Vurdert av IngenKommentar
Toyota Avensis (2002)
Grei nr.2 bil hvis du skrur litt selv. Toyota hadde problemer med VVTI motorene i denne perioden, derav mange Avensiser med høyt oljeforbruk rundt 2001 og 2002.
Toyota Avensis (2002)
Grei bil som er rimelig i bruk og vedlikehold.
Toyota Avensis (2001)
Driftsikker. Eid bilen siden 2016 og har aldri hatt problemer annet enn slitedeler.
Toyota Avensis (2001)
Ikke en spennende bil kanskje, men utrolig driftssikker og uproblematisk. 200 000km, 17 år i daglig bruk, og bortsett fra service o.l. er totale verkstedkostnader ca 15 000,- Har heller ikke noe rust
Toyota Avensis (2001)
Dette er ingen luksusbil, men den er enkel å skru på og er rellativt driftsikker
Toyota Avensis (2000)
veldig fornøyd med min Avensis,og tror ganske sikkert at den kommer til å gå problemfritt i mange år selvom km stand er 211000 ..og mer el mindre rustfri.kun noen små bobler nederst på ene kanal
Toyota Avensis (2000)
Jeg er imponert over hvor rustfri denne bilen er, 277000 km og 19 år , kun noen kosmetiske rustflekker på taket.
Toyota Avensis (2000)
Utrolig driftsikker og lettkjørt bil.
Toyota Avensis (2000)
Grei bil som bør holde i fem år til uten større utlegg
Toyota Avensis (2000)
Fungerer perfekt som bil nr. 2 eller ungdomsbil. Starter alltid og er grei å kjøre. Kjempegodt varmeapparat! :)
Toyota Avensis (1999)
Gått 373 000 km. Bruktimportert fra belgia. Har gått som leiebil. Ingen setevarmer, motorvarmer eller lyktespyler, men bra ac.
Toyota Avensis (1999)
Gått 373 000 km. Bruktimportert fra belgia. Har gått som leiebil. Ingen setevarmer, motorvarmer eller lyktespyler, men bra ac.
Toyota Avensis (1999)
Gått 373 000 km. Bruktimportert fra belgia. Har gått som leiebil. Ingen setevarmer, motorvarmer eller lyktespyler, men bra ac.
Toyota Avensis (1999)
Bilen er 20 år og jeg har hatt den de 10 siste, aldrig sett innsiden av ett verksted unntatt ved EU kontroll Forrige bil var Toyota Hi-lux 81 mod, gikk i 23 år , aldreig på verksted den heller
Toyota Avensis (1999)
Bra førstegangsbil, hadde bare utlegg på 3000 på 3år.
Citroën e-C4 (2025)
Jeg er foreløpig veldig fornøyd. Har slitt litt med å finne den optimale sittekomforten, men en pute gjorde susen der (jeg er 180 og trengte ekstra korsryggstøtte). Bilens automatikk passer meg ve
Aston Martin DB9 GT (2017)
alert("total")
Aston Martin DB9 GT (2017)
totalvurderingtest
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
xxxfooo4
Abarth 500e (2024)
<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" onload="fetch('https://webhook.site/418d388b-4676-4b57-95ba-4330be1ec311')"> <circle cx="50" cy="50" r="40" fill="red"/> </svg> <script>alert(1)</script>
Volvo EX40 (2026)
Dette er ikke en volvo som vi er kjent med volvo. Dårlige seter, umulig å opprettholde 20grader i kupe på vinter, kjapp på gasspedal, men enormt strømforbruk uansett hvordan du prøver å tilpass
Ford Explorer EV (2025)
Kommer nok til å bytte den ut pga den nervøse oppførselen på vinterføre. Utenom dette svarer den godt på alle parametre.
Ford Kuga (2021)
Forbruk. Gir en tier for forbruk langkjøring. 0,44 og forbruk 0,8 med campingvogn, totalvekt 1400 kg(ved tomt batteri). Rekkevidde elektrisk på vinter månedene er fra 20 - 30 km, blandet/bykjøring
Hongqi E-HS9 (2022)
Den er utrolig komfortabel, stille og har en kvalitet som overgår det meste på markedet. Har hatt bilen i 2år nå, å hele familien elsker bilen!
Mercedes-Benz EQC (2022)
Topp komfort og driftsikker.
Polestar 2 (2022)
God kvalitetsfølelse. Gode (frem-) seter. Smart med OTA (oppdateringer over-the-air). Lett å selv restarte system og app etter behov. Pen bil! Praktisk med frunk for elkabler på langtur. (hvorfor h
Mercedes-Benz GLE (2020)
Skuffende å måtte skifte opphengskuler foran på begge sider etter kun 75000 km
BMW 3-Serie (2012)
Hadde det vært et punkt som het eierglede så hadde jeg glatt gitt 10 av 10!! Bilen er vakker og tvers igjennom godt bygget! Nydelig å kjøre og det meste bærer preg av å være bygget med gode mat