Vurdert av Itwassentme
Kia EV6 (2023)
.
Kia EV6 (2023)
Linjelekker og behagelig bil for både de lange og de korte turene. God sommer som vinter, kjennes trygg, og innbyr aldri til å presse bilen utover sine begrensninger. Greit underholdningsanlegg, hvo
Kia EV6 (2022)
Vi bytta inn vår TMX, og er svært fornøgde. Dette er mykje betre bil på alle måtar.
Kia EV6 (2022)
Byttet fra Tesla Y til Kia EV 6 GT-Line og er meget fornøyd.
Kia EV6 (2022)
Veldig fornøyd med min 2 år awd GT line. Feilfri så langt. V2L med mulighet for strømuttak på inntil 3,6kw er kjempesmart. Trygghet ved strømbrudd hjemme bl.a. 7 års garanti.
Kia EV6 (2022)
Utrolig fornøyd med bilen. Akkurat passe sportslig familiebil med stor kjørekomfort, god plass, praktiske funksjoner og elegant design inne/ute.
Kia EV6 (2022)
En bil du blir glad i. Tar litt tid å sette seg inn i all funksjonene
Kia EV6 (2022)
Absolutt beste bilen jeg har eid, uten sammenligning. Solid, stø som fjell, tar svinger som en proff, kjempegod plass innvendig, gode seter, morsom å kjøre, veldig bra lydanlegg, godt å ha lys/
Kia EV6 (2022)
God fornøyd med bilen. Et veldig sportslig utseende som de færreste kan måle seg med i denne prisklassen. Bilen ser også mye bredere ut enn den egentlig er, kun 188cm som er + for utseende og gir
Kia EV6 (2022)
Brukbar kjørelengde på ca 450 km på sommer, høy ladefart på hurtiglading pga 800 v, mye bil for pengene på lanseringstidspunkt. Masse funksjoner med bla. kjøling i seter og kamera for kryssende
Kia EV6 (2022)
Bra med unntak av service fra BoS.. startproblemer burde tettes raskt.
Kia EV6 (2022)
Gjentatte problem med varmeanlegg
Kia EV6 (2022)
Behagelig støysvak bil. God å kjøre.
Kia EV6 (2022)
800 volt batteri-arkitektur er det eneste som drar ned, endel ladere som ikke liker det No særlig. Spesielt tesla gir maks 47 kW effekt.
Kia EV6 (2022)
Hadde klimaanlegg fungert optimalt, så hadde bilen fått topp vurdering. Dær jeg peker er det iskaldt.
Kia EV6 (2022)
325 hk og 0-100 på under 5 sek. gir bikerfeeling. Fantastisk vinterbil med SNOW modus og 4 hjuls drift. 7 års garanti.
Tesla Model X (2017)
Herlig bil, god plass, genial familiebil, bra fart, autopilot som fungerer bra
Ford Explorer EV (2024)
Alt i alt veldig fornøyd. Litt irritasjon i begynnelsen med knappene på rattet Ville jeg kjøpt bilen igjen med kunnskapen jeg har etter 3000 kjørte kilometer ? Definitivt JA
Volvo V70 (2016)
Vi har temmeleg høg årleg køyrelengde, både med eigne bilar og med leigebilar. V70-en er den aller beste bilen vi har hatt, og ein bil eg lengtar tilbake til uansett kva leigebil eg har køyrd pga
Hyundai IONIQ 6 (2022)
Lettkjørt og behagelig bil. Noe trang innlasting i koffert.
Mercedes-Benz GLC (2018)
Herlig tur- og familiebil.
Kia Optima PHEV (2019)
Kjøpte denne fra en forhandler, og kan ikke si annet enn at jeg ELSKER bilen. 2019 modell- gått 95000. Har kjørt tur retur fra Alta til Elverum med super kjørekomfort. Cruisekontroll som hol
Kia EV6 (2023)
.
Hyundai IONIQ 5 (2022)
EN flott og god bil , MEN fraværet av vindusvisker på bakvinduet er merkbart . En spyledyse rettet mot kameraet bak , hadde også vært en fordel .... Har kjørt Mercedes E-klasse i mange år , og I
Kia e-Niro (2020)
KjempefornøydAlle tiders bil.
Kia EV6 (2022)
Vi bytta inn vår TMX, og er svært fornøgde. Dette er mykje betre bil på alle måtar.
Audi A4 allroad (2018)
Helt fantastisk bil. V6 og 3.0 L er en fornøyelse. Quattro topper jo også det hele,
Hyundai Kona electric (2020)
Totalt et meget bra kjøp, eneste som jeg synes trekker ned er serviceintervall på 15 tusen. Kanskje også at man ikke kan velge at fil bryter kan slås av fast/default. Har nå kjørt 117 tusen med
BMW X5 (2020)
Foruten den støtdemperen, er jeg veldig fornøyd med bilens kjøreegenskap, både på sommer og vinter.
Mercedes-Benz EQS SUV AMG (2023)
Veldig godt fornøyd. Spesielt vil jeg nevne 360 graders kamerabildene på skjermen. Blinklys lyden kunne ha vært høyere da blinklys-symbolet blir skjult bak rattet pga min høyde.