Vurdert av HeisannHoppsann
Nissan Leaf (2021)
Alt i alt en veldig bra bil!
Nissan Leaf (2021)
Fornøyd
Nissan Leaf (2021)
Grei bil til formålet som er pendling 40 km en vei, daglig. Er glad dette ikke er min ferieturbil.
Nissan Leaf (2020)
En enkel og god bil som funker som den skal, men ikke har tatt mål av seg til å konkurrere på apper, kart... God kost/nytte og rekkevidde som forventet.
Nissan Leaf (2020)
Veldig fornøyd
Nissan Leaf (2020)
Litt skuffet over mangler som nevnt. I tillegg en elendig app som funker når den vil. Kartet er utdatert for flere år siden. Men god familiebil. Med bra plass til bagasje. Hadde håpet på mer enn 3
Nissan Leaf (2020)
Suveren bil i sommerperioden, men forferdelig på vinteren når det gjelder kjøre/fremkommelighets egenskapene. Der er den DÅRLIG, har prøvd fler typer dekk! Men dårlig!
Nissan Leaf (2020)
Dette er den andre leaf'en fra modell 2018 som vi har eiet og begge bilene har vært uten feil ,bortsett fra at audio systemet på 2020 modellen ikke godtok Android telefon på riktig måte men er nå
Nissan Leaf (2020)
Fantastic å kjøre, mye bil for pengene.
Nissan Leaf (2020)
Bilen er helt etter forventningene. Ingenting å klage på. :-)
Nissan Leaf (2020)
Min andre leaf. godt over 400 km rekkevidde. ikke noe tull, ikke no luksus, bare virker alltid. Trenger ikke henger, god plass til alt inni bilen ved nedlagte seter.
Nissan Leaf (2020)
God bil for pengene, var ikke vanskelig valg da nedbetaling over 7 år ble samme pris som å drifte taroen fra 1994
Nissan Leaf (2019)
Følgende er byttet på garanti; Varmapparat (hele dashbordet tatt ut). Rattet etter dårlig verkstedarbeid. Passasjersettet nytt pga skramling/løst! Vinduspusser m/arm på bakrute (pusser fremd
Nissan Leaf (2019)
Dette er vel bilen som de fleste testpaneler ikke setter på topp. Men jeg må si at den er helt fantastisk for meg. Utrolig fornøyd. Begynte med elbil på grunn av barnslig trass etter høye bompeng
Nissan Leaf (2019)
Driftsikker. "ulv i fåreklær". Aldri noe feil. Førersetet kunne hatt 2 justeringer til-lite avansert setejustering. Rattet kunne også hatt mer avansert justering. Fantastisk fremkommelighet vinter
Skoda Enyaq (2024)
Veldig god familiebil som leverer på alle frontene man trenger en slik bil å levere på. Litt store avvik på rekkevidde på vinter, men eller er vi strålende fornøyde med vår Enyaq 85x
Ford Transit Custom (2018)
Det finnes ikke noen annen varebil i denne klassen som har så stor kjøreglede og så gode kjøreegenskaper, samtidig som den har et så romslig lasterom, så bra seter og komfort (jeg er 193cm høy
Skoda Octavia (2014)
En herlig bil å kjøre. Kommer seg fram over alt. Elendig kvalitet, blant annet turbo røk før 100000km. Flust av lekkasjer. Møller bil har like dårlig kundebehandling som de alltid har hatt..
Audi A4 allroad (2017)
Veldig fornøyd med bilen, ingen problem å få den ned til 0.45 l. pr. 10 kilometer på langkjøring. Driftsikker og god. Kjørt nå 44000 km på nesten et år.
Kia EV6 (2023)
Linjelekker og behagelig bil for både de lange og de korte turene. God sommer som vinter, kjennes trygg, og innbyr aldri til å presse bilen utover sine begrensninger. Greit underholdningsanlegg, hvo
Tesla Model 3 (2024)
Utrolig god å kjøre, lader over alt, lavt forbruk, god bygg kvalitet, lavt støynivå
Audi TT (2018)
Beste bilen jeg har hatt. 2016 mod. Gått 42400 km, 4000 i mitt eie.
BMW X3 (2020)
Hatt bilen i 3 år. 20 model.Ikke feil eller mangler, stor kjøregleden
BMW 3-Serie (2021)
Kort sagt, BMW er BMW
Tesla Model Y (2022)
Maken til value for money får du ikke nå til dags.
Ford Fiesta ST200 (2020)
En lykkepille av en bil som biter seg fast i svingene med limited slip diff. Beste hothatch i sin klasse
Hyundai IONIQ 5 (2023)
Mye premium. Men: hvis du ikke klarer lage regnsensor: dropp det. Rattet går ikke langt nok ut. Vw lagde bedre adaptiv cruisecontrol på transporter i 2015. Og: 12v batteri kan gå tomt selv om det
Mazda CX-5 (2012)
En fin bil, god lasteevne, Tok oss lett frem til fjells. Veldig godt fornøyd- og vi savner den veldig. Kjøpte den ny og måtte skrote den i feb 24.
Mitsubishi Eclipse Cross (2021)
Egr/partikkelfilter på disse klarer ikke å brenne seg selv rene, måtte da byttes ved 30 000km. Var en verksted fyr som forsnakka seg litt og sa at dette problemet hadde de aldri på Outlander. Sp