Saab 9-3 (2011)
At jeg ikke oppdaget Saab 9-3. før 2022 er en skam. Extrem kjøre glede.
Saab 9-3 (2011)
Det er min 5. SAAB totalt og min første diesel drevne. Denne siste er også den beste av SAABene jeg har hatt. Det er en Linear utgave med en svakhet: materialet på setene er alt for dårlig, slite
Saab 9-3 (2011)
Er saab nr 7 her. Finnes ingen over eller ved siden. Dobbel turbo. Skjønner ikkje at andre bruker dette systemet.
Saab 9-3 (2011)
Dyr å holde i drift etter 5 års reklamasjon rettigheter er ferdig. Dyre deler, virker som mye er designet får å vare 5 år. Bruker mye bensin 1,1 på blandet kjøring.
Saab 9-3 (2011)
En førsteklasses bil. Kanskje særlig for oss som ønsker en sportslig bil med firehjulstrekk. Synd at fabrikken ble lagt ned. Denne bilen var en av de som skulle redde Saab, men for sent. Det var og
Saab 9-3 (2010)
Praktisk bil med gode køyreegenskapar.
Saab 9-3 (2009)
Unner alle å eie en SAAB det er en god bil å kjøre og bilen har noen elegante linjer den er rett å slett tidløs.
Saab 9-3 (2009)
Veldig god bil å kjøre! Godt med drag fra TTiD motoren, og gode kjøreegenskaper! Er ikke mange biler som slår den når det kommer til kjørekomfort! Er utrolig behagelige seter i Aero modellen! E
Saab 9-3 (2009)
Kjøreglad bil,som gjør det morsomt å kjøre bil.Meget gode kjøreegenskaper,også på vinterføre. God kvalitetsopplevelse.Sprek turbomotor(bensin).
Saab 9-3 (2009)
Helt grei bil. Synes utseende er utrolig fint og ser ikke noe eldre ut enn 2013 må jeg si. Bilen er super foran, men dårlig med plass bak. Bagasjerommet er helt greit, ikke varebil, men helt greit.
Saab 9-3 (2009)
En kjøreglad og kvikk bil med fint design og god bagasjeplass og komfort. Kvaliteten på interiøret og en litt uraffinert girkasse (manuell) er det eneste som trekker litt ned.
Saab 9-3 (2008)
Super bil! Gått 360000 og fortsatt tight og fin. TTiD-motoren har et nydelig drag og girkassen girer silkemykt.
Saab 9-3 (2008)
Komfortabel bil med gode kjøreegenskaper. Mye bedre innvendig plass enn f.eks. nyere Audi A4, og stort bagasjerom. Sterk motor selv med 120hk. Se opp for ulyder med svinghjul, tett DPF og egr-ventil.
Saab 9-3 (2008)
Jeg köper gjerne flere saab 9-3! Över lag veldig fornöyd.
Saab 9-3 (2008)
Elsker bilen, da den er kjempestabil på vegen, den har ganske godt drag, den har Premium følelse, og den har mye utstyr til og med originalt. lett å bygge anlegg er et stort pluss!
Saab 9-3 (2008)
Dette er er super bil for førstegangskjøperne. Billig å kjøpe inn og billig å forsikre. Du får en bil med høy komfort og god kvalitet. Det er heller ikke en sinke. Her kan du fort dra på deg m
Saab 9-3 (2008)
Super bil, tørst på E85, men går relativt rimelig på blyfri. Super motor, bra skyv fra lavt turtall. Passiv firehjulsstyring er supert for aktiv kjøring. Dessverre noe mer problemer enn pre-facel
Saab 9-3 (2008)
I utganspunktet en god bil. Den har brukbar veiholdning, gode seter og greit med plass. Dieselmotoren er sterk ved lave turtall, og relativt turtallsvillig, men er en ganske primitiv konstruksjon, så
Saab 9-3 (2007)
Bilen har nå gått nærmere 280000. Meget drifsikker, Så godt som rustfri. gjennomført objektiv kvalitet (Ikke "opplevd" liksom kvalitet). Hadde tidligere en saab 9-5 denne gikk 440000km før jeg s
Saab 9-3 (2007)
Meget solid og bra bil, hadde fornyet den hadde de ikke gått konkurs. Gode seter.
Saab 9-3 (2007)
God bil å kjøre. Sikker med 10 stk. Airbag.
Saab 9-3 (2007)
Kjempe fornøyd med denne. Kjøpte den 11.09 med en km st på ca 17 000. Min 4 Saab. Blir ikke den siste.
Saab 9-3 (2007)
Har blitt totalt Saab frelst! Min neste bil blir en 9-5 sedan, gjerne 2011 modell, da den er av det tøffeste man ser på norske veier.
Saab 9-3 (2007)
Beste bilen jeg har hatt noensinne, de få tingene som det er noe med er ikke nok til å hate bilen
Saab 9-3 (2007)
Er du på utkikk etter en bil som kan være i familien i flere generasjoner er dette absolutt noe å vurdere.
Saab 9-3 (2007)
I det daglige holder denne bilen mer enn nok for meg og min kjøring. Kjøpte den for 60` og har kjørt over 25.000,- problemfritt utenom en sensor til 2000,- som måtte skiftes. Jeg irriterer meg en
Saab 9-3 (2006)
Jeg datt over Saab når jeg skulle ha en enkel arbeidshest å pendle med. Har forelsket meg i bilen og den er blitt hovedbil i husholdningen. Fantastisk kjørecomfort tight og fin selv etter 12år og
Saab 9-3 (2006)
God kjøre comfort og billig i drift.
Saab 9-3 (2006)
Kan anbefales. For mye bil for pengene.
Saab 9-3 (2006)
Beste bilen jeg noengang har hatt! Både kvalitetsmessig, men også kjøremessig. Elsler rett og slett denne bilen! Topp resultater i kollisjonstester er også et viktig argument for denne bilen. Anbe
Saab 9-3 (2004)
Alt i alt god bil, gode seter og kjøreegenskaper. Nok av deler fortsatt tilgjengelig til tross for at Saab er konk. Meste av deler er GM, deler chassis med Opel. Driftsikker med riktig vedlikehold.
Saab 9-3 (2004)
Kort oppsummert er jeg storfornøyd med bilen. Saab har skikkelig gode biler og har du ikke kjørt en bør du ta deg en tur i en. Mye bil for pengene. Anbefales til folk som er ute etter en billig. f
Saab 9-3 (2004)
En flott bil man blir glad i som alltid starter! Hver gang man kjlrer en annen bilen lengter man tilbake til saaben! Kort sagt en bil jeg anbefaler
Saab 9-3 (2004)
Meget fornøyd med bilen totalt sett, og er som en drøm å kjøre. Skinnsetene holder seg utrolig bra etter 12 år. Veldig bra akselerasjon.
Saab 9-3 (2004)
Ligger godt på veien god på lange og korte turer.
Saab 9-3 (2003)
Alt i alt godt fornøyd, overraskende bra, og har så langt vært til å stole på.
Saab 9-3 (2003)
Fantastisk bil. Juster elektronikken og bytt et par smådeler, så har du 240 hk
Saab 9-3 (2003)
God og billig bil - snart klar for neste generasjon
Saab 9-3 (2003)
Kjempe bil for de som setter pris kjøreglede for en billig penge.
Saab 9-3 (2003)
Veldig fornøyd.
Saab 9-3 (2003)
Totalt sett er Saab 9-3 en bil som passer som førstebil til ungdommen til hovedbil for bestefar. Kombinasjonen høy kvalitet/pris/komfort slår ingen. Her snakker vi bruktbil fra 40.000-80.000,- for
Saab 9-3 (2002)
3. Aldri mer Saab.
Saab 9-3 (2002)
Dette er en artig bil å kjøre, går forholdsvis bra så lenge man oppgraderer hjernen eller kjøper seg en styreboks med forhåndsinnlagte moduser. Hvis du virkelig vil slå på stortromma kan man o
Volvo V70 (2002)
En av de aller beste brukt bilene jeg har hatt.
MG ZS EV (2025)
Har prøvd å heve kjøpet fordi det er sinnssykt mye feil med bilen - og disse fikser de aldri! Møkklei hele bilen og plassen jeg kjøpte den på!!!
MG ZS EV (2022)
Da jeg skulle kjøpe bil, hadde jeg lest tester og sett på anmeldelser, og landet på en modell som virket som mye bil for pengene. Men etter kort tid begynte problemene. Først var det en feiljuster
Tesla Model 3 (2020)
God å kjøre. Ekstremt rask. Noe støy med piggdekk. Men den beste bilen jeg har hatt
MG ZS EV (2022)
Rimelig SUV, god å kjøre, mer enn nok plass i baksetene, relativt god lastekapasitet. MG lover nær 45 mil rekkevidde på en god sommerdag, og det har jeg opplevd (men ikke hvis det er mye motorvei)
Hyundai IONIQ 5 (2024)
Vi er veldig fornøyd med Ioniq 5. Dette er den andre bilen av samme merke, da vi først hadde 2021 modellen.
Ford Explorer (1996)
Bilen lar seg ikke hacke eller overvåke/spore. Det betyr færre persondata på avveie. At rimelige kvalitetsdeler er godt tilgjengelig på nett fra utlandet så vel som fra norske bilopphuggere, hjel
Mitsubishi I-MiEV (2011)
Sparebøsse! Litt dårlig fremkommelighet på vinterføre.
MG ZS EV (2020)
Ingen ting å utsette på bilen, særlig sett i forhold til pris.
Land Rover Range Rover Evoque (2018)
Har hatt bilen ( 2018 modell) i 2 år, ingen feil overhodet!!! Utrolig flott design og veldig behagelig å kjøre. Dårlig akselerasjon så forbikjøringer må planlegges. Forrige bil var evoque
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Har byttet 12 volt batteri og ICCU, ellers ingen problemer. Savner visker bak og enklere montering av takstativ.
BMW i4 M50 (2022)
God bil og definitivt mye for pengene. Litt høyt verditap, men stabile driftsutgifter.
Mazda CX-5 (2013)
Aldri mer en mastad. Alt for mye problemer
Mazda CX-5 (2013)
Aldri mer en mastad. Alt for mye problemer
Toyota bZ4X (2023)
Dette er den oppgraderte versjonen mtp rekkevidde, men fremdeles er det nesten krise på vinterstid. Rekkevidden halveres selv om du kjører med max sparing på forbrukere. Jeg har kjørt bilen 1.5 vi