Vurdert av Kopernikus
Toyota RAV4 (2012)
Grei og praktisk, om enn litt anonym, bil. Godt dreiemoment (diesel) og fin til å trekke vogn/henger med. Et stort minus at bakdør ikke lar seg åpne med påkoblet vogn/henger. Ellers en fin, prakti
Toyota RAV4 (2011)
Veldig fornøyd. Kommer frem overalt selv med 30-40 cm snø (forutsetter gode vinterdekk). Med låsing av diffsperre kan jeg kjøre i bratt terreng uten spoling (fint for gressplener). Har hatt bilen
Toyota RAV4 (2011)
Topp
Toyota RAV4 (2011)
Dette er en fin bil,god og romslig,fin og kjøre,ingenting unødvendig stasj falt for denne etter en liten prøvetur,dette var bilen for meg og mitt bruk... Dieselen er sterk og bra moment, bilen vir
Toyota RAV4 (2010)
Totalt sett fornøyd. Bilen går. Få problemer.
Toyota RAV4 (2010)
kjempefornøyd.
Toyota RAV4 (2010)
Trygg og driftssikker , ikke noen spennende bil
Toyota RAV4 (2010)
Min første og siste Toyota. - Blir skuffet over forventet kvalitet. Hyppige verkstedbesøk. Pris verkstedbesøk Pris reservedeler Regnsensor som plutselig ikke vil stoppe (må skru av og på
Toyota RAV4 (2010)
Meget bra og trofast bil.
Toyota RAV4 (2009)
Er meget fornøyd. Bilen passer meg bra med min kjøring, dvs. rolig kjøring fra a til b. Da blir også bensin forbruket rimelig lavt.
Toyota RAV4 (2009)
En svært pålitelig og praktisk bil som aldri klager eller gir deg problemer. Men ser du deg om etter kjøreglede bør du lete et annet sted.
Toyota RAV4 (2008)
Kjøpte bilen privat, og den hadde gått drøyt 200 tusen kilometer når jeg kjøpte den. Den hadde inntil da hatt jevnlig service på Toyota merkeverksted, men det generelle vedlikeholdet ellers hadd
Toyota RAV4 (2008)
God på vinterføre,og trekker greit en henger.. Dårlige bakseter og komfort. Lite verksteds utgifter. Vel 1 liter diesel på milen.
Toyota RAV4 (2008)
Billig i drift til å være SUV. Bruker ca 0.9l på milen. Lite feil.
Toyota RAV4 (2008)
Bilen er flott å kjøre å kommer seg bra frem. Litt liten plass i bagasjen og antispinn er det ikke bryter får. Da må denne fysisk slås av med en kombinasjon av brems/håndbrekk. Uten om dette er
Toyota RAV4 (2007)
Skuffende å få en mandagsbil i hende Ny bil - aldri meir Toyota.
Mazda MX-30 (2023)
Svært god bil å kjøre. Barna har greit med plass i baksetene. Mangler tilkopling for lading av nettbrett og telefon i baksetet. God plass i bagasjerommet. 2023/24 versjonen støtter 400v trefaselad
MINI Mini (2007)
R56. En bil som huskes godt. Både av sjåfør og passasjerer.
Mercedes-Benz EQA (2021)
Meget komfortabel bil. Begrenset bagasjerom. Ingen feil de første tre år
Hyundai Kona electric (2020)
God liten bil med bra nok rekkevidde til laaange turer, går fint over 50 mil sommerstid og 35mil vinter. Kjørte 2700km i ferien uten noe form for trøbbel.
Volvo XC70 (2014)
Fantastisk fornøyd! Tror ikke jeg klarer å kvitte meg med denne noen gang.
Volvo XC70 (2005)
Snart 20 årig bil. Har hatt den i snart 15 år. Fantastisk fornøyd fremdeles. Til og med bedre på langkjøring enn de fleste nye biler jeg må kjøre av og til.
Mazda MX-5 (1997)
En bil en blir gla i. Ligger som limt på veien.
Polestar 2 (2023)
Jeg har eid litt over 40 biler, mange fra premium merker og kjørt ca 2,5 millioner kilometer gjennom årene. Dette er den desidert beste bil jeg hatt.
Ford Kuga (2008)
1 utgave søppel bil.. Aldri vært borti noen bil som har hatt så mye feil! Sensor feiler og el feiler i hele levetid. Grei kjørekomfort når den funka, men veier ikke opp for alle andre feil. Aldri
Tesla Model S (2014)
Super bil. Hvis det blir el bil neste gang er det kun Tesla som vurderes. Har også en Tesla 3som har vært 100% feilfri på 50000 km.
Tesla Model S (2017)
Dårlig kvalitet, men det verste er allikevel den vanvittig dårlige ‘servicen’ fra verkstedet. Virker som om man forsøker å trøtte ut kunden for å slippe å utbedre feil og mangler innenfor g
Hyundai IONIQ EV (2017)
Hatt bilen i 7 år uten noen feil
Tesla Model Y (2022)
Beste bilen jeg har hatt, og jeg har hatt mange gode Mercedes før dette.
Citroën e-C4 (2021)
En fabelaktig god (brukt)bil med småsprekt utseende og unikt lysdesign. Kanskje den perfekte førstegangs-elbilen? Stort pluss for fine, fysiske knapper på ratt og klima. Ingen haptisk dilldall h