Vurdert av Severin
BMW i4 M50 (2024)
Kjøreglede og kvalitet. Superrask og samtidig enkel å kjøre. Lavt forbruk, grei rekkevidde. Veldig fornøyd.
BMW i4 M50 (2024)
MEGET god og kjøre -kjøreglede ; mye elektroniske feil , noe trang i baksetet, prisfall etter 1,5 år er meget stort.
BMW i4 M50 (2023)
Dette er ikke en praktisk familiebil med stor plass, ferdig diskutert! Det er en utrolig morsom entusiast bil som du blir glad av å kjøre. Heftige ytelser og ekte sportslig BMW kjøreglede uten alt
BMW i4 M50 (2023)
En herlig bil å eie og kjøre.
BMW i4 M50 (2023)
Det kan knappest bli bedre...
BMW i4 M50 (2022)
God bil og definitivt mye for pengene. Litt høyt verditap, men stabile driftsutgifter.
BMW i4 M50 (2022)
Bilen oppleves sporty. Utrolig rask. Anbefales!
BMW i4 M50 (2022)
Meget fornøyd med bilen. Flott førermiljø, herlige seter og kjøreegenskaper. Meget bra head-up display, skjermer og infotainment. Etter mitt syn en nytelse for øyet, utvendig og innvendig. Bilen
BMW i4 M50 (2022)
Har hatt en del biler fra små morsomme (VW, Mini, Focus, i3, Peugot, Nissan) til luksus og performance (Jaguar V8, Land Rover, Rover V8, MG, Ford V8), men denne er best av alle hittil. Komfort, tempo
BMW i4 M50 (2022)
Herlig bil med god komfort og kjøreglede. Lavt forbruk når man kjører pent og ikke lar seg friste av kreftene.
BMW i4 M50 (2022)
Meget fornøyd med min i4 M50. Den er morsom å kjøre og liker utformingen på skjermer, seter og utseendet. Kjører man Taycan og denne etter hverandre merker man at Taycan er hakket bedre å kjøre
BMW i4 M50 (2022)
Dette er kvalitet og kjøre glede til en veldig overkommelig pris. Det er det nærmeste du kommer en stasjonsvogn uten at det er det. En diskre design perle
BMW i4 M50 (2022)
Gammeldags bil fra et gammeldags bilmerke som ikke yter særlig god kundeservice. God styring og hjuloppheng. Elektronikk, sensorer og programvare er elendig. Ikke premium.
BMW i4 M50 (2022)
Bra bil men litt mye automasjon
BMW i4 M50 (2022)
Strålende kjøremaskin. Setter veldig pris på at BMW har beholdt iDrive og et fornuftig utvalg av knapper/brytere i stedet for å styre alt fra skjerm
Tesla Model 3 (2024)
Løp å kjøp. Ikke selg billig, denne bilen er verd hver krone. Takk bilgud
Skoda Enyaq (2023)
God på langtur på gode veier, mindre imponert på litt dårligere og svingete veier, tung å kjøre, lite komfort. Vært på verksted X antall ganger første året. Bremser som henger og piper, skif
BMW X5 (2014)
Har hatt jeep gr.ch de siste 22 årene. Veldig fornøyd. Men når italienerne tok over prod. friga jeg ut. Nå har X5 blitt favoritten til kona og det sier alt. Lettkjørt og solid. Kvalitet hele veie
Dacia Duster (2014)
Suveren bil til pris, hatt den siden 2019 og fungert knirkefritt. Kjørt nå ca 100k km
Ford Mustang Mach-E (2021)
Veldig fornøy
Ford Mustang Mach-E (2023)
Dette er totalt sett den beste bilen jeg noensinne har eid.
Mitsubishi Outlander PHEV (2017)
God bil og har høy komfort.
Mercedes-Benz EQE SUV (2025)
Svært behagelig
Hyundai IONIQ 5 (2025)
10 av 10 på både bil og forhandler.
BYD Sealion 7 (2025)
Drømmebil som er utrolig stille, har god plass og er behagelig å kjøre
Tesla Model Y (2023)
En god bil med dårlig Aktiv Cruise Control
Volkswagen ID.4 (2025)
Stoler ikke på bilen grunnet plutselig akselrasjon
Subaru XV (2020)
En skjult liten perle av en bil, og godt er det. Det muliggjør gode kjøp for "oss som vet hva dette er"... En gang Subaru-eier, alltid Subaru-eier er det noe som heter. Vel, dette er min 6. Subaru
Mercedes-Benz EQC (2020)
Fin bil, men den knirker og lager ulyder med lav hastighet og kjøring på ujevn vei. Veldig irriterende.
NIO ES8 (2022)
Beste bilen vi har hatt til nå. Vi har tre barn - alle har god plass! En drøm å kjøre og være passasjer i.