Vurdert av Nickname
Hyundai IONIQ 5 (2024)
Eneste ankepunkt er dørhåndtakene som fryser på vinteren, burde vær mulig å legge varmer i disse. Det samme for lyktene på bilen. Men storkoser neg på langturer i denne. Meget gode seter med go
Hyundai IONIQ 5 (2023)
Bomkjøp. For dårlig kvalitet ifht pris
Hyundai IONIQ 5 (2023)
Mye premium. Men: hvis du ikke klarer lage regnsensor: dropp det. Rattet går ikke langt nok ut. Vw lagde bedre adaptiv cruisecontrol på transporter i 2015. Og: 12v batteri kan gå tomt selv om det
Hyundai IONIQ 5 (2023)
Jeg er svært godt tilfreds med å ha valgt en Ioniq 5.
Hyundai IONIQ 5 (2023)
Godt fornøyd. Komfortabel langtursbil med god komfort, rekkevidde og ladehastighet. Savner bakrutevisker. OK lys når korrekt kalibrert.
Hyundai IONIQ 5 (2023)
Veldig komfortabel og lettkjørt bil med gode og praktisk løsninger. Godt sammenskrudd, ingen knirk eller ulyd.
Hyundai IONIQ 5 (2023)
Blir bare mer og mer fornøyd etter som tiden går. Bedre hovedlys ønskes sammen med visker på bakruten. De som kåret den til årets bil hadde tydeligvis peiling. Det er tydeligvis kvalitetsforbedr
Hyundai IONIQ 5 (2023)
Lav nyttelast gjør Ioniq 5 totalt uegnet som familiebil. Det er totalt uforstÃ¥elig at Motor/NAF kan utnevne tittelen «Årets bilkjøp» til en bil som i praksis ikke kan ta en «fullpakket familieÂ
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Føles veldig trygg under alle forhold.
Hyundai IONIQ 5 (2022)
En fantastisk bil. Mulig vi kjøper samme bil som nybil etter den vi har nå.
Hyundai IONIQ 5 (2022)
I utgangspunktet en spennende bil, med en kult design (OK, enten liker du designet eller sÃ¥ liker du det ikke), mye plass i kupeen og en bil som er komfortabel Ã¥ kjøre. Bilen skjemmes av mangler pÃ
Hyundai IONIQ 5 (2022)
meget bra på langkjøring ladingen er raskere enn kaffepausen i hele europa bruk ionity
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Gunstig, romslig, komfortabel, gode seter, vesentlig betjening med knapper og ikke skjerm.
Hyundai IONIQ 5 (2022)
EN flott og god bil , MEN fraværet av vindusvisker på bakvinduet er merkbart . En spyledyse rettet mot kameraet bak , hadde også vært en fordel .... Har kjørt Mercedes E-klasse i mange år , og I
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Bomkjøp. Etter alt å dømme har jeg vært heldig da jeg har sluppet mange andre kjente problemer, f.eks ICCU. I utgangspunktet en fin bil som belemres med en rekke kvalitetsproblemer. Utbedringer
Toyota Land Cruiser (2016)
Den mest trofaste arbeidskollegaen man kan ha! Starter alltid, kommer alltid fram, får med alt jeg trenger, og drar alt den får etter seg.
Daihatsu Terios (2000)
Har hatt bilen i 25 år, og kjører ennå. Snart gått 300 000
MINI Cooper (2025)
Kjøreglede fra A til Å! For oss to godt voksne med barn ute av redet, er dette det motsatte av «empty nest syndrome»
Nissan X-Trail (2013)
Mye og bra bil for pengene. Faktisk den beste og praktiske bilen jeg har hatt.
Jaguar I-PACE (2021)
Meget bra bil
Toyota Land Cruiser (2014)
11 år, INGEN REPARASJONER. Har hatt 5 LC i tillegg til 56!!!! andre biler. Ikke uten grunn at det er mange både på og utenfor norske veier.
Citroën ZX (1996)
God å fin bil.
Kia EV6 (2024)
En super følese vær gang.. har hatt den nå i 11 mnd. skiftet fra ny toyota bz4x som jeg ikke likte.. Var masse tull og tøvete løsninger.
Toyota Land Cruiser (2019)
Utrolig driftsikker bil
Toyota Land Cruiser (2021)
Har hatt 3 Landcruiserar. Låge vedlikehaldskostnader. Må passe den for rust på ramme og hjuloppheng.
Audi Q4 e-tron (2022)
Dårlig bil. Kjøper ikke Audi igjen
Mercedes-Benz GLC (2023)
Et optimalt bil konsept for de som ikke ønsker hel-elektrisk bil med ulempene det medfører. Trekker 2 tonn.
Tesla Model Y (2022)
Fantastisk bil, eneste som trekker ned er unødig fantombremsing i høyresvinger og dårlig automatikk på vindusviskere - begge skyldes Teslas aversjon mot andre sensorer enn kamera. Likevel, det bli
Toyota Yaris Cross (2023)
Veldig glad i denne. Kommer meg frem alle slags bratte bakker. Liten og grei å manøvrere. Fin farge
Volvo XC90 (2009)
Jeg likte denne veldig godt, behagelig å kjøre og veldig romslig. Den ble kjøpt brukt. Men når vi passerte 300 k km utviklet dette seg til en kontinuerlig rekke med verkstedbesøk. Jeg fikk et inn