Vurdert av Ola PaKjeldsen
Nissan Qashqai+2 (2013)
Denne skal slites ned. Skal ikke byttes. Helt perfekt. Den beste bilen jeg har og har hatt. Manuell.
Nissan Qashqai+2 (2013)
Elsker denne bilen. Den andre qashqai en jeg har. Rustfri i alle år. Bra comfort. Aldri noen feil.
Nissan Qashqai+2 (2013)
Lettkjørt og driftsikkker bil som er billig å eie.
Nissan Qashqai+2 (2012)
Registerreim som ryker før 120 000km og leverandør og forhandler som ikke tar ansvar. Denne ene reparasjonen kostet meg over 80 000 kroner. DÅRLIG KVALITET.
Nissan Qashqai+2 (2012)
På snittet i kvalitet. Svært rimelig å eie og bruke. OK design. Både Nissan, Mazda og Honda har noe hjulstøy. - Kjøp gode og støysvake dekk til den. Slike Nissan'er har kort fjæringsvei om d
Nissan Qashqai+2 (2011)
Ok som 7- seter med små barn, men de bakre setene er små og bagasjeplassen liten. Som 5- seter med de bakre setene slått ned, er det god plass.
Nissan Qashqai+2 (2011)
Meget fornøyd, ble kjøpt for å få plass til barnevogn og har blitt helt Nissan-frelst.
Nissan Qashqai+2 (2010)
Bilen er grei, det er ein liten SUV, ein del plastikk og den merkes at den ikkje i ein klasse som Audi A8 for å sei det mildt, men dette reflekteres i prisen. Bose høgtalere, glas tak og Bluetooth e
Nissan Qashqai+2 (2009)
Er egentlig veldig glad i bilen, men nå må jeg enten hive den eller ut med rundt 40000 for å fikse all rust under. Skal - skal ikke?
Nissan Qashqai+2 (2009)
Alt i alt en driftsikker bil. Har hatt min i tre år uten store problem. Sluker alt av bagasje, og det går faktisk ann å ta med to venner ekstra. OBS! Tilhengervekt: 1400 kg!
Opel Insignia (2018)
Av alle bilene jeg har hatt (maaaange), er dette den beste. Kvier meg for å bytte den, tviler på at jeg kan få noe som er like bra.
Citroën Xsara (2002)
Underlig bil som kan være utrolig slapp å kjøre når motoren er kald - da skjer det noe med motorstyringa som gjør at man ikke har all kraften tilgjengelig. Ubrukelig når du bor ved en bratt oppo
Honda Stream (2003)
Muligens den beste bilen jeg har hatt. Robust, pålitelig, morsom å kjøre, hinsides praktisk. Det er en skam at Honda aldri hentet etterfølgeren Jade til Norge, eller tilbyr en tilsvarende elektris
Nissan Primera (1996)
Primera solgte godt fordi dette var en bil som lytta til sjåføren. Morsom å kjøre, mens den også var romslig og praktisk.
Hyundai i20 (2015)
Denne bilen var ment som en mellomløsning og overrasket meg stort. Veldig kjekk å kjøre, enkel å eie, pen å se på i det rette lyset. Rett og slett et blinkskudd for en rimelig penge.
Toyota Camry (2002)
Dette var en overraskende god familiebil. Romslig, stille, føltes trygg. Godt utstyrt og manet til forsiktig kjøring. Ufattelig lett å selge, første kjøper ringte umiddelbart etter at jeg trykket
Nissan Leaf (2023)
Fin og enkel bil som det er mange av i Norge. Dessverre er kvaliteten på de nyere bilene vesentlig dårligere enn på de tidligere modellene som kom fra Japan. Det irriterer. Ellers kommer vi til å
Nissan Leaf (2012)
Kjøpt i '16 som et eksperiment - klarer vi oss med elbil som bil #2? - og så ville alle egentlig kjøre denne. Fantastisk kjøp som en rimelig, praktisk, veldesignet bil av høy kvalitet. Fikk oss t
Kia Optima PHEV (2018)
En helt grei bil for deg som trenger en ladbar stasjonsvogn rimelig. Eneste konkurrent som også har samme komfortnivå - oppvarma ratt, varme i alle seter og kjøling foran - er Volvo V90 og den kost
Volvo XC70 (2015)
Fornøyd men ikke mere.
Toyota RAV4 (2021)
Har kjørt 20780 km. Vinterhjul flasser i lakken. Har reklamert til Toyota Drammen. Har nå godt 7 mnd men de vil at jeg skal betale halvarten på nye felger men det blir ikke akseptert av meg.
BMW Z4 (2014)
Beste og morsomste bilen jeg har hatt, helt utrolig fornøyd. Ser og føles veldig bra ut, skikkelig godbil! Fin på vinterføre, bra ESP som gjør det gøy på is og snø. 20i avtomat gir nok til at
Citroën C5 Aircross (2020)
Veldig fornøyd med bilen etter at den har gått i fem år uten det minste problem. Veldig god komfort, lavt forbruk til å være en høyreist bil. God til å ta seg fram ved dårlig føre uten firehj
Tesla Model Y (2025)
Veldig mye bil for pengene og mange gode løsninger. Kunne vært bedre autopilot og vanskelig å finne dørhåndtak i mørket
Volkswagen Passat (2017)
Bilen måtte vrakes etter kjørte 185000 km grunnet girkasse havari, iflg merkeverksted i Tyskland.Ny kasse koster omlag 180.000 kroner, og jeg mistenker at kassen kunne vært reparert for en lavere p