Vurdert av Knut
Kia EV6 (2023)
Veldig godt fornøyd med både bilen og forhandler. Ingen drifts utfordringer så langt.
Kia EV6 (2023)
Superfornøyd med det meste.
Kia EV6 (2023)
Fatter ikke at ikke flere har kjøpt denne bilen. For oss som er over to meter på sokkelesten, så er det en fantastisk plass på førersiden og jeg har plass til voksne bak meg. Bagasjerommet er ogs
Kia EV6 (2023)
Fatter ikke at ikke flere har kjøpt denne bilen. For oss som er over to meter på sokkelesten, så er det en fantastisk plass på førersiden og jeg har plass til voksne bak meg. Bagasjerommet er ogs
Kia EV6 (2023)
.
Kia EV6 (2023)
Linjelekker og behagelig bil for både de lange og de korte turene. God sommer som vinter, kjennes trygg, og innbyr aldri til å presse bilen utover sine begrensninger. Greit underholdningsanlegg, hvo
Kia EV6 (2022)
for dere som ikke har overstiget garantien så sjekk op dette: 1: fukt/dugg i ledbjelke på bagaseluke ( må komenteres på service) 2: crome lister i frontfanger og på dørene er det brukt f
Kia EV6 (2022)
325 hk og 0-100 på under 5 sek. gir bikerfeeling. Fantastisk vinterbil med SNOW modus og 4 hjuls drift. 7 års garanti.
Kia EV6 (2022)
Vi bytta inn vår TMX, og er svært fornøgde. Dette er mykje betre bil på alle måtar.
Kia EV6 (2022)
Byttet fra Tesla Y til Kia EV 6 GT-Line og er meget fornøyd.
Kia EV6 (2022)
Veldig fornøyd med min 2 år awd GT line. Feilfri så langt. V2L med mulighet for strømuttak på inntil 3,6kw er kjempesmart. Trygghet ved strømbrudd hjemme bl.a. 7 års garanti.
Kia EV6 (2022)
Utrolig fornøyd med bilen. Akkurat passe sportslig familiebil med stor kjørekomfort, god plass, praktiske funksjoner og elegant design inne/ute.
Kia EV6 (2022)
En bil du blir glad i. Tar litt tid å sette seg inn i all funksjonene
Kia EV6 (2022)
Absolutt beste bilen jeg har eid, uten sammenligning. Solid, stø som fjell, tar svinger som en proff, kjempegod plass innvendig, gode seter, morsom å kjøre, veldig bra lydanlegg, godt å ha lys/
Kia EV6 (2022)
God fornøyd med bilen. Et veldig sportslig utseende som de færreste kan måle seg med i denne prisklassen. Bilen ser også mye bredere ut enn den egentlig er, kun 188cm som er + for utseende og gir
Hyundai Tucson (2005)
Enkel og grei bil men dyr i drift
BMW M5 (2020)
En drømmebil på mange måter. I en skog av biler er denne den med minst kompromisser. Familiebil? Jepp. Sportslige kjøreegenskaper? Ja, så til de grader. Kjøreglede? Ja, ja, ja. Vinteregenskaper?
Lexus RX (2016)
Stor, komfortabel og ekstremt pålitelig bil. Verditapet er utrolig lavt - ca 35% på 6 år. Totalt sett blir det et rimelig bilhold, uten noen uforutsette utgifter og et lavt verditap.
Volvo S60 (2006)
En bil man blir glad i, utrolig fremkommelighet vinterstid, og koslig, komfortabel og trygg. En bil jeg vil beholde til den kneler...(noe den sjelden gjør)
Citroën Berlingo (2018)
Kjørt div. Citroen i godt over 20 år og aldri hatt noe problem med de, den morsomste jeg hadde var en Saxo VTS. Sitter høyt og behagelig med god oversikt. Suveren service hos Mobile-Ridabu
Mercedes-Benz GLK (2016)
Alt i alt en solid og kjøreglad bil
Jaguar F-Type (2016)
En meget bra, undervurdert sportsbil med markedets beste eksoslyd - gitt at du liker høy deilig V8 lyd med masse smell. Ønsker du mindre lyd og oppmerksomhet slår du det bare av med modusknapp.
Ford S-Max (2012)
Kjempefornøyd :-)
BMW 5-Serie (2015)
Kvalitet-kjøre&eieglede i massevis!
Hyundai IONIQ EV (2020)
Dette er et rent fremkomstmiddel uten kjøreglede med grei rekkevidde og mye utstyr til en billig penge! Grusom annenhånds- verdi og verdifall, lønner seg hvis du har den noen år og pendler i bompe
Alfa Romeo Stelvio (2019)
En bil for de som liker en bil med gode kjøreegenskaper .
Mercedes-Benz EQA (2021)
Bilen alt i alt er jo god bortsett fra de minusene jeg har nevnt ovenfor. Kan vell si det slik at jeg hadde nok ikke kjøpt den i dag og det har mye å gjøre med det at det er en el-bil
Toyota RAV4 (2016)
Grei SUV. Topp familiebil. Ingen problemer etter 100000km. Noe høyt forbruk.
Seres Seres 5 (2024)
En fantastisk bil å kjøre, utrolig lett på rattet, stødig og solid når du kjører i svinger, god komfort og med 585 hk og 940 nm så kjennes det ut som en racerbil når du trør inn gassen i bån
Volkswagen Passat Alltrack (2017)
Angee r ikke et sekund på at jeg kjøpte bensinbil. Med en sånn driftssikker bil kan jeg leve lenge med den frem til hydrogen overtar for oss med rekkeviddeangst og frykt for tilgang til drivstoff i