Vurdert av Arne
BMW i4 M50 (2024)
Kjøreglede og kvalitet. Superrask og samtidig enkel å kjøre. Lavt forbruk, grei rekkevidde. Veldig fornøyd.
BMW i4 M50 (2024)
MEGET god og kjøre -kjøreglede ; mye elektroniske feil , noe trang i baksetet, prisfall etter 1,5 år er meget stort.
BMW i4 M50 (2023)
Dette er ikke en praktisk familiebil med stor plass, ferdig diskutert! Det er en utrolig morsom entusiast bil som du blir glad av å kjøre. Heftige ytelser og ekte sportslig BMW kjøreglede uten alt
BMW i4 M50 (2023)
En herlig bil å eie og kjøre.
BMW i4 M50 (2023)
Det kan knappest bli bedre...
BMW i4 M50 (2022)
God bil og definitivt mye for pengene. Litt høyt verditap, men stabile driftsutgifter.
BMW i4 M50 (2022)
Bilen oppleves sporty. Utrolig rask. Anbefales!
BMW i4 M50 (2022)
Meget fornøyd med bilen. Flott førermiljø, herlige seter og kjøreegenskaper. Meget bra head-up display, skjermer og infotainment. Etter mitt syn en nytelse for øyet, utvendig og innvendig. Bilen
BMW i4 M50 (2022)
Har hatt en del biler fra små morsomme (VW, Mini, Focus, i3, Peugot, Nissan) til luksus og performance (Jaguar V8, Land Rover, Rover V8, MG, Ford V8), men denne er best av alle hittil. Komfort, tempo
BMW i4 M50 (2022)
Herlig bil med god komfort og kjøreglede. Lavt forbruk når man kjører pent og ikke lar seg friste av kreftene.
BMW i4 M50 (2022)
Meget fornøyd med min i4 M50. Den er morsom å kjøre og liker utformingen på skjermer, seter og utseendet. Kjører man Taycan og denne etter hverandre merker man at Taycan er hakket bedre å kjøre
BMW i4 M50 (2022)
Dette er kvalitet og kjøre glede til en veldig overkommelig pris. Det er det nærmeste du kommer en stasjonsvogn uten at det er det. En diskre design perle
BMW i4 M50 (2022)
Positivt : Gode seter, infotainmentsystem, grei ladehastighet og premiumfølelse. Negativt ; Merkelig lite engasjerende kjøreopplevelse, mye ligger vel i den dårlige el. servo styringen som gir veld
BMW i4 M50 (2022)
Bra bil men litt mye automasjon
BMW i4 M50 (2022)
Strålende kjøremaskin. Setter veldig pris på at BMW har beholdt iDrive og et fornuftig utvalg av knapper/brytere i stedet for å styre alt fra skjerm
Mazda CX-5 (2018)
Oppskriften på et uproblematisk bilhold. Blir min siste fossilbil, og da ville jeg ha en bil som varer i mange år.
Mazda MX-30 (2023)
Ikke den peneste, raskeste, største eller mest praktiske bilen jeg har eid. Uansett den desidert beste bilen for pendlerkjøring i nærmiljøet inntil 15 mil om dagen vinterstid, man når også 20 mi
Hyundai i10 (2015)
Helt ok bybil
Opel Zafira-e Life (2021)
Denne har vært uovertruffent praktisk og kostnadseffektiv for en stor familie som tilbringer mye tid på veien.
Hyundai IONIQ EV (2018)
kjøpte den lettere brukt for en billig penge. nesten like mye verd 5 år etter. flott bil til prisen. ingen utlegg på noe som helst. Særdeles. veldig fin og presis å kjøre. UPDATE: veldig fornøy
Mitsubishi Outlander PHEV (2020)
Veldig høyt bensinforbruk, batteridrift holder et par mil, men effektivt bare over 10 varmegrader. Rustutsatt mot kanter. dårlig kvalitet på og montering av plast- og gummidetaljer.
Ford Focus (2019)
God bil men,redd for registerreim i oljebad.
Dacia Duster (2015)
Meget god bil til mitt bruk. Nesten bedre enn mange andre i klassen som koster for den som vil betale for å "vise seg"
Renault Kadjar (2016)
Super bil. Kjøpte min i 2018 på 69.000 km. Byttet bremseklosser på 70.000 og fikk nytt startbatteri og glødeplugger på garanti ved ca 90.000. Ved 195.000 byttet jeg alle bremseskiver og klosser i
Subaru Forester (2014)
Fin vinterbil, dårlig kvalitet
Ford Galaxy (2018)
Du kjøper denne hvis du vil ha en av de beste og mest praktiske familiebilene på markedet. Her har du plass til 3 isofix-seter på rad 2, og når barnesetene er borte kan du nyte godt av god bredde
Ford Mustang Mach-E (2021)
Veldig god bil. Ingen driftsproblem i løpet av fire år. Herleg å køyra. Litt stiv fjøring, ulempe på småkøyring, men fordel ved høg fart på langkøyring. Vil definitivt kjøpa Mach-E igjen,
Porsche Cayenne (2015)
Fantastisk pålitelig, stabil og rask nok sporty familiebil med mye glede, syntes nesten også designet med takboks i samme farge ga enda et bedre inntrykk på stedet.
Audi A6 (2006)
Totalt sett mener jeg bilen er et godt kjøp, med et økonomisk forbruk på 0.45l/mil er den også forholdsvis billig i drift, men se opp for rust rundt dørene, hjulbuene og på bakluka, et velkjent
Audi A3 (2014)
Ikke den største, ikke den raskeste, ikke den mest komfortable bilen jeg har eid eller kjørt. Men, totalt sett den best bilen jeg har har hatt. Svært lite problemer og ut og innvendig ser den neste