Vurdert av Geir
Polestar 2 (2024)
Bra rekkevidde.
Polestar 2 (2024)
Mye bra på denne bilen, er totalt sett godt fornøyd. Gode og sportslige kjøreegenskaper, veldig bra på vinterføre, OK hengervekt (1500 kg), gode vindusviskere, utrolig gode lys. Går som ei kule.
Polestar 2 (2023)
Veldig fornøyd alt i alt. På plussiden er kjøreegenskapene og generelt god kvalitetsfølelse. Frydenbø har vært veldig gode å forholde seg til, både med småfeil og vanlig service. Likevel,
Polestar 2 (2023)
Har hatt denne bilen i 1,5 år uten noen problemer. Den er god å kjøre og kvaliteten føles bra. Holder seg godt i pris.
Polestar 2 (2023)
Jeg har eid litt over 40 biler, mange fra premium merker og kjørt ca 2,5 millioner kilometer gjennom årene. Dette er den desidert beste bil jeg hatt.
Polestar 2 (2022)
Veldig godt fornøyd med bilen. Bortsett fra noe trøbbel med startbatteriet har bilen gått som en kule. Lettkjørt trygg bil med premium kjøreegenskaper. Super service hos Kverneland i Stavanger. K
Polestar 2 (2022)
Ekstremt godt fornøyd med bilen nydelig bil og kjøre ikke veldig høyt forbruk god plass for størrelsen
Polestar 2 (2022)
Sportslig preg og lite tull. Plass til barneseter, kjerring og barnevogn.
Polestar 2 (2022)
En fantastisk bil. Beste bilen jeg har hatt. Opplever at Frydenbø Bil er virkelig god på service. Derfor blir neste bil av samme merke.
Polestar 2 (2022)
Praktisk og god bil, men kvaliteten er godt under middels. Mange små problemer som skaper mye irritasjon. Rekkevidde/forbruk er så langt fra oppgitt som man kan komme. Ventetid på verksted er laaaa
Polestar 2 (2022)
Elsker alt ned denne bilen
Polestar 2 (2022)
Jeg får ikke lov av kona å bytte bil.... det sier vel det meste :)
Polestar 2 (2022)
Gjennomtenkt, sikker, pålitelig, tøft design, bra infotainment, hengerfeste, rask og morsom å kjøre.
Polestar 2 (2022)
Kanonbra bil
Polestar 2 (2022)
Beste bilen jeg noen gang har hatt. Den er stiv og sportslig å kjøre. Godt firehjulsdrift, mer enn nok kraft og akselerasjon. Den ser også tøff ut og føles som en bil, med et dashboard som man er
Ford Mustang Mach-E (2021)
Gøy å kjøre. Driftsikker.
Mazda CX-30 (2020)
Har levert på denne tidligere, da den var 6 mnd. Nå har den passert 5 år og skal snart byttes inn i en ny Mazda 6e. Totalt er jeg svært fornøyd med CX-30
Volkswagen e-up! (2020)
Stort sett bra og dekker 95% av behovet gjennom året. Blir fort varm når det er kaldt. Minus 25 og motorveg er ikke en heldig situasjon.
MG MGS5 (2025)
Norges beste bilkjøp tror jeg. Eneste som gjenstår er hvordan den oppfører seg på vinterføre.
Subaru Forester (2014)
3.
Honda e:Ny1 (2024)
I forhold til pris, så har jeg aldri hatt en bedre bil. Kosta like mye som 2 år med X5’en, så denne beholder vi i mange år :)
Citroën e-C4 (2022)
Strålende bil. Fantastisk komfort. Har mistet 8-10% av rekkevidden på disse tre årene.
XPeng P7 (2023)
Flott bil, gode seter, sitter bra på veien. Og dette er en bil som får oppmerksomhet. Lambo dører er kuult
MG ZS EV (2021)
Kjøpte en 1.5 år gammel 2021 i jan 2023. Kjørte på den 30.000km på 2.5 år. Ca 12.000kr i service. Verditap på 130.000kr på 2.5 år ved salg igjen Billig bil på alle måter, men ble likevel
Volkswagen Vento (1995)
Grei bil, men bærer preg av alder. Rust forekommer.
Tesla Model Y (2024)
Billig 4-hjulsdrift el-bil. men hadde ikke turt å kjøpe en uten garanti. nytt batteri koster mellom 150 og 200.000 slik jeg har forstått.
Audi A4 (2003)
Kurant bruksbil, dog noe dyr i drift sammenlignet med TDI biler fra samme årgang. Men også noe mer sportslig. Veldig lett å få økt effekt. Dersom formålet er billig bruksbil ville jeg anbefalt s
Audi A4 (2003)
Meget kurrant bruksbil, som er billig både i drift og i innkjøp, men anbefales ikke som familiebil pga. mangel på bakseteplass. Problemer pleier å dukke opp rundt 300.000 kilometer, men dette er s
Volvo XC60 (2017)
God bil, som jeg godt kunne kjøpt igjen. men kjøper nok ikke Drosjekjørt bil flere ganger, anbefaler også å sjekke grundig for rust før evt. kjøp av disse.
Skoda Octavia (2002)
Utrolig bil. 0,44 på mila fremdeles.