Vurdert av 8 mercedes
BMW i4 M50 (2024)
Kjøreglede og kvalitet. Superrask og samtidig enkel å kjøre. Lavt forbruk, grei rekkevidde. Veldig fornøyd.
BMW i4 M50 (2024)
MEGET god og kjøre -kjøreglede ; mye elektroniske feil , noe trang i baksetet, prisfall etter 1,5 år er meget stort.
BMW i4 M50 (2023)
Dette er ikke en praktisk familiebil med stor plass, ferdig diskutert! Det er en utrolig morsom entusiast bil som du blir glad av å kjøre. Heftige ytelser og ekte sportslig BMW kjøreglede uten alt
BMW i4 M50 (2023)
En herlig bil å eie og kjøre.
BMW i4 M50 (2023)
Det kan knappest bli bedre...
BMW i4 M50 (2022)
God bil og definitivt mye for pengene. Litt høyt verditap, men stabile driftsutgifter.
BMW i4 M50 (2022)
Bilen oppleves sporty. Utrolig rask. Anbefales!
BMW i4 M50 (2022)
Meget fornøyd med bilen. Flott førermiljø, herlige seter og kjøreegenskaper. Meget bra head-up display, skjermer og infotainment. Etter mitt syn en nytelse for øyet, utvendig og innvendig. Bilen
BMW i4 M50 (2022)
Har hatt en del biler fra små morsomme (VW, Mini, Focus, i3, Peugot, Nissan) til luksus og performance (Jaguar V8, Land Rover, Rover V8, MG, Ford V8), men denne er best av alle hittil. Komfort, tempo
BMW i4 M50 (2022)
Meget fornøyd med min i4 M50. Den er morsom å kjøre og liker utformingen på skjermer, seter og utseendet. Kjører man Taycan og denne etter hverandre merker man at Taycan er hakket bedre å kjøre
BMW i4 M50 (2022)
Dette er kvalitet og kjøre glede til en veldig overkommelig pris. Det er det nærmeste du kommer en stasjonsvogn uten at det er det. En diskre design perle
BMW i4 M50 (2022)
Gammeldags bil fra et gammeldags bilmerke som ikke yter særlig god kundeservice. God styring og hjuloppheng. Elektronikk, sensorer og programvare er elendig. Ikke premium.
BMW i4 M50 (2022)
Positivt : Gode seter, infotainmentsystem, grei ladehastighet og premiumfølelse. Negativt ; Merkelig lite engasjerende kjøreopplevelse, mye ligger vel i den dårlige el. servo styringen som gir veld
BMW i4 M50 (2022)
Bra bil men litt mye automasjon
BMW i4 M50 (2022)
Strålende kjøremaskin. Setter veldig pris på at BMW har beholdt iDrive og et fornuftig utvalg av knapper/brytere i stedet for å styre alt fra skjerm
BMW 6-Serie (2019)
Fantastisk bil med trekk, styring og luftskjæring på alle 4 hjul. 130 mil på en tank. Ingen feil på 6 år
Kia EV6 (2022)
Utlading av startbatteriet ødelegger mye; kar 7
BMW i4 M50 (2023)
Dette er ikke en praktisk familiebil med stor plass, ferdig diskutert! Det er en utrolig morsom entusiast bil som du blir glad av å kjøre. Heftige ytelser og ekte sportslig BMW kjøreglede uten alt
Kia EV6 (2023)
Svært god bil.
Mercedes-Benz EQB (2025)
Grei bil når alt virker og du ikke trenger å forholde deg til Bertel O Steen. Ville ikke valgt denne hvis jeg kunne velge på nytt.
Nissan Qashqai (2018)
Havari på CVT gearkasse på mange av disse bilene dessverre
Volkswagen Golf (2015)
Grei bil
Volkswagen ID.4 GTX (2024)
En fin bil og kjøre,ligger godt på veien,bra på vinterføre. God rekkevidde. Men disse bilene har et veldig stort minus,alt for mange tekniske feil.
MG Marvel R (2022)
Veldig fornøyd med Marvel! Sitter godt, god å kjøre, oversiktlig. Minus for rekkevidde og bagasjeplass.
BMW i5 (2025)
Fantastisk kjøremaskin med litt kort kjørelengde, burde vært noe større batterikapasitet, spesielt for å være en såpass god bil til langkjøring.
Audi A4 (2002)
Fantastisk bil
Peugeot e-208 (2023)
Liten men praktisk og kjøreglad. Lett å betjene og har ikke hatt noen feil jeg har merket så langt.
Nissan Leaf (2018)
Særdeles driftssikker og god bil.
Mazda MX-30 (2021)
God bil! Godt utstyrt. Kvalitet. God å kjøre . Trangt baksete. Kule, men upraktiske bakdører. Litt høyt forbruk.
Citroën e-C4 (2022)
Hvor skal jeg begynne? Bilen er nå akkurat 3 år gammel(skriver dette i 2025). Alle lykter bak må byttes pga sprekker i glasset, bremser og skiver må byttes bak for de har ikke fungert riktig. Det