Vurdert av Daniel
Kia EV6 (2023)
Linjelekker og behagelig bil for både de lange og de korte turene. God sommer som vinter, kjennes trygg, og innbyr aldri til å presse bilen utover sine begrensninger. Greit underholdningsanlegg, hvo
Kia EV6 (2022)
En bil du blir glad i. Tar litt tid å sette seg inn i all funksjonene
Kia EV6 (2022)
Absolutt beste bilen jeg har eid, uten sammenligning. Solid, stø som fjell, tar svinger som en proff, kjempegod plass innvendig, gode seter, morsom å kjøre, veldig bra lydanlegg, godt å ha lys/
Kia EV6 (2022)
God fornøyd med bilen. Et veldig sportslig utseende som de færreste kan måle seg med i denne prisklassen. Bilen ser også mye bredere ut enn den egentlig er, kun 188cm som er + for utseende og gir
Kia EV6 (2022)
Brukbar kjørelengde på ca 450 km på sommer, høy ladefart på hurtiglading pga 800 v, mye bil for pengene på lanseringstidspunkt. Masse funksjoner med bla. kjøling i seter og kamera for kryssende
Kia EV6 (2022)
Bra med unntak av service fra BoS.. startproblemer burde tettes raskt.
Kia EV6 (2022)
Gjentatte problem med varmeanlegg
Kia EV6 (2022)
Behagelig støysvak bil. God å kjøre.
Kia EV6 (2022)
800 volt batteri-arkitektur er det eneste som drar ned, endel ladere som ikke liker det No særlig. Spesielt tesla gir maks 47 kW effekt.
Kia EV6 (2022)
Hadde klimaanlegg fungert optimalt, så hadde bilen fått topp vurdering. Dær jeg peker er det iskaldt.
Kia EV6 (2022)
Den perfekte GT bilen, ikke den beste for storfamilien, men de andre med mer plass gir langt fra samme kjørefølelse og komfort. Måten hjulopphenget er isolert er bare veldig imponerende på denne b
Kia EV6 (2022)
Nydelig bil som innfrir for meg. God rekkevidde, og rask lading.
Kia EV6 (2022)
God og enkel bil å kjøre. GT-Line går mer enn fort nok. Sett bilen på lading, gå inn og hent deg en kopp kaffe, og vipps så kan du kjøre vidre. Den ladre veldig raskt. Alt er supert. Anbefal
Kia EV6 (2022)
Støysvak. Kjører godt. Lavt forbruk på forsiktig kjøring. Høy morofaktor om du ikke trenger rekkevidden.
Kia EV6 (2022)
Alt i alt kun fornøyd
Skoda Enyaq (2023)
For dårlig lade hastighet, SPESIELT på vinter. For svakt design på bagasje, blir alltid møkkete når man tar varer inn/ut av bagasjerom.
Hyundai IONIQ 6 (2023)
Bra batteri og rekkevidde menn infotainment er fra 2000tallet Vinterdekk fra hyundai ikke så bra i snø. Det må kjøpe separat fra en ekte dekksenter.
Volvo S80 (2005)
Kvalitetssikring. Nydelig langtursbil og fantastiske seter.
Volkswagen e-Golf (2018)
Har hatt problemer gjennom alle år med airkondition/varmeannlegg. Fikk reparert på garanti flere ganger, men hele anlegget røk rett etter 5 år. Hadde ALDRI kjøpt denne bilen utenfor garanti tid.
Mitsubishi L200 (2020)
Oppleves som meget solid, trygg og gjennomprøvd.
BMW iX3 (2021)
Fantastisk bil på alle måter. Null trøbbel etter 42000 km.
Volkswagen ID.4 (2024)
Komfortabel, meget godt understell, kjapp i tillegg til å være stillegående. 175kW ladehastighet selv ved -10gr. Veldig fornøyd!
Tesla Model S (2015)
Veldig økonomisk bil. Noe dyr forsikring når man ønsker kasko pluss med batteridekning.
Toyota Prius+ Seven (2012)
En solid bil. Vi er en familie på seks, og med takboks og bagasjeboks på hengerkulen går det fint også på langtur.
BMW 3-Serie (2008)
Har hatt denne siden ny. Lite feil med unntak av ABS rele og vannpumpebytte i 2024. Knall kjørebil. Brukt på Nurburgring med stor glede.
Skoda Enyaq (2024)
Veldig god familiebil som leverer på alle frontene man trenger en slik bil å levere på. Litt store avvik på rekkevidde på vinter, men eller er vi strålende fornøyde med vår Enyaq 85x
Ford Transit Custom (2018)
Det finnes ikke noen annen varebil i denne klassen som har så stor kjøreglede og så gode kjøreegenskaper, samtidig som den har et så romslig lasterom, så bra seter og komfort (jeg er 193cm høy
Skoda Octavia (2014)
En herlig bil å kjøre. Kommer seg fram over alt. Elendig kvalitet, blant annet turbo røk før 100000km. Flust av lekkasjer. Møller bil har like dårlig kundebehandling som de alltid har hatt..
Audi A4 allroad (2017)
Veldig fornøyd med bilen, ingen problem å få den ned til 0.45 l. pr. 10 kilometer på langkjøring. Driftsikker og god. Kjørt nå 44000 km på nesten et år.
Kia EV6 (2023)
Linjelekker og behagelig bil for både de lange og de korte turene. God sommer som vinter, kjennes trygg, og innbyr aldri til å presse bilen utover sine begrensninger. Greit underholdningsanlegg, hvo