Vurdert av ChrissyK
Kia Optima PHEV (2019)
Kjøpte denne fra en forhandler, og kan ikke si annet enn at jeg ELSKER bilen. 2019 modell- gått 95000. Har kjørt tur retur fra Alta til Elverum med super kjørekomfort. Cruisekontroll som hol
Kia Optima PHEV (2018)
En helt grei bil for deg som trenger en ladbar stasjonsvogn rimelig. Eneste konkurrent som også har samme komfortnivå - oppvarma ratt, varme i alle seter og kjøling foran - er Volvo V90 og den kost
Kia Optima PHEV (2018)
Kia som «kjøremaskin» hadde jeg aldri trodd. Har kjørt mye tysk og fransk. Denne knuser alle på langkjøringskomfort, skikkelige seter! Time etter time uten å bli sliten. Meget god plass, kjøre
Kia Optima PHEV (2018)
Kjempegod bil. Litt trang for de bak, og du kan glemme å laste inn ting over 60cm kvadrat...
Kia Optima PHEV (2018)
Meget godt fornøyd med bilen, lite å påpeke utenom det som fremkommer over. Har også kjøpt en liten KIA som bil nr 2 pga kvaliteten.
Kia Optima PHEV (2018)
Billigbil på ale måter. Seter uten sidestøtte, elmotor som er en vits sammenlignet med feks VW GTE, bensinmotoren slår inn ved det minste pådrag. Batteriene stjeler "halve" bagasjerommet, elendig
Kia Optima PHEV (2018)
Meget godt fornøyd med kjøpet. Veldig mye bil for pengene.
Kia Optima PHEV (2018)
Trygg, forutsigbar og fornuftig. ++ Mye utstyr.
Kia Optima PHEV (2018)
Sammenlignet med passat GTE ligger denne fjellstøtt i gjennom skarpe svinger hvor denne går i 90 km sammenlignet med passat i 75 km. Virket som om passat hadde lagt på 200 kg uten å forsterke und
Kia Optima PHEV (2018)
Mye har skjedd hos KIA siden min første Kia 2011 Sportage 2,0 CRDi I januar 2018 hentet jeg min nye Kia Optima SW Plug In Hybrid. Optima har det jeg savnet mest i min BMW 2012 og Sportage 2011 -
Kia Optima PHEV (2017)
Nå har jeg vært Kia Optima sw plug in hybrid eier siden November 2017. Skulle gjerne ha sagt at jeg va stolt eier av den. Men allerede etter en mnd fikk jeg problemer med den. Ettersom jeg bor i Ber
Kia Optima PHEV (2017)
En super bil som anbefales. God kvalitet og tøft utseende også.
Kia Optima PHEV (2017)
Sommerstid er forbruket ved daglig kjøring lik null, bruker ca 0,2 pr mil ved litt lengre turer. Går greit +- 60 km på ren el.drift. eneste minus er at det ikke er noen lure rom under gulvet i baga
Hyundai IONIQ 5 (2023)
Flott bil med masse funksjoner, dårlig hovedlys, dårlig elektronikk som gjør at du for mange ganger trenger starthjelp
Citroën C4 Cactus (2014)
Kjøpte den som nr 2-bil, men har i praksis blitt nr 1. Den er liten, lett og lettkjørt, og vi ser ofte 0,35 l/mil på langkjøring (diesel/aut). Hører om en del problemer med bensinmotoren på denn
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Solid byggekvalitet, høy komfort og rask lading. Veldig god plass i baksetet. Fine løsninger med V2L, vanlig stikkontakt i baksetet osv. Liker at det er relativt små skjermer som ikke stjeler masse
Ford Mustang Mach-E (2023)
VELDIG godt fornøyd. Helt problemfri etter 2 år.
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Er meget fornøyd med både bil og forhandler, Lieco Auto. Vil nok helt klart vurdere samme bil og forhandler ved senere bilbytte.
Tesla Model Y (2025)
Genial
Hyundai IONIQ 5 (2023)
Prøvekjørte andre biler, men denne synes jeg var vesentlig bedre å kjøre enn alt annet i klassen.
Hyundai IONIQ 5 (2022)
God bil, men masse feil og problemer de første to årene. Anbefales gjerne.
Toyota RAV4 (2020)
En helt fantastisk bil å kjøre. Nok av krefter, stillegående og bruker lite drivstoff. Anbefales absolutt på det sterkeste.
Citroën e-C4 (2021)
Hvor mye bil trenger du egentlig? Mye bil for pengene
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Et godt bilkjøp
Zeekr 7X (2025)
Super bil på alle måter. Noen få justeringer må til i software.
Nissan 370Z (2019)
Den er veldig bra og jeg liker den
Mitsubishi Eclipse Cross (2021)
Rock-solid
Volvo XC40 (2023)
Meget tifreds tom. med vogn 1300 kg på vestlandsferie. (2023 modell)