Vurdert av Gniar
Hyundai IONIQ EV (2022)
Jeg har hatt bilen i ett og et halvt år. Alt virker veldig gjennomtenkt, og kvaliteten er høy. Noe jeg liker spesielt godt er at jeg kan stille inn ladetiden fra appen. Når jeg ser hva strømprise
Hyundai IONIQ EV (2020)
Dette er et rent fremkomstmiddel uten kjøreglede med grei rekkevidde og mye utstyr til en billig penge! Grusom annenhånds- verdi og verdifall, lønner seg hvis du har den noen år og pendler i bompe
Hyundai IONIQ EV (2020)
Mye bil for pengene!!!
Hyundai IONIQ EV (2020)
Overraskende gode kjøreegenskaper. Ekstremt lettkjørt, lettbetjent skjerm og god betjening generelt. Svært strømeffektiv. Litt kjedelig eksteriør, men tidløst. KW /hk greier seg godt. Litt lite
Hyundai IONIQ EV (2020)
Meget fornøyd med denne bilen totalt sett, men savner hengerfeste.
Hyundai IONIQ EV (2020)
Hyundai IONIQ EV (2020)
Veldig bra og fin på alle måter
Hyundai IONIQ EV (2020)
Overraskende mye bil for pengene. Vi kjøpte denne siden det var den som kom nærmest en vanlig familiebil i størrelse med anstendig rekkevidde uten at vi måtte over halve millionen i innkjøpspris.
Hyundai IONIQ EV (2020)
Har til sammen kjørt 70.000 i min 2017 og nå 2018 modell. Selv om hurtiglading er vesentlig tregere kunne jeg kommet meg fra Trondheim til Oslo på en lading om jeg hadde lader 55 minutter istedenfo
Hyundai IONIQ EV (2020)
Fantastisk herlig bil med god plass til en hel familie på 4 (med barnestoler og 2 store katter). Varme i baksetet, minnefunskjon på førerstol, aktive lanekeeping (bilen snurrer rattet så du ikke k
Hyundai IONIQ EV (2020)
Meget fornøyd, lettkjørt og med lavt forbruk.
Hyundai IONIQ EV (2020)
Alt i alt en meget god bil. God plass til alle, bÃ¥de i forseter og bakseter. God bagasjeplass til vanlig bruk, men mangler kroker for bæreposer og slikt. Lavt forbruk og billig i drift. Veldig god Ã
Hyundai IONIQ EV (2020)
En meget god bil! Hurtigladingen er derimot ikke tilfredsstillende kontra andre elbiler. Maks 30 kw på maks på 50 kw lader er ikke godt nok, men siden 95% av ladinga gjøres på hjemmelader er det e
Hyundai IONIQ EV (2020)
Feilfri og godt utstyrt bil. Bruker nesten ikke strøm, selv på 110 motorvei.
Hyundai IONIQ EV (2020)
Fantastisk bil. God å kjøre, god rekkevidde, stille, lavt forbruk, rask, oversiktlig.
Audi e-tron (2020)
Bil med høy kjøreglede.
Skoda Octavia (2015)
Kjøpte min Octavia i 2015, så har nå hatt den i 10 år. Da jeg kjøpte ny bil så var det for endelig å kunne ha en ny bil med garanti. Endelig skulle jeg også få oppleve at ting bare ordnet seg
Mercedes-Benz GLC Coupe (2017)
Kjøreegenskaper i toppklasse
Toyota bZ4X (2024)
Svært praktisk bil, veldig gode 4x4 på vinters tid. Lettkjørt og pålitelig.
Nissan Ariya (2025)
En flott bil med god komfort. Veldig god vinterbil. Rikelig med plass både foran og bak.
BMW i5 M60 (2024)
Meget god bil å kjøre nok hk (600) designet liker jeg spesielt godt, samt god kvalitet på seter og interiør.
Audi A6 Avant e-tron (2025)
Bilen er en fantastisk kjøremaskin, alle motor journalister kritiserer «billige» løsninger og materialer innvendig, det er ikke en skrangle eller knisse lyd i bilen og bør begynne og kritisere de
Lexus RX (2021)
En veldig behagelig bil. Du sitter som en konge med god oversikt. Alt av utstyr. Sterk motor. Lexus-kvalitet og Lexus-kundebehandling er inkludert. Min femte Lexus.
Nissan Leaf (2021)
Den nye leaf vil sikkert fikse disse problemene men nå så er den ikke veldig god og det at den bruker chademo hjelper ikke.
Mitsubishi Pajero (2012)
Totalt verdt det med litt ekstra drivstofforbruk
Ford Mustang Mach-E (2021)
Beste bil jeg har hatt ever
Ford Mustang Mach-E (2021)
Kjørt fossil hele mitt liv og var veldig skeptisk til elbil. Tok sats. Angrer ikke. Har nå 2 stk elbiler. Bil nummer 2 er Hyundai Kona, også en super bil i sin klasse.
Audi e-tron (2023)
En drøm av en bil og kjøre få som slår e tron på komfort! Bra med krefter i den lader ekstremt fort selv med kun 150 kWh som maks god plass og er kjempe fornøyd med bilen
Polestar 2 (2022)
Ekstremt godt fornøyd med bilen nydelig bil og kjøre ikke veldig høyt forbruk god plass for størrelsen
Nissan Leaf (2021)
Leaf e+ 2021 modell kjøpt brukt i starten av 2024. Har nå kjørt den ca 30 000 km. Brukes mest til småkjøring i Oslo - samt et par lengre ferieturer i Norge Pluss: driftssikker og god bil. Enkel