Vurdert av Katla
Polestar 2 (2024)
Bra rekkevidde.
Polestar 2 (2024)
Mye bra på denne bilen, er totalt sett godt fornøyd. Gode og sportslige kjøreegenskaper, veldig bra på vinterføre, OK hengervekt (1500 kg), gode vindusviskere, utrolig gode lys. Går som ei kule.
Polestar 2 (2023)
Har hatt denne bilen i 1,5 år uten noen problemer. Den er god å kjøre og kvaliteten føles bra. Holder seg godt i pris.
Polestar 2 (2023)
Jeg har eid litt over 40 biler, mange fra premium merker og kjørt ca 2,5 millioner kilometer gjennom årene. Dette er den desidert beste bil jeg hatt.
Polestar 2 (2022)
Sportslig preg og lite tull. Plass til barneseter, kjerring og barnevogn.
Polestar 2 (2022)
En fantastisk bil. Beste bilen jeg har hatt. Opplever at Frydenbø Bil er virkelig god på service. Derfor blir neste bil av samme merke.
Polestar 2 (2022)
Praktisk og god bil, men kvaliteten er godt under middels. Mange små problemer som skaper mye irritasjon. Rekkevidde/forbruk er så langt fra oppgitt som man kan komme. Ventetid på verksted er laaaa
Polestar 2 (2022)
Elsker alt ned denne bilen
Polestar 2 (2022)
Jeg får ikke lov av kona å bytte bil.... det sier vel det meste :)
Polestar 2 (2022)
Gjennomtenkt, sikker, pålitelig, tøft design, bra infotainment, hengerfeste, rask og morsom å kjøre.
Polestar 2 (2022)
Kanonbra bil
Polestar 2 (2022)
Beste bilen jeg noen gang har hatt. Den er stiv og sportslig å kjøre. Godt firehjulsdrift, mer enn nok kraft og akselerasjon. Den ser også tøff ut og føles som en bil, med et dashboard som man er
Polestar 2 (2022)
min opplevelse er subjektiv. har sett noen som har samme opplevelse som meg, og flere som har vært kjempe fornøyde med bilen. hvis rekkevidde ikke er et problem, ratt/sete posisjon er komfortabel f
Polestar 2 (2022)
God kjørefølelse, men litt stumpete med 20" felger!
Polestar 2 (2022)
Bra bil, men elendig kundeoppfølging fra Polestar. Polestar driter i deg det sekundet du forlater «utleveringssenteret». Aldri igjen!!!!!
Audi A3 (2014)
Ikke den største, ikke den raskeste, ikke den mest komfortable bilen jeg har eid eller kjørt. Men, totalt sett den best bilen jeg har har hatt. Svært lite problemer og ut og innvendig ser den neste
Toyota Corolla (2023)
Fantastisk bil, morsom og god å kjøre
Ford Fiesta ST200 (2019)
Noe av det beste når det kommer til kjøreglede, et kupp til den prisen. Understyring finnes ikke.
Volvo XC60 (2019)
En skuffende bil til formålet. Vi er en familie på tre, som ble til fire nylig, og bilen har rett og slett ikke plass til oss. Det er bedre plass i Avensisen til mormor (ja, virkelig). Til to pe
Ford S-Max (2017)
Bortsett fra de nevnte lakkproblemene har jeg ingenting å klage på. En helt topp bil som trekker campingvogna på 1950 kg uten problemer. Powershift-kassene har fått en del kritikk, men min har fun
Ford Mustang Mach-E (2022)
Absolutt å anbefale. God på vinterføre. Innertier bokstavelig talt.
Kia EV6 GT (2023)
En herlig bil, som er et betydelig skritt opp i fra standardversjon av EV6. Bilen er passe stram, men også komfortabel, med et fantastisk kraftoverskudd.
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
Veldig fornøyd
Toyota C-HR (2018)
Veldig fornøyd. Aldri hatt noe tull med den. En bil man kan stole på.
Tesla Model Y (2023)
Dette er uten tvil den beste bilen man kan kjøpe i denne prisklassen. Utrolig at noen velger å kjøpe kinesisk bil i stedet for denne. Produsert i Tyskland,
Porsche Macan (2025)
Er svært fornøyd med med min 4S. Både praktisk, lettkjørt men også mer en nok sportslig
Volkswagen ID.4 (2022)
Kjøpt brukt. Veldig fornøyd så langt. Lever fint med at infotainment er litt tregt på oppstart. Bruker for det meste Apple car Play. Eneste jeg har å trekke er at ledlyset på bakluken løsnet og
Volkswagen ID.7 (2025)
Nydelig bil på alle måter. Kunne hatt bedre ryggekamera (dårlig oppløsning av bildet) og bruker grensesnitt på noen deler av infotamentet. Bl.a kan nevnes tastatur som mangler Æ, Ø og Å på en
Volvo XC70 (2004)
Trygg,solid,stabil bil. Kjørelengde 320000 km.
Suzuki Across (2022)
Ikke på Volvo nivå når det gjelder setekomfort, kjørekomfort eller støynivå. Ellers veldig fornøyd for å være en "riskoker"