Vurdert av Booster
BMW X3 (2010)
Jeg har hatt denne bilen siden 2014(april).den var da kjørt 51000 km. I dag 29.8.18 er den kjørt ca 111000. I denne perioden har jeg hatt Driftstest hos NAF hvert år og utbedret det som trengtes. A
BMW X3 (2010)
Flott bil, som er komfortabel og sporty. Har alt en familie kan trenge. Med firehjulsdrift er heller ikke veien opp til hytta noe som helst problem.
BMW X3 (2010)
Veldig fornøyd, men nå er den passert 120k så kanskje det dukker opp mer slitasje på understell etc
BMW X3 (2010)
mASSIV BIL, OSER AV KVALITET OG ALLE DETALJER ER 100 % GJENNOMFØRTE
BMW X3 (2009)
En god bil og kjøre, trygg bil. Før alt går i stykker. Bilen vi kjøpte i en svindelforretning i Drammen kostet 100.000 for bilen og 180.000 i reparasjoner de neste 2 årene. Bilen hadde gått
BMW X3 (2009)
Kjørt ca 240000, byttet turbo V 134000, 18600 og nå på 239500. Ikke mye morsomt!!! Dyrt på BMW verksted, prøver Turbo service, halve prisen. Kjørte litt for langt før siste oljeskift, ikke godk
BMW X3 (2009)
Svært godt fornøyd og kona er enda mer fornøyd.
BMW X3 (2009)
Maksimalt fornøyd
BMW X3 (2008)
God bil å kjøre men stadig knekte fjærer, byttet nesten hver EU-kontroll. Av dyre ting kan det nevnes: Byttet turbo og oljekjøler før den var gått 150000km. Totalhavari på motor km stand 192000
BMW X3 (2008)
Fantastisk bil, som er rimelig å eie og drifte. Alt i alt, en fantastisk bruktbil! Kan være noe hard motorgange og har opplevd feiltenning på «miljødiesel». Shell V-Power diesel smører bedre, o
BMW X3 (2008)
Kjekk bil å kjøre. Fleksibel i oppsett av seter og last. Gode sikkerhetsløsninger. Motor trekker godt og forbruket er bra akseptabelt.
BMW X3 (2008)
Opplevd kvalitet er bra med et ok interiør og en fin automatkasse. Påkostet min ca 188 000 på 50 000 kjørte kilometer. Kvaliteten på bilen er en katastrofe, med henblikk på registerkjede. turbo.
BMW X3 (2008)
Man skulle ikke tro at dette er en suv, den føles mer som en sedan på veien. Jeg har sportseter og det er veldig enkelt å finne en god kjørestilling med alle de innstillingene setene har. Bilen e
BMW X3 (2008)
Automat kassa er meget bra til å være såpass gammel, og sportstolene er gode. Facelift versjonen fra 07-08 ser ok ut med riktig utstyr og felger, alderen tatt i betraktning vel å merke. Ellers e
BMW X3 (2008)
Helhetlig sett er jeg fornøyd med bilen etter 1 års eie. Greit å ha en god maskinskadeforsikring eller økonomisk buffert som tar høyde for et eventuelt turbohavari.
Mercedes-Benz EQA (2021)
Bilen alt i alt er jo god bortsett fra de minusene jeg har nevnt ovenfor. Kan vell si det slik at jeg hadde nok ikke kjøpt den i dag og det har mye å gjøre med det at det er en el-bil
Toyota RAV4 (2016)
Grei SUV. Topp familiebil. Ingen problemer etter 100000km. Noe høyt forbruk.
Seres Seres 5 (2024)
En fantastisk bil å kjøre, utrolig lett på rattet, stødig og solid når du kjører i svinger, god komfort og med 585 hk og 940 nm så kjennes det ut som en racerbil når du trør inn gassen i bån
Volkswagen Passat Alltrack (2017)
Angee r ikke et sekund på at jeg kjøpte bensinbil. Med en sånn driftssikker bil kan jeg leve lenge med den frem til hydrogen overtar for oss med rekkeviddeangst og frykt for tilgang til drivstoff i
Volvo S80 (2005)
Alt i alt er dette en veldig god bil. Den er komfortabel å kjøre, enkel å holde i god stand, lett å skru på selv hvis man er noe nevenyttig, god bagasjeromsplass, og mye mer. Min største kritikk
RAM 1500 (2019)
Imponerende bil. Kjøpte bilen ny, og kjørt 95000km. Kun byttet et batteri.
Mercedes-Benz E-klasse All-Terrain (2017)
Ingen feil på a
Polestar 2 (2022)
Sportslig preg og lite tull. Plass til barneseter, kjerring og barnevogn.
Tesla Model Y (2024)
Masse bil for pengene
Mitsubishi Outlander PHEV (2014)
Vi har hatt vår Outlander siden 2017, og ikke hatt ett eneste problem med bilen. Kjøpt på 22.000km, og nå har den passert 107.000km. Gjennomsnittlig bruker vi 0,8L på motorvei, og 0,6L i snitt t
Mercedes-Benz GLE (2020)
Meget fornøyd med bilen, å jeg syns det er en skikkelig fin bil.
Opel Astra (2024)
Undervurdert av de fleste journalister, blir dessverre sammenlignet med biler som koster 200K mer som f.eks ID7, siden det er få stasjonsvogner å velge mellom
Audi e-tron (2022)
Nydelig komfort, flott å se på, passe bra rekkevidde, mye GDPR knot og samtykke v oppstart og i app, meningsløs «in app» kjøp av lysfunksjoner som burde være standard på en premium bil.
Toyota bZ4X (2023)
Nydelig bil!
Toyota GR Yaris (2021)
Kort oppsummert.. 10/10