Vurdert av ThomasS
Ford Mustang Mach-E (2024)
Flott bil.
Ford Mustang Mach-E (2024)
Tipp topp bil.
Ford Mustang Mach-E (2023)
Dette er totalt sett den beste bilen jeg noensinne har eid.
Ford Mustang Mach-E (2023)
En fryd å kjøre. Går godt. Ikke hatt noen problemer. Trygg og god på glatten, med god fremkommelighet. God kvalitetsfølelse på interiør og eksteriør.
Ford Mustang Mach-E (2023)
I forhold til det man forventer av en bil i denne prisklassen synes jeg får for lite igjen for kjøpet og det er ingen god følelse. Kanskje derfor det ikke går så mange GT’er på norske veier.
Ford Mustang Mach-E (2023)
10/10 oppfyller alle mine behov. Første bilen jeg har hatt uten feil og driftsproblemer første året i mitt eie, i tillegg til at årlig kjørelengde er tripplet pga. jobb bytte. Kunne ikke vært
Ford Mustang Mach-E (2022)
Liker utseende, lavt støynivå og gode kjøreegenskaper. Veldig bra firehjulstrekk.
Ford Mustang Mach-E (2022)
Absolutt å anbefale. God på vinterføre. Innertier bokstavelig talt.
Ford Mustang Mach-E (2022)
Er noen ting som jeg ikke liker på bilen, det er en irriterende pipelyd i drivverket ved spesielle hastigheter, setene er for flate med liten støtte, kald kupe om vinteren, mangel på varmepumpe.
Ford Mustang Mach-E (2022)
Kjempefornøyd!
Ford Mustang Mach-E (2022)
Beste bilen jeg har eid med god margin. Fantastisk å kjøre, helt problemfri og ser bra ut i tillegg.
Ford Mustang Mach-E (2022)
2023 Premium Tekno+ Panorama AWD. Kan begynne med det som kunne vært bedre: litt korte seter og litt lite sidestøtte i setene. ( vanesak ) Har kjørt bil med bedre adaptiv cruise control, men igru
Ford Mustang Mach-E (2022)
Fin bil rett og slett - av de aller peneste elbiler tilgjengelig, god kvalitetsfølelse. OTA programvareoppgradering kommer i rykk og napp, men forbedrer bilen stadig. Tradisjonell betjening av bile
Ford Mustang Mach-E (2022)
Veldig fornøyd med bilen. Burde hatt varmepumpe
Ford Mustang Mach-E (2022)
Fornøyd med bilen totalt sett. Trekk for litt lite plass inne i bilen (bagasjerom) og trekk for rekkevidde. Ellers en veldig god bil å kjøre.
Tesla Model 3 (2020)
God å kjøre. Ekstremt rask. Noe støy med piggdekk. Men den beste bilen jeg har hatt
MG ZS EV (2022)
Rimelig SUV, god å kjøre, mer enn nok plass i baksetene, relativt god lastekapasitet. MG lover nær 45 mil rekkevidde på en god sommerdag, og det har jeg opplevd (men ikke hvis det er mye motorvei)
Hyundai IONIQ 5 (2024)
Vi er veldig fornøyd med Ioniq 5. Dette er den andre bilen av samme merke, da vi først hadde 2021 modellen.
Ford Explorer (1996)
Bilen lar seg ikke hacke eller overvåke/spore. Det betyr færre persondata på avveie. At rimelige kvalitetsdeler er godt tilgjengelig på nett fra utlandet så vel som fra norske bilopphuggere, hjel
Mitsubishi I-MiEV (2011)
Sparebøsse! Litt dårlig fremkommelighet på vinterføre.
MG ZS EV (2020)
Ingen ting å utsette på bilen, særlig sett i forhold til pris.
Land Rover Range Rover Evoque (2018)
Har hatt bilen ( 2018 modell) i 2 år, ingen feil overhodet!!! Utrolig flott design og veldig behagelig å kjøre. Dårlig akselerasjon så forbikjøringer må planlegges. Forrige bil var evoque
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Har byttet 12 volt batteri og ICCU, ellers ingen problemer. Savner visker bak og enklere montering av takstativ.
BMW i4 M50 (2022)
God bil og definitivt mye for pengene. Litt høyt verditap, men stabile driftsutgifter.
Mazda CX-5 (2013)
Aldri mer en mastad. Alt for mye problemer
Mazda CX-5 (2013)
Aldri mer en mastad. Alt for mye problemer
Toyota bZ4X (2023)
Dette er den oppgraderte versjonen mtp rekkevidde, men fremdeles er det nesten krise på vinterstid. Rekkevidden halveres selv om du kjører med max sparing på forbrukere. Jeg har kjørt bilen 1.5 vi
Toyota Land Cruiser (2017)
Kmst. Over 300.000 ingen feil.
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Vil ikke velge Ioniq ved neste bilhandel.
BMW 1-Serie (2024)
Gode kjøreegenskaper og kvalitet er det som gjør denne bilen super for mitt bruk