Citroën C4 Cactus (2014)
Kjøpte den som nr 2-bil, men har i praksis blitt nr 1. Den er liten, lett og lettkjørt, og vi ser ofte 0,35 l/mil på langkjøring (diesel/aut). Hører om en del problemer med bensinmotoren på denn
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Solid byggekvalitet, høy komfort og rask lading. Veldig god plass i baksetet. Fine løsninger med V2L, vanlig stikkontakt i baksetet osv. Liker at det er relativt små skjermer som ikke stjeler masse
Ford Mustang Mach-E (2023)
VELDIG godt fornøyd. Helt problemfri etter 2 år.
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Er meget fornøyd med både bil og forhandler, Lieco Auto. Vil nok helt klart vurdere samme bil og forhandler ved senere bilbytte.
Tesla Model Y (2025)
Genial
Hyundai IONIQ 5 (2023)
Prøvekjørte andre biler, men denne synes jeg var vesentlig bedre å kjøre enn alt annet i klassen.
Hyundai IONIQ 5 (2022)
God bil, men masse feil og problemer de første to årene. Anbefales gjerne.
Toyota RAV4 (2020)
En helt fantastisk bil å kjøre. Nok av krefter, stillegående og bruker lite drivstoff. Anbefales absolutt på det sterkeste.
Citroën e-C4 (2021)
Hvor mye bil trenger du egentlig? Mye bil for pengene
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Et godt bilkjøp
Zeekr 7X (2025)
Super bil på alle måter. Noen få justeringer må til i software.
Nissan 370Z (2019)
Den er veldig bra og jeg liker den
Mitsubishi Eclipse Cross (2021)
Rock-solid
Volvo XC40 (2023)
Meget tifreds tom. med vogn 1300 kg på vestlandsferie. (2023 modell)
Polestar 2 (2020)
Beste bil siden Saab 93 X Aero.. Mulig bedre